Inhoud Ebou leigh Stage werk Intake Hku Seminars

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Redekundig ontleden Over waarom, wat en hoe....
Advertisements

Stappenplan animaties maken
Presentaties •Leerjaar 1 Informatiekunde - Presentaties maken.
1 minuut film Korte scenes (5 / 6 seconde)
Presentatie Danny Vos.
leerlingen te leren hoe ze kunnen leren tegemoet te komen aan de behoefte van begaafde leerlingen om meer en diepere kennis op te doen over speciale thema’s.
BattleBots The school battle.
Bijeenkomst 3 Hoe bouw je een les op en hoe houd je hierbij rekening met het leren van leerlingen?
CUT TO THE CHASE, NO BULLSHIT End Year Assessment Jonathan Barbosa Dijkstra GDD1A.
Thema: Zelfreflectie Concept: “Kijk eens meer in de spiegel” Onderzoek: Beter uiten in een productie Eigen visuele opdracht.
VOORSTELLEN Wie ben ik?.
Hang je poppetje op de muur.
HKU-KMT Maandag 16 dec ‘08. Jonathan Barbosa Dijkstra Game Design & Development.
Eric Holtman Hoofd Xchange, Centrum voor Nieuwe Media.
Tim Versluijs Leerdoelen.
Schoolrijpheid Infoavond 2 februari 2012.
De rijkdom van de arme kunst
oefening Kaften bekijken opdracht Samenwerken
Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 2 Identiteit
The Mid Year Assessment
Menno Wisselink Mid Year Assessment Kort over mij Menno Wisselink, IMT
Wat heb ik geleerd?  HTML/CSS/PHP Wat heb ik geleerd?  HTML/CSS/PHP  Tekenen.
+ Menno Wisselink Mid Year Assesment Inhoud - Over Mij - Schoolwerk - Werk buiten school.
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Drie concepten Wat is de visie van de school op taal en rekenen? Hoe je kijkt naar taal en rekenen bepaalt wat je in de klas terugziet. Is taal meer dan.
Het beest van de Canigou
Creatief schrijven Louise Taylor. Programma Schrijven voor plezier Beeld Geluid Doen!
CinekidStudio: zelf doen geeft inzicht!. Introductie Games (serious games / cots games) Virtuele werelden Playful digital tools Onderzoek naar het gebruik.
Les 13 Presenteer jezelf (2) Leerjaar 1 Informatiekunde - Presentaties maken.
Tekenen Kijk om je heen. Je komt het overal tegen!
Media in de brugklas.
Kunst geeft niet het zichtbare weer, kunst maakt zichtbaar
Programma Doel van vanmiddag Uitgangspunten HGW Opdrachten Evaluatie.
Introles: Wie ben ik en jullie? 15 Wat is myl 20 Introductievragen 15
Visie & Strategie.
Welkom…...
project Doelstelling Bevorderen van communicatie tussen kinderen. Oefenen van schriftelijke taalvaardigheden. Leren schrijven van brief of verslag.
Lesbrief Kidsbios. Lesbrief Kidsbios Nederlands Film Festival Wat is het Nederlands Film Festival (NFF)? Waar denk je aan bij het NFF? Ben je weleens.
Scripting 4 designers aftrap theo arthur bennis
Lesbrief Kidsbios Nederlands Film Festival Wat is het Nederlands Film Festival (NFF)? Waar denk je aan bij het NFF? Ben je weleens naar het NFF geweest?
Lesbrief Kidsbios Nederlands Film Festival Wat is het Nederlands Film Festival (NFF)? Waar denk je aan bij het NFF? Ben je weleens naar het NFF geweest?
Lesbrief Kidsbios Nederlands Film Festival Wat is het Nederlands Film Festival (NFF)? Waar denk je aan bij het NFF? Ben je weleens naar het NFF geweest?
Lesbrief Kidsbios Nederlands Film Festival Wat is het Nederlands Film Festival (NFF)? Waar denk je aan bij het NFF? Ben je weleens naar het NFF geweest?
Lesbrief Jongerenprogramma
Lesbrief Jongerenprogramma Nederlands Film Festival Wat is het Nederlands Film Festival (NFF)? Waar denk je aan bij het NFF? Ben je weleens naar het.
verhoudingen – breuken – procenten - kommagetallen
ANALYSE 3 INFANL01-3 WEEK CMI Informatica.
Technologie Klas 1g1 3 e lesuur Vrijdag 30 oktober 2015.
Evaluatie Orientatieweek opleiding verpleegkunde Schooljaar
VAKDIDACTIEK Shaun the sheep dt – college Animatie.
Deel 1 Oriëntatie op het starten van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 1 Wat voor ondernemer ben ik?
1 Goede toetsen maken het verhaal compleet Emila Bijl RTTI als uitgangspunt voor toetskwaliteit.
Talentgebieden – Interesses –Leervoorkeuren
1 van 22 Hoofdstuk 5 Geletterdheid: lezen. 2 van 22 Achtergrondkennis Kennis over lezen: o kennis van de wereld o kennis van de taal:  orthografische.
Bijeenkomst 3.  Welkom en vragen  Terugblik thema  Doelen  Verwerken van het huiswerk  Leerdoelen formuleren  Taxonomie van Bloom  Huiswerk.
Trimester 2. Hfdst 1: e-Presentatie, master! e-Presentatie Met de hulp van Powerpoint gaan we leren hoe we een elektronische presentatie kan maken.
Henk Heurter Docent/trainer bij Station tot Station.
Praktisch werk effectiever maken Tekst: Henny Kramers-Pals.
Lesbrief – Kort Blok 1. Nederlands Film Festival Wat is het Nederlands Film Festival (NFF)? Waar denk je aan bij het NFF? Ben je ooit al naar het NFF.
Lesbrief – Kort Blok 3. Nederlands Film Festival Wat is het Nederlands Film Festival (NFF)? Waar denk je aan bij het NFF? Ben je ooit al naar het NFF.
Lesbrief – Woezel & Pip Op zoek naar de Sloddervos!
Serious Playground a teachers tool to teach art Inleiding/ introductie
Opdracht Opkikker Boek Methodisch Begeleiden Thema 1 Planmatig werken
Toetsing Vakdidactiek 2.
Leren leren.
nibi conferentie 2019 Annnemieke Gemmink, CLV
Transcript van de presentatie:

