Uitleg workflow FINLOG Ontvangstmelding Powerpointpresentatie: 9 pagina’s Gebruik pijltjestoetsen of muiswiel om te bladeren
Wanneer en waarom? Een ontvangstmelding door de besteller hoeft alleen in het systeem gedaan te worden als het gaat om een niet-catalogusartikel dat rechtstreeks door de leverancier (dus niet via inkoop/magazijn) bij de besteller wordt afgeleverd, of om diensten die bij de besteller worden verricht Ontvangstmelding is noodzakelijk: afdeling inkoop is op de hoogte van aflevering en factuur blijft niet “hangen”
Stap 1: startscherm ontvangst Klik op ontvangst
stap 2 Klik op ontvangen
Klik op selecteren en daarna op volgende Stap 3 Klik op selecteren en daarna op volgende
Stap 4: datum + evt. toelichting Ontvangstdatum + evt. toelichting
(Stap 4: gegevens ingevuld) ontvangsttoelichting
Stap 5: versturen versturen
stap 6: bevestigingsdetails