IAM V2 Trendanalyse 6 sept 2007 Intro. IAM - HvA Trendanalyse Vandaag Relevantie > waarom doen we dit Relatie met V2 kernproject IAM themalijnen Toetsing.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Het inzetten van social media voor het vak Duits in de tweedeklassen havo/vwo op het Candea College. M.T Roggenthien.
Advertisements

Voorbeelden van innoverende toekomstige techniek bij C-Leren?
Werkschop In four easy steps… 20. Werkschop 1/4 • Bedenk twintig, soms vreemde, locaties (situaties) • Druk of stil, romantisch, spannend, bewegend •
College wk 2 ‘onderzoek’ V1 Kernproject. 1.Belang van onderzoek 2.Onderzoeksmethoden 3.Aanpak & output 4.Over de Debriefing Vandaag:
College wk 2 ‘onderzoek’ V1 Kernproject. 1.Belang van onderzoek 2.Onderzoeksmethoden 3.Aanpak & output 4.Over de Debriefing Vandaag:
IMPACT VAN E-COMMERCE OP AANKOOP- EN VERKOOPFUNCTIES ESF onderzoek door Tempera i.o.v. Cevora An Bollen (Cevora) – Johan Desseyn (Tempera)
Wat is interactieve marketing?
IAM V2 Trendanalyse 13 november 2007 Intro.
Feedback probleemanalyse. Jullie kijken vooral met de bril van 'overlast’ naar het vraagstuk. "dat kan toch de enige reden zijn voor de HvA om een cadeau.
IAM V2 Trendanalyse september 2008 WG 1.
Zo doen we dat in Dordrecht: Bewoners aan Zet
Paul Niehuis Leon Kurvers Ewout Boers Pieter-Jan Voskamp
V2 Kernprojecten Kick Off. Resultaten projectenmarkt Definitieve teamindeling bekend (komt zsm op intranet) Aantal studenten niet aanwezig.
IAM V2 Trendanalyse 24 september 2008.
Docenten: Willem Ruijsbroek Les 1,
Kernproject V1 College 1 31 Januari 2008 Instituut voor Interactieve Media.
Kernproject V1 College 1 9 februari 2009 Instituut voor Interactieve Media.
BO case BO case > PM vaardigheden Projectmanagementvaardigheden > manage je team in het V1project Tijdens deel 1 van de BO case maakt de student.
Marianne Spier Manager Content & Communicatie
De strategie van een webconcept
Programma maandag 31 januari 2011: Kick Off V1 Kernproject (blok 3) &
oefening Kaften bekijken opdracht Samenwerken
Projectmanagement Week 8 31 maart Agenda De PM tools van het kernproject Planning Begroting Statusrapport Actie- en besluitenlijst Afronding van.
V1 Kern Technologie & Innovatie Hoorcollege 6: Trends in technologie.
Kick Off V1 Kernprojecten Welkom!. “Ontwikkel het beste interactieve concept voor je projectpartner en werk dit uit tot een demo” “Wees onderzoekend,
Opleveren –Intake-POP –IAM Brand Materiaal uitdelen –Manual blok 1 –Dummy –SBC manual & Opdracht kennismakingsgesprek –Rooster blok 1 Introductie –Propedeusejaar.
Using Media ’09/’10 Blok 1 Werkcollege 4. OPDRACHT 1-communicatiecampagnes (60 minutes) Vorm groepjes van 4 personen (met dezelfde case/opdrachtgever)
Projectmanagement Week 5 8 maart 2010
ResearchLab V1 Blok hoorcollege 3 © R. Buisman.
INTERACTION DESIGN Week 6.
1 student per klas voor het panelgesprek
27 juli 2014hier komt de naam van de presentatie in P 1 Web 2.0 Het "nieuwe" interactieve internet.
Een eerste kijk op trends
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 2 Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries
Brainstorm sociale media in het onderwijs
Web 2.0 Social Software Toolkit 1/21 Introductie tot Social Software Patrick Klaassen RU
Theorie, operationaliseren en onderzoeksopzet
anno 1995 realisatie concept Marketing Creative strategie websites animaties Direct Online brand activation.
Introductie Social Software Pierre Gorissen SURF SiX / Fontys Hogescholen 15 november 2005.
Ontwikkeld door Anne Coppens en Carlo Verhaar les 2 - media I-C1#, datum.
Co-creatie met een sociale werkplaats
WAT EN WANNEER? STUDENTENSTRIJD | HOGESCHOLEN VAN NEDERLAND MET CE OF CO INITIATIEF HVA ISM IAA YOUNG PROFESSIONALS VOORSELECTIE EN FINALE (KOHNSTAMMHUIS.
Blancko Rutgers Nisso Groep
HvA – School voor interactie HvA IAM Projectmanagement 9 Februari 2009 Projectmanagement is in het kort: Vooruitkijken tot het eind vh project Mensen en.
 3SIGN  Studievereniging tegenover studentenvereniging  Uitleg over gehouden enquêtes.
E-Xperimenteren Plus Leendert van Gastel, UvA Jan Mulder, VU , NNV Landelijke Practicumdag.
OpdrachtIQ test overzichtP en SBC2 opdrachtTijdcirkels opdracht Planning evaluatieBlok 1 evalueren planningPanelgesprek huiswerk360 graden feedback huiswerkPlanning.
Interactieve Media Kick Off V2 Kernproject. Onderwerpen Kick Off o Intro o Doelstellingen V2 Kernproject o Organisatie o Werkplekken o Deliverables o.
Online ontwikkelingssamenwerking Utrecht, December 2008.
Kabinet van Volksgezondheid en Sociale Zaken 1 Informatievergadering therapeutische projecten en transversaal overleg 11 oktober 2007.
SBC V2 workshop minorkeuze minorkeuze wat gaan we doen minoren buitenland > M.L. Spier soorten minoren aan de HvA doorstroomminor.
Kick Off V1 Kernproject 09/10. Propedeuse o 20 weken o 10 teams per projectpartner o Strakke organisatie (vastgestelde presentaties) o Nog geen verschil.
Vraaggericht aanbod creëren. Lage Mierde, 13 november 2012Albert van Schendel 1.
Cross Media. Functies binnen team Strategie Voorbereiden van debriefings Op de hoogte blijven van (markt) ontwikkelingen van klanten / concurrenten Adviseren.
project Doelstelling Bevorderen van communicatie tussen kinderen. Oefenen van schriftelijke taalvaardigheden. Leren schrijven van brief of verslag.
Internet Standaarden WG5 “ Examinations are formidable even to the best prepared, for the greatest fool may ask more than the wisest man can answer. ”
Kennismakingsspel, pagina12
Adviesering Case Océ Scenario’s voor pintgebruik in het onderwijs Ludo Stanziani, Gideon Swart, Petri Vis, Marley Sulpen, Marina Hoogeveen.
Wijchenaren laten in beeld hun passie zien Laat je inspireren.
Hogeschool van Amsterdam - Interactieve Media – Internet Development – Jochem Meuwese - -
IAM  V1 Kernproject Week 7. IAM - HvA Programm Case team Anneton 2 einddeliverables De begroting.
Cross Media. Vandaag Creatieve ontwikkeling Het kruisbestuivingselement – het mediumspecifiek naar elkaar verwijzen binnen een concept Hier onderscheidt.
Muzieklandschap Doel van deze module Een schets van het werkveld creëren aan de hand van relevante voorbeelden en veranderingen in de muziekindustrie.
Doelgroep: producent van communicatiemiddelen
Projectvoorstelling ….
Sociale media omdat wij met dit project bezig zijn moeten we hier eerst een werkstuk over maken en daarna een PowerPoint over maken aan de hand van dit.
Basisstof 2 In je vrije tijd.
Onderscheid maken tussen typen films
TMAP Teststrategie.
Transcript van de presentatie:

IAM V2 Trendanalyse 6 sept 2007 Intro

IAM - HvA Trendanalyse Vandaag Relevantie > waarom doen we dit Relatie met V2 kernproject IAM themalijnen Toetsing > rationale Krijn Schuurman

IAM - HvA Trendanalyse Relevantie Relevantie van het vak > inspireren verder te denken Relatie met V2 project > diepgang Trend vs Hype Relevantie van de concepten voor de projectpartner i.r.t. trends Hoe eigen is het concept aan de problematiek van de opdrachtgever ? Strategie en ontwerp komen samen

IAM - HvA Trendanalyse IAM themalijnen: Creatie / design Cultuur / media Techniek Communicatie Business

IAM - HvA Trendanalyse Toetsing Elk teamlid schrijft 1 trendverslag op basis van 1 van de IAM 5 themalijnen i.r.t. het ontwikkelde concept Deze 5 verslagen vormen samen de rationale van het project en maken onderdeel uit van de projectdocumentatie Rationale wordt gepresenteerd tijdens werkgroepen blok 2

IAM - HvA Trendanalyse Voorbeelden co-creation, digital religions, wiki’s, online worlds, NFC/RFID, creative commons, mash- ups, tagging, opensource mobile technology, social bookmarking, screencasting

IAM - HvA Trendanalyse Gastcolleges ter inspiratie College 1 : Krijn Schuurman > digitale trends Zou je graag iemand zien gastspreken? Mail het dan aan me door, dan kijk ik of het te regelen is