Inhoud Ebou leigh Stage werk Intake Hku Seminars 2D en Roulof kijkt mee 3D animatie met EgbertMuybridge Animeren met bobby’s blokkies Yvonne animatie informatie Ronald Tekenen paleis Bastiaan & Jean-paul magische maya uurtje Eind Animatie Video clip Ontwikkelingen Nieuw doel!

Ebou leigh

Wie, wat, en waarom ben ik Ebou? Leeftijd: 22 jaar Vooropleiding: Gamedesign Diploma! Specialisatie: 3D modellen en animeren in 3D Hobby’s: 3D animatie, Film, Snowboarden, Mountainbiken, Inline skaten Doel: Eerst meewerken aan Grote Films, Later eigen 3D/animatie studio, prijzen winnen op animatie festivals, mensen vermaken!

Stage

Stage werk Triangle studio NDs Farm Animal Racing 3D models

Stage werk Triangle studio Saleplay 3d karakter en animatie

Intake Hku

Concept

3D model

Seminar

2D en Roulof kijkt mee

3D animatie met EgbertMuybridge

Animeren met bobby’s blokkies

Yvonne animatie informatie

Ronald Tekenen paleis

Bastiaan & Jean-paul magische maya uurtje

Eind Animatie Video clip

Introductie/Oriëntatie media

Introductie/Oriëntatie media Postcode filmpje

Introductie/Oriëntatie media Muziek filmpje

Introductie/Oriëntatie media Tentamen Beeld taal bekennen en benoemen Gehaald Cijfer 6.5

Introductie/Oriëntatie media Samenvatting “De verborgen schrijver” Inzicht in opbouw van verhaal vertelling Voldoende !

Introductie/Oriëntatie media Reflectie lessen! Compositie Licht Beweging Ruimte (on)Scherpte

Ontwerp processen

Ontwerp processen Eerste opdracht!

Ontwerp processen Conditional design

Ontwerp processen Evaluatie OP Ik ken de vaktermen(thema, onderwerp,ect) Heb nu inzicht in mijn handelen en denken En kan nu dingen nu van ander invalshoeken bekijken Ben bewuster geworden Ik kan nu beter feedback geven en ontvangen Ik denk nu ‘Out of the box,

Ontwerp processen Concept via KMT-formaat Extreme sport simulatie!

Persoonlijk ontwikkeling plan

Persoonlijk ontwikkeling plan Eind eerst blok 3D Maya basis begrijpen Specifiek Meetbaar Acceptabel Realistisch Tijdsverbonden

Tekenen

Tekenen Model tekenen

Tekenen Eigen Model tekeningen Op een andere manier tekenen

Tekenen Voorwerpen Tekenen (Tijdsverbonden)

Animatie 2D

Animatie 2D 1 sec Loopje

Animatie 2D 10 seconde Getekende animatie Story board

Animatie 2D Proces en 10 seconde cut out animatie

3D

3D Referentie foto's

3D Keuken Models Render

Archiveren school opdrachten

Ontwikkelingen Wat zijn mijn 3 ontwikkelingen Kennis mogelijkheden 2D Animatie Meer kennis over film theorie Mijn overstap van het 3D programma Xsi naar Maya

Nieuw doelen! 3D programma Maya net zo goed begrijpen als Xsi Zoveel mogelijk boeken lezen over film/animatie theorie Nog meer oefenen tekenen/schetsen Meer experimenteren met vorm, stijl en martiaal Met nog steeds meer Plezier naar school!

\n?