Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 06 maart 2009.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –14 september 2009.
Advertisements

Elske Revelman de Vries
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –05 oktober 2009.
Beroepsvaardigheden onderdeel van SBC
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –21 september 2009.
Concept Development – 4 januari 2010
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 23 november 2009.
Concept Development – 20 september 2010
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 8 mei 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –28 september 2009.
Saskia Best HRO – CMD WINTER Concept Development – 3 januari 2011.
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 15 november 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 20 februari 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –12 oktober 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2010 Concept Development – 11 oktober 2010.
trendwatching Les 4: Kijken en zien
Projectweek.
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 2.
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 5.
MedMec01-2 Les schema per week Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap (of anders) ik en startformulering.
Docent medmec = Wil Adolfs
Medmec03 les 1 Co-creatie.
Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 8
THEMA: Het creatieve proces
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media en creativiteit Mail:
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 3 Elske Revelman de Vries
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit les 1. Onderwerpen in de lesHuiswerk voor komende les 1 o Toelichting op de module en de werkwijze. o Toelichting.
Huiswerk voor vandaag les 4
MedMec01 les 5 Mail: Wiki: vakgroep: Media en creativiteit.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Identiteit CMDMEC01-2 les 6 (7) Mail: Startpagina – vakgroep media en creativiteit- docentenpagina Pia Terstroet.
Media en creativiteit Identiteit les 1
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit Pia Terstroet
Media en creativiteit Identiteit
27 oktober MedMec01 les 4 DT Mail:
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 4.
Media & Creativiteit Pia Terstroet
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER STARTPAGINA.CMD.HRO.NL VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
Toelichting module: Les schema per week
CREATIVE MARKETING WC 1, jaar 1, Winter 2008 Verkenningsles Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 2, Winter 2008 Co-creatie Experience Economy Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 2, Herfst 2009 Brand management en pitchen Groepsopdracht Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 1, jaar 2, Herfst 2008 Creative Branding – De maakbaarheid van onweerstaanbare merken Docent Saskia Best.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2010 Concept Development – 12 april 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2010 Concept Development – 29 maart 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 27 maart 2009.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 20 maart 2009.
ontdek wat jij kunt bereiken
Les 5 – Goed doen 2.0.
Docent: Ans Sarianamual - oktober 2014
MEDMEC2 - Identiteit Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Identiteit.
CREATIVE MARKETING WC 5, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
Saskia Best HRO – CMD Zomer 2010 Concept Development – 26 april 2010.
MedMec01-2 Les schema per week Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap (of anders) ik en startformulering.
10 nov. MedMec01 les 5 DT Mail: Wiki: vakgroep: Media.
Saskia Best HRO – CMD WINTER Concept Development – 10 januari 2011.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –31 augustus 2009.
Saskia Best HRO – CMD Zomer 2010 Concept Development – 7 juni 2010.
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 14 december 2009.
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 3, week 1.5, Schooljaar Klas: VQR2C Docent: Madeleine Meurs.
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 4.
Transcript van de presentatie:

Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 06 maart 2009

Agenda Beoordelingen Spinawards Battle of Concepts Marketingervaringen Trendwatching - Coolhunt

Beoordeling SpinAwards – in 10 minuten Na feedback van alle groepen krijg je cijfer

Marketingervaringen Wie?

Battle of Concepts Lastig? Wat dan? Korte elevatorpitch: 2 minuten Probleem Aanpak Oplossing

Trendwatching

Opdracht Coolhunting Volgende week in twee- of drietallen op pad Ter voorbereiding: En je leest de 2 pdf’s op het blog

Opdracht Coolhunting Wat ga je nou doen? Je gaat coolhunten met een camera natuurlijk: foto en/of video Als achtergrond dient de ec/fin/kredietcrisis ontwikkeling Beeld je dan in dat je marketeer bent voor Nokia, Apple, Albert Heijn of Ikea Geef aan hoe je voor 1 van deze bedrijven rekening gaat houden met deze trend/ontwikkeling

Opdracht Coolhunting “Verzin” op basis hiervan een naam voor een trend Karakteriseer de trend in maximaal 250 woorden Visualiseer je jacht à la Trendwatching.com en onderbouw je keuzen Presenteer je bevindingen o.a. met een ouderwets moodboard (20 maart) En publiceer alles op je weblog

Tip… Kijk ook eens op Heel veel ideetjes en ideeën voor nieuwe concepten

Marketingervaringen Wie?

Indeling Lente 13 februari – Inleiding + SpinAwards 20 februari – Concept presentaties SpinAwards + Trendwatching 27 februari – Krokusvakantie 6 maart - Pitch SpinAwards +Trendwatching+ Conceptpres. Battle 13 maart – Geen les : Coolhunting en werken aan Battle 20 maart – Presentatie Battles 27 maart – Trendwatching 3 april – Trendwatching 10 april – Trendwatching 17 april – o.a. Feedbackles NB: 14 april uur deadline opdrachten

Ciao Presentatie terug te vinden op startpagina.cmd.hro.nl Veel plezier met de coolhunt!