Feetback Inc.
Agenda: 1. Shoe of Quality (QFD) 2. Actiepunten
Shoe of Quality Who vs. What vs. How vs. How Now vs. What Now How much Who
Externe klant = consument: Focus op jongeren van 8 – 25 jaar Jongeren die reeds skaten & inlinen Sportieve beoefenaar skate park Vrije tijd iedereen tot …66jaar Interne klant = productie, management, onderhoud
Who vs. What vs. How vs. How Now vs. What Now How much Who
What 1) Consumenten Compatibiliteit wieltjes Hoge stabiliteit tijdens rijden Gemakkelijke plaatsing van wiel Beschikbaarheid vervangingsonderdelen Betrouwbaarheid (zonder faling) Geen water in schoen Comfort bij stappen Veiligheid Design, uitzicht, verschillende modellen Handleiding prijs
What 2) Interne klanten Gewicht Afmetingen Opslag Vervoer Recyclage (milieuvriendelijk)
Who vs. What vs. How vs. How Now vs. What Now How much Who
Who vs. What
Who vs. What vs. How vs. How Now vs. What Now How much Who
Now vs. What GeïmplementeerdAfwezig Verheugd Afkerig WOW eisen Gemakkelijke plaatsing wiel 2.Comfort bij stappen 3.Compatibiliteit wieltjes 4.Hoge stabiliteit tijdens rijden Belang klanteneis * perceptie klant Wheelys: 314 Rollerblade: 254 Step: 255
Who vs. What vs. How vs. How Now vs. What Now How much Who
What vs. How V sterk positieve relatie V positieve relatie X sterk negatieve relatie X negatieve relatie
Who vs. What vs. How vs. How Now vs. What Now How much Who
How much
Who vs. What vs. How vs. How Now vs. What Now How much Who
How vs. How Afhankelijkheid van de verschillende specificaties t.o.v. elkaar V positieve relatieX negatieve relatie
Actiepunten Conceptgeneratie Uitwerking LIDS-Wheel Tekeningen Wheelys Detail ontwerp
Feetback Inc. ?