Feetback Inc.. Agenda: 1. Shoe of Quality (QFD) 2. Actiepunten.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Cargoshell Futureproof Containerization. Cargoshell, de container voor de komende generaties •Succesvolle periode stalen container sinds 1957 •Nieuw containerconcept.
Advertisements

9 BOUW STENEN Alex Osterwalder heeft negen bouwstenen ontwikkeld waar dit proces mee is te beschrijven. Deze bouwstenen worden samen het ‘Business model.
Jonas Pauwels 1 BaSwC.  Carpooling  Wat is Carpooling?  Hoe werkt het?  Carpooling is te regelen naar eigen wensen .Cambio-autodelen  Wat is cambio-autodelen.
Eindpresentatie Otis Tarda
1 E-Blokart Ontwerpmethodologie 2006 Jens de Boer Karen Warnier Michaël Raets David Zimmer Robin Lataire.
Consumentengedrag & Kopersgedrag van organisaties
Automotive Design College Packaging Design Maarten Beerten (geredigeerd door Roeland Hogt) Afgestudeerde Automotive Engineering In 3 e jaar hoofdontwerper.
Foot Pass Quality in Sports
Productpricing Steef Visser RA en Aart in ’t Veld.
2 juli 2010 J.Wouters.  Huidige systeem op TX 68  Ontwikkelingen  Cijfers.
Duurzaam bouwen Ellen Logtens BWT bijeenkomst 27 maart 2012
Cocreatie in de opsporing
een onbetaalde rekening?
Spacebox.
Ontwerpmethodologie LES 1
Overzicht presentatie
Feetback Inc.. 1. Voorstelling Feetback Inc. 2. Productgroepen 3. Productievestigingen 4. Project Team.
SuperSmart naar de Supermarkt!1 House of Quality Segmarkt.
Docentendag 2012 Economie en Bedrijfseconomie Samenwerking: Vertrouwen of controle? Reinald Minnaar 25 oktober 2012.
Kwaliteit Een Rolls Royce is kwalitatief net zo goed als een Lada
Kwaliteit en kwaliteitszorg
1.3 Kwaliteitsborging.
Designing Knowledge Systems b Hoofdstuk 11 van Knowledge Engineering and Management. The CommonKADS Methodology. b A.Th. Schreiber, J.M. Akkermans, A.A.Anjewierder,
Veiligheid in het onderwijs Hans Boutellier BCN, Utrecht 20 maart 2014 Hans Boutellier BCN, Utrecht 20 maart 2014.
Amsterdam virtueel Ruimtelijke plannen in 3D als onderdeel van Bouw Informatie Modellering (BIM) IBA / PMB en OGA – OntwikkelingsAlliantie (OA) Bas Vroon.
Marketing 1 Marketing is te belangrijk om aan een Marketing afdeling te geven!
Energie ....
Gezond [datum].
- Naafdynamo als elektriciteitsgenerator, rendementvol en geruisloos
Social Media Door Dyonne en Yanthe
Faciliteiten. We groeien, dus…. – Drukker – Meer spullen, meer opbergruimte nodig – Beter omgaan met resources.
Nieuw! Zet goede voornemens voor 2015 nu al om in een krachtig reputatie & profiel plan!
5 NCH : EEN INTERNATIONALE ONDERNEMING- SINDS 1919 Wereldwijd aanwezig
Wie van ons wist op zijn 15de met welke partner hij/zij door het leven zou gaan? Wie van ons wist op zijn 20ste wie zijn huidige werkgever zou zijn? 3.
Verantwoordelijke marktonderzoek.
Mest.
Digitale duurzaamheid binnen de VO COP Documentbeheer en archivering
VVSG Opleidingstraject “Organisatiebeheersing en interne controle
Goederen H2 Goederenopslag Verkoper.
Goederen H2 Goederenopslag Eerste verkoper.
UM2: Team FBRD PRO04 Patrick Naar Patry Verstraaten
Goederen en inkoop H2 Goederenopslag Ondernemer detailhandel.
Relatie geschenk.
Goederen H2 Goederenopslag Filiaalmanager.
Ambassadeurs 31 juli 2014 Agenda
Management en leidinggeven
SmartOne assortiment. Uniek systeem  Vel-voor-vel afgifte via een middenopening Garandeert:  Cost-in-use  Hygiëne  Gebruiksgemak  Imago SmartOne.
#w2p2015 How did we get here ? WebToPrint Roelof Janssen, Screens & Pages, 14 okt 2015.
Minor Project- en Programmamanagement
Informatie management HC2
Hoofdkleuren: R: 0 G: 75 B: 149 R: 189 G: 0 B: 103 R: 245 G: 234 B: 207 R: 223 G: 224 B: 225 R: 248 G: 186 B: 136 R: 190 G: 227 B: 238 R: 193 G: 215 B:
United Mobility Roy Jeukens, Mitchel Daleman, Wouter de Bruijn Maandag
Periode 2 Bouwen en verzorgen van artikelpresentaties Kerntaak: Verzorgen ontvangst en verwerking van goederen Hoofdstuk: Bouwen en verzorgen van artikelpresentaties.
Drinkgedrag van jongeren Persoonlijke gevolgen Maatschappelijke kosten Drinkmotieven Proximale factoren Bron: Menselijk lichaam,2015.
Frauke Ricklefs & Afi de Haan. C. CONCEPTEN C. COMMITMENT C. CAPACITEIT C. COMPETENTIE C. COMMUNICATIE C. CONTINUITEIT 9/06/20142.
Dienstenmarketing Week 4.
Inleiding Probusclub Schonauwen Huub Vliegen 5 november 2014Pro.
Congres Podiumkunsten 2016 “Het aangaan en versterken van relaties met grote gevers” Hans Broodman en Niels Kattenberg 23 mei 2016.
Building Alliances Gezond In … Brian Tjemkes 23 juni 2016.
Nieuwe next level schoenen Ze nemen je overal naar toe
Welkom Havo 5..
Iv-Infra.
Kluwer The end of Publishing
Europcar.
Welkom Havo 5..
Zandloper LOGO! Daniël en Martijn 1.
Hoofdstuk 2 Goederenopslag
Transport middel van de toekomst
Logistieke kwaliteitsprocessen
Waterstof Elektrisch rijden Het hoe en waarom autofabrikanten inzetten op FC-EV Workshop Waterstof - 23 mei Berghem Chris van Dijk, RAI Vereniging.
Transcript van de presentatie:

Feetback Inc.

Agenda: 1. Shoe of Quality (QFD) 2. Actiepunten

Shoe of Quality Who vs. What vs. How vs. How Now vs. What Now How much Who

Externe klant = consument: Focus op jongeren van 8 – 25 jaar Jongeren die reeds skaten & inlinen Sportieve beoefenaar  skate park Vrije tijd  iedereen tot …66jaar Interne klant = productie, management, onderhoud

Who vs. What vs. How vs. How Now vs. What Now How much Who

What 1) Consumenten Compatibiliteit wieltjes Hoge stabiliteit tijdens rijden Gemakkelijke plaatsing van wiel Beschikbaarheid vervangingsonderdelen Betrouwbaarheid (zonder faling) Geen water in schoen Comfort bij stappen Veiligheid Design, uitzicht, verschillende modellen Handleiding prijs

What 2) Interne klanten Gewicht Afmetingen Opslag Vervoer Recyclage (milieuvriendelijk)

Who vs. What vs. How vs. How Now vs. What Now How much Who

Who vs. What

Who vs. What vs. How vs. How Now vs. What Now How much Who

Now vs. What GeïmplementeerdAfwezig Verheugd Afkerig WOW eisen Gemakkelijke plaatsing wiel 2.Comfort bij stappen 3.Compatibiliteit wieltjes 4.Hoge stabiliteit tijdens rijden Belang klanteneis * perceptie klant Wheelys: 314 Rollerblade: 254 Step: 255

Who vs. What vs. How vs. How Now vs. What Now How much Who

What vs. How V sterk positieve relatie V positieve relatie X sterk negatieve relatie X negatieve relatie

Who vs. What vs. How vs. How Now vs. What Now How much Who

How much

Who vs. What vs. How vs. How Now vs. What Now How much Who

How vs. How Afhankelijkheid van de verschillende specificaties t.o.v. elkaar V positieve relatieX negatieve relatie

Actiepunten Conceptgeneratie Uitwerking LIDS-Wheel Tekeningen Wheelys Detail ontwerp

Feetback Inc. ?