proces TIC ... een paar voorbeelden... automatische animatie, niet klikken ... een paar voorbeelden...
tring...tring... Voorbeeld TIC 0306392611 automatische animatie, niet klikken wat zou ik moeten doen om mijn paspoort te verlengen? Voorbeeld TIC met mevrouw Pieterse ! Ik wil graag burgerzaken spreken Jazeker, ik wil graag weten wat ik moet doen om mijn paspoort te verlengen ik zal eens bellen dankuwel... hetzelfde goedendag... Nee... !.. da’s zo lang geleden.... Nee... hoor, dankuwel Gemeente Houten, goedemorgen, met Ricardo Balk Waarmee kan ik u van dienst zijn? 0306392611 Mag ik vragen waar ‘t over gaat? Voor het verlengen van uw paspoort kunt u langskomen op iedere werkdag tussen half 10 en half 5 en op woensdag tot zeven uur ‘s-avonds.... tring...tring... breng dan wel uw huidige paspoort mee en als u nog meer reisdocumenten heeft, dan die ook meebrengen. samen met één recente pasfoto, een pinpas, chipper of 45 euro... u kunt uw nieuwe paspoort dan na vijf werkdagen ophalen..... ...staan er kinderen in uw paspoort bijgeschreven? graag gedaan mevrouw Pieterse.... een fijne dag verder... kan ik verder nog iets voor u doen? mevrouw Pieterse... dan is dit voldoende... ...dus uw oude reisdocumenten, één recente pasfoto, een pinpas, chipper of 45 euro....
... dit is dus het proces.... TIC klaar medewerker automatische animatie, niet klikken ... dit is dus het proces.... - P. belt het algemene nummer - P. vraagt naar een medewerker, in dit voorbeeld Burgerzaken - R. vraagt wat P. wil weten - R. kan vraag beantwoorden - Klaar 0306392611 08003990000 doorkiesnummer TIC pad 2 stelt inhoudelijke vraag wil medewerker spreken melding MOR pad 2 waar gaat het over? kan vraag niet beantwoorden kan vraag beantwoorden pad 1 pad 2 klaar medewerker is afgemeld bereikbaar terugbelnotitie niet bereikbaar medewerker pad 1 niet doorgeschakeld doorgeschakeld bereikbaar medewerker niet bereikbaar doorgeschakeld niet doorgeschakeld
automatische animatie, niet klikken proces TIC
nog ‘n voorbeeld - X belt het algemene nummer automatische animatie, niet klikken nog ‘n voorbeeld - X belt het algemene nummer - X stelt inhoudelijke vraag - TIC kan vraag beantwoorden - Klaar
nog ‘n voorbeeld - X belt het algemene nummer automatische animatie, niet klikken nog ‘n voorbeeld - X belt het algemene nummer - X stelt inhoudelijke vraag - TIC kan vraag niet beantwoorden - medewerker is niet bereikbaar en niet afgemeld of doorgeschakeld - TIC maakt terugbelnotitie in Corsa (taakopdracht) - TIC bewaakt taakopdracht - TIC neemt antwoord op in sys
nog ‘n voorbeeld - X belt doorkiesnummer medewerker (bekend contact) automatische animatie, niet klikken nog ‘n voorbeeld - X belt doorkiesnummer medewerker (bekend contact) - medewerker is niet bereikbaar en niet afgemeld of doorgeschakeld - valt terug op TIC - TIC weet dat dit terugval is (pad 2) - TIC gaat na of het een vraag is die het TIC kan beantw. - X wil medewerker spreken - TIC maakt terugbelnotitie in Corsa (taakopdracht) - TIC bewaakt taakopdracht