Amsterdam Marketing.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Migratie naar SEPA Bernard Juffermans Programmamanager SEPA Nederland 249 dagen te gaan Sepa Seminar VNO-NCW en MKB-Nederland Herkenbosch 28 mei 2013 De.
Advertisements

Leidsch Dagblad 24 maart > 1 We maken: een lijst van 71 trends … april, mei 2014 > 2 We zoeken: 71 professionals uit 071: ‘trendzoekers’/coaches.
WE GAAN VOOR GOUD! Voor ondernemers die durven dromen! Peter Blokland.
VVV nieuwe stijl Marco Esser directeur Den Haag