Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –28 september 2009.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Vakpresentatie New Product Marketing (280223) B2K1
Advertisements

Jaar 1 les 6 Het creatieve proces
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –14 september 2009.
Les 18. Kalender Praktijk  Week 19: shuttleruntest.  Week 20: Hockey  Week 21: hockey  Week 23: hockey  Week 24: hockey • Theorie • Week 19 : les.
‘Groot ICT project’ Een leerlijn mediawijsheid.
MEDMEC Les 1 Toelichting module
 QI&feature=related QI&feature=related.
Project verkeersveiligheid en ruimte en Cursus Verkeersgedrag/-veiligheid 1 Ir Adriaan Walraad MBA.
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –05 oktober 2009.
Marketingmix Saskia Best, 9 oktober 2008
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –21 september 2009.
Introduction multimedia. convergence standards retrieval applications & technology.
Concept Development – 4 januari 2010
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 2, Herfst 2008
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 23 november 2009.
Concept Development – 20 september 2010
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 8 mei 2009.
Saskia Best HRO – CMD WINTER Concept Development – 3 januari 2011.
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 15 november 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 20 februari 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –12 oktober 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2010 Concept Development – 11 oktober 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 06 maart 2009.
User Centred Development UCD Werkcollege blok 1 week 5.
Using Media ’09/’10 Blok 2 Werkcollege 1. OPDRACHT 1-Presenteer je magazine Iedereen heeft 1 minuut om het magazine te presenteren (40 minuten) Bladerkwartier;
Docent medmec = Wil Adolfs
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit Pia Terstroet wikipagina:
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit les 1. Onderwerpen in de lesHuiswerk voor komende les 1 o Toelichting op de module en de werkwijze. o Toelichting.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Identiteit CMDMEC01-2 les 6 (7) Mail: Startpagina – vakgroep media en creativiteit- docentenpagina Pia Terstroet.
Media en creativiteit Identiteit les 1
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Februari 2010 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Medmec04 les 4 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Kick-off o Inleiding module & werkwijze o Formulering individuele leerdoelen.
Media & Creativiteit Pia Terstroet
CREATIVE MARKETING WC 1, jaar 1, Winter 2008 Verkenningsles Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 2, Winter 2008 Co-creatie Experience Economy Toine Nagel.
College 2, jaar 2, Zomer 2010 Waardecreatie Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 2, Herfst 2008 Creative Branding – De maakbaarheid van onweerstaanbare merken Docent xxxx.
CREATIVE MARKETING WC 1, jaar 2, Herfst 2008 Creative Branding – De maakbaarheid van onweerstaanbare merken Docent Saskia Best.
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 2, Winter 2008 Waardecreatie Experience Economy Auteurs: Alexander Bakker en Saskia Best.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2010 Concept Development – 12 april 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2010 Concept Development – 29 maart 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 27 maart 2009.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 20 maart 2009.
Snel op gang met brainmapping
ontdek wat jij kunt bereiken
Jij en de wereld om je heen
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 2, Winter 2008 Co-creatie Experience Economy Ayman van Bregt.
Sprookjes.
CREATIVE MARKETING WC 5, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
Saskia Best HRO – CMD Zomer 2010 Concept Development – 26 april 2010.
Saskia Best HRO – CMD WINTER Concept Development – 10 januari 2011.
IK-File 18-11les 1planning ik-file 25-11les 2opdracht 1-cover/poster/banner 02-12les 3 opdracht 1-categorie les 4 opdracht 1-categorie les.
Minor Concept Development Schooljaar 2008 – 2009 College 2 Herfst, Saskia Best.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –7 september 2009.
Saskia Best HRO – CMD Zomer 2010 Concept Development – 10 mei 2010.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –31 augustus 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2010 Concept Development – 6 september 2010.
Saskia Best HRO – CMD Zomer 2010 Concept Development – 7 juni 2010.
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 14 december 2009.
Transcript van de presentatie:

Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –28 september 2009

Agenda Marketingervaringen Boeken Gastcollege Experience Branding Battle Prorail

Indeling Herfst 31 aug- Start, inhoudelijk en huishoudelijk 7 september- DESIGN 14 september- Korte pitches Battle of Concepts, DESIGN 21 september- DESIGN 28 september- Beoordeling BOC pitches 05 oktober- DESIGN 12 oktober- DESIGN 19 oktober- HERFSTVAKANTIE, MAAR LET OP, we gaan naar de Dutch Design Week in Eindhoven 26 oktober- Design 02 november- Design 08 november (zondag) deadline opdrachten, alles online

Beoordeling Herfst Essays naar eigen keuze (bv Dutch Design Week per stuk 1 punt) Eigen opdrachten (per stuk 1 tot 2 punten) Eigen college maken van a tot z (2 punten) Battle (verplicht, 2 punten - Prorail) Grote Huiswerkopdracht (verplicht 1 punt) Wekelijkse postings ( 1 punt)

Marketingervaringen Wat viel jullie op?

Blogpostings Lees 1 posting naar keuze en geef feedback op o.a : -Onderwerp -Taal -Stijl

Boeken Andere manier van presenteren zoals je concept bijvoorbeeld Create a 3-minute maximum video that illustrates how the principles of New Urbanism - density, design and walkability - can effectively respond to current environmental challenges that we face."

Voorbij de Powerpoint Brainstorm en Concept Simpel

En dan moet het ook nog plakken Matthijs aan het woord Voor 20 minuten online “cursus” En Chip Heath zelf aan het woord over ‘simple’

Mogelijke opdracht Concept minorvoorlichting in november + uitwerking

Gastlezing Christa van Gessel Interessant om te lezen: In de collegezaal Direct na afloop terug naar het lokaal Voor Prorail Battle

Tot volgende week Vergeet niet je blog bij te werken!!