Wiki: Medmec04 les 7 (lesweek 8) Engagement The game called life
8 o Spellen spelen o Spel beoordelen o Spelbeoordelingen verwerken in conclusie o Opdracht 3 afronden o Spel perfect klaar o Presentatie voorbereiden o Spel ook digitaal vastleggen 9 o Inleveren opdracht 3 o Teampresentatie spel 10 herkansing 9 o Inleveren opdracht 3, 4 en 5 10 o Herkansing
Het spelen op 22 juni uur - Zowel mediagroep 1H als mediagroep 1G beginnen beide in lokaal Leg het kant en klare spelpakket + feedbackformulieren + pen netjes klaar Vandaar worden de spellen uitgewisseld en gaan de teams een voor hun vreemd spel spelen (wordt aangewezen) en feedbackformulieren invullen uur uur Terugkomst op school, hele pakketje wordt weer netjes met ingevulde feedbackformulieren (2) teruggelegd. Mondeling overleg mogelijk uur uur Elk team neemt eigen spel + feedback weer mee om af te ronden voor de laatste les.
Wie speelt welk spel? Denise van der Burg-groep speelt spel Maurice Moret-groep Maurice Moret-groep speelt spel Enneke Flinterman-groep Enneke Flinterman-groep speelt spel Sjoerd Bol-groep, Sjoerd Bol-groep speelt spel Rozanne Verhoeven-groep. Rozanne Verhoeven-groep speelt spel Esmée v. Witzenburg-groep Esmée v. Witzenburg-groep speelt spel van Joyce Kornneef-groep, Joyce Kornneef-groep speelt spel van Henk van Rooijen-groep. Henk van Rooijen-groep speelt spel van Denise van der Burg-groep
Huiswerk 29 juni Spel wordt aangepast n.a.v. feedback Spel wordt technisch perfect ingeleverd Spel wordt fotografisch uitvoerig vastgelegd in procesmap zodat ook zonder het fysieke spel, het idee duidelijk wordt en bewaard kan blijven. Procesmap (chronologische volgorde) wordt ingeleverd. Teampresentatie spel in klas, toelichting proces Mediagroep 1H en 1G op gebruikelijke tijd en lokaal les.
Deliverables opdracht 3 Het spel zelf (fysiek maar ook gefotografeerd) -De spelregels (omschrijving van de doelgroep, doel van het spel en eenduidige regels) -Een procesmap : -planning die je in het begin met je team hebt gemaakt, -takenlijst, -urenverantwoording, -de research, -het aangepaste feedbackformulier, - -evaluaties van het spel -conclusies