Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Media en creativiteit module 8 Engagement
Advertisements

Jaar 1 les 6 Het creatieve proces
Elske Revelman de Vries
MEDMEC Les 1 Toelichting module
Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 4 Identiteit
Scenario Planning Rodney de Grave. Inhoud Het ontstaan van Wat is een scenario Waarom scenario's gebruiken Doel van scenario's Soorten scenario studies.
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 6.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: Het creatieve proces.
Docent medmec = Wil Adolfs
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 8.
MEDMEC THEMA: Virtual Democracy. Elske Revelman de Vries Mail: Aanwezig: wo/do.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit Pia Terstroet
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail:
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail: Het creatieve proces Les 6.
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail: Het creatieve proces Les 5.
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail: Het creatieve proces Les 8.
CO-CREATIE MEDMEC 03 Docent: Elske Revelman de Vries Product ontwerper.
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 4 Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 3 Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 2 Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit 08 Engagement Virtual democracy Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit medmed07 Privacy, reputation and control (voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries
MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER Mediaencreativiteit.pbwiki.com VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
Media en creativiteit Privacy, reputation and control Elske Revelman de Vries
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH Elske Revelman de.
Identiteit CMDMEC01-2 les 3 (4)
Media en creativiteit medmed02-7 Privacy, reputation and control Elske Revelman de Vries
Trends Research Medmc3 les 1 Thema: Cognitieve dissonantie
Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries
Trends Research Medmec01-5 les 2 Thema: Rubriceren
Media en creativiteit medmed02-7 Privacy, reputation and control Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit 08 Engagement Virtual democracy Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 les 3 Week 4.
Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 Week 6 Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH
Media en creativiteit medmed02-7 Privacy, reputation and control Elske Revelman de Vries
Wiki: Medmec04 les 4(week 6)Engagement The game called life
Media en creativiteit Privacy, reputation and control
Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 les 1 Thema: Cognitieve dissonantie.
Media en creativiteit medbv301D Virtual democracy
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Februari 2010 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
THEMA: Het creatieve proces
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER Mediaencreativiteit.pbwiki.com VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER STARTPAGINA.CMD.HRO.NL VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
MEDMEC Les 4 Per groepje van 4 studenten: Feedback opdracht 1.2 bespreken schetsen categorie 1 Keuze bekend maken categorie 2 Ontwerpproces bespreken.
Toelichting module: Les schema per week
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH Elske Revelman de.
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2010 Concept Development – 12 april 2010.
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 3.
1 Symposium “Niets te verbergen” Stephan Okhuijsen 27 april 2011.
Deltion College Engels A2 Spreken/presentaties [Edu/001] thema:Sight-seeing in Holland Can-do: kan een kort, eenvoudig, vooraf ingeoefend praatje houden.
Les 1 – Jij en de media Vertel:
Media en creativiteit medmed02-7 Privacy, reputation and control Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit Identiteit les 7
Downloaden van muziek en films woensdag 26 maart 2014.
OGP5: Vakwerk en rekenen  Beginsituatie van leerlingen in beeld;  Een goede rekeninstructie;  Werkvormen om te differentiëren;  Toetsing;  Taal in.
SoMeRe.nl Een uitnodiging Sjoerd de Vries & Efthymios Constantinides.
Cliënt en Mediawijsheid Les 5 Mensen met een (lichte) verstandelijke beperking.
Transcript van de presentatie:

Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries

Vandaag Nieuws? Opdracht 4 - statement Groepen maken voor opdracht 5 Recensie

Nieuws Statistiek Postzegels Big Brother Award / Vanaf nu het nieuws voor en door jullie.

Opdracht 4 - statement Allereerst: Voordelen – Nadelen mindmap

Opdracht 4 - statement LIKE-DISLIKE COMMENT Of beter nog Welk statement spreekt tot je verbeelding?

Opdracht 4 - statement Van statement naar toekomst visie (15 jaar) Creatieve techniek: scenario planning. enario_planning.html In groepen Communicatie

Opdracht 4 - statement Van statement naar toekomst visie (15 jaar) Creatieve techniek: scenario planning. Terugkoppeling naar eigen praktijk?

Opdracht 5

Groepen maken voor opdracht 5 Opdracht 5: Maak een recensie Analyseer een wetenschappelijk artikel en presenteer voor je medestudenten in les 8. De inhoud van het artikel verklaren Waar zijn de bevindingen op gebaseerd Hoe is dit artikel relevant voor de beroepspraktijk?

Opdracht 5 Toetsing In de les in week 8 presenteert iedere groep de door hen gemaakte recensie. Deze wordt in de les beoordeeld.

Opdracht 5 Tip: Zoek eerst op wat precies een recensie is.

Opdracht 5, de artikelen HP Labs, Sitaram Asur & Bernardo A. - Predicting the Future With Social Media Pace University, James P. Lawler & John C. Molluzo - A Study of the Perceptions of Students on Privacy and Security on Social Networking Sites (SNS) on the Internet First Monday, Volume 13, Number 3, Anders Albrechtslund - Online Social Networking as Participatory Surveillance San Diego Law Review, Daniel J. Solove - “I ʼ ve Got Nothing to Hide” and Other Misunderstandings of Privacy

Huiswerk les 5 Maak opdracht 5. Verwerk opdracht 2, 4 en 5 in een document en lever dit in.