IAM V2 Trendanalyse 6 sept 2007 Intro
IAM - HvA Trendanalyse Vandaag Relevantie > waarom doen we dit Relatie met V2 kernproject IAM themalijnen Toetsing > rationale Krijn Schuurman
IAM - HvA Trendanalyse Relevantie Relevantie van het vak > inspireren verder te denken Relatie met V2 project > diepgang Trend vs Hype Relevantie van de concepten voor de projectpartner i.r.t. trends Hoe eigen is het concept aan de problematiek van de opdrachtgever ? Strategie en ontwerp komen samen
IAM - HvA Trendanalyse IAM themalijnen: Creatie / design Cultuur / media Techniek Communicatie Business
IAM - HvA Trendanalyse Toetsing Elk teamlid schrijft 1 trendverslag op basis van 1 van de IAM 5 themalijnen i.r.t. het ontwikkelde concept Deze 5 verslagen vormen samen de rationale van het project en maken onderdeel uit van de projectdocumentatie Rationale wordt gepresenteerd tijdens werkgroepen blok 2
IAM - HvA Trendanalyse Voorbeelden co-creation, digital religions, wiki’s, online worlds, NFC/RFID, creative commons, mash- ups, tagging, opensource mobile technology, social bookmarking, screencasting
IAM - HvA Trendanalyse Gastcolleges ter inspiratie College 1 : Krijn Schuurman > digitale trends Zou je graag iemand zien gastspreken? Mail het dan aan me door, dan kijk ik of het te regelen is