Goede campagne - De domste student van nederland

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Fietsverlichtingscampagne 2011
Advertisements

‘Goeiemoggel tis uit’ - Nederlandse jongeren leven online Juli 2008.
Social Media marketing
De campagne....
Landelijke campagne bedrijfstakpensioenfondsen Bpf Bouw, 2 maart 2010 Marjolein Zaal Manager Communicatie VB.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Billboard.com Wat zijn de trends op de website
Lisette Vlassak, CO1C. Strenghts • Duidelijke indeling.
Marketingcommunicatiemix
De zin en onzin van social media SNF JAARDAG 7 NOVEMBER 2011.
Het Horizon College en R.O.C. van Amsterdam heten u van harte welkom
Thinkquest2 versie 2013 info: vanaf februari 2013.
Gyor, Joyce, Sherida, Michael & StephanCMD1C. Doelgroep Verdieping Iedereen is zeer actief op het internet Voor sommige is fotografie niet alleen een.
 Online marketing Affiliatie = filiaal samenwerkingsverband Adverteerder geeft vergoeding aan affiliate (uitgever / publisher) voor elke bezoeker, lead.
SaMBO ICT Conferentie 19 januari 2012 Vertrouwelijk.
Het klaslokaal 2.0.
21 januari 2012 Ben Vaessen (Metrisquare B.V.) in samenwerking met:
 EMEG-lijst: Weet Ik Veel? Door Karlijn Dado. Breng de reclames rondom in kaart en kijk naar de koppeling daartussen. Welke conclusie kun je trekken?
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
Marketing & Communicatie Barry Jung & Alexander van der Mije.
Cindy Van Meenen 1TRMa Inge Van Meenen 1TRMa Elke Eeckhaut 1TRMa
Teleshopping via TV Doelgroep? Producten? Motivatie?
Versus Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers.
Cross Media.
Fairfood International
Department of Marketing Faculty of Economics Het vangen van de ongrijpbare consument: Effectiviteit van multi-media campagnes Prof.dr Tammo H.A. Bijmolt.
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
MEDMEC02 Media en creativiteit les 6 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Mediacentrum Windesheim na 23 dingen. Hoe nu verder?
Wauw!!! Google Panda update WAUW !!!!. Google Panda update Plots geen bezoekers en/of omzet meer? In de US had deze update een impact op bijna 12% van.
Woensdagochtend presentaties 2012/2013 Woensdag 17 oktober 2012 Overzicht Sociale Media.
Games bij werving Campagne AA-worden 27 november 2008.
Introductie Social Software Pierre Gorissen SURF SiX / Fontys Hogescholen 15 november 2005.
Crossmediale Communicatie
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Gyor, Joyce, Sherida, Michael & StephanCMD1C. Muzikanten Voetbalfanaten Fotografen Doelgroep Enquêtes >Weinig respons Nieuw idee: Poster.
Serving The Planet?.
BLOG PRESENTATIE 14 OKTOBER 2014RICK SEVERS. A/B TEST Ook voor midden/klein bedrijf Voorbeeld Bol.com: Homepage A en Homepage B.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Plaats hier bijvoorbeeld het onderwerp of activiteit Plaats hier ter afsluiting Bijvoorbeeld een uitnodigende Tekst voor de lezer! Gebruik deze tekst voor.
Agenda Wat is het campagne idee / concept? Welke media worden ingezet?
PLUK Motivatie 2. Over Nike 3. Doelgroep 4. Boodschap 5. Doelen 6. Tools 7. Marketingvormen 8. Strategie 9. Waarde-oordeel 10. Bronnen.
BIVV-campagnes 2011 Floris Merckx - Campagnemedewerker BIVV 15/03/2011.
Cross Media: een goede en een slechte campagne
Presentatie Agrio ‘’Verrijk jezelf & klanten van meer kennis over online”
Online marketing Expert (in een week)
4. Online strategie Internet scorecard
U wilt ROI? Echt? MAGAZINE MEDIA UPDATES 02. Definitie ROI De verhouding tussen uw investering en uw resultaat.
Crossmediale Marketing Campagne
Goede tijden & Slechte tijden. T-Mobile - Wendy’s wereld Doel: T-Mobile is een cross media campagne begonnen om het mobile internet gebruik onder jongeren.
TEAM TASTE Phillip Hannaart – Jesse Pesulima - Roy Osterholt - Jip van Zoest – Frans Jogchems – Anouck Steenken – Annieke den Boer.
Reclame campagne Huygens College Gina en Naomi 4it/4k1.
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Experiment 3: Stimulering museumbezoek via social media en games.
BANNERS EN BUTTONS Beppie Jansen, Nathalie Hagen, Angela Voortman.
Evaluatie campagne “Twaalfde Man” Agenda Twaalfde man in vorm –Media (Mindshare) –Concept en plan –Budget –Timing –Partners Campagne 2015.
Sociale Media als hulpmiddel voor communicatie binnen en buiten de Reuzenfederatie.
DE IDEALE REGIOZENDER IN 2010 Workshop ROOSdagen Vincent Everts Krijn Schuurman.
Created by BM|DESIGN|ER Business model Schoonmaakrooster.com default 2e.
Campagne-middelen Hoe in te zetten? Yvonne Polman Relatiemanager.
Doelgroepen: STER & LINDA
Marketingplan.
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Internetmarketing en oefentoets
Sociale media Door liam van den ende.
Marketing Week 6 Het mediaplan Les 1.
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
Semantisatieverhaal:
#Doeslief Mediabegrip week
Transcript van de presentatie:

Goede campagne - De domste student van nederland Online Website Hyves msn Banner MTV Offline Boomerang kaarten Domme blondjes promotieteam Toilet reclame

beargumentatie De crossmedia campagne van bol.com was zeer succesvol. In totaal zijn er 21.000 studenten geweest die de test op de website hebben gedaan. De hele campagne is in de unieke stijl van bol.com. Helder, overzichtelijk maar wel met een ‘twist’. Er is gebruik gemaakt van veel verschillende media, zowel online als offline. Online is er niet alleen een website gemaakt maar bijvoorbeeld ook een hyvespagina en banners op MSN/MTV/TMF.

Slechte campagne - Balansdag Online Website Nieuwsbrief weblog Offline Informatiepakket Balansdag kookboek TV/Radio

beargumentatie Teveel tekst op de website / te druk Weblog weinig reacties Media verwijzen niet naar elkaar Teveel vragen in de quiz Zet niet aan tot actie King Michael Lisette V2CC1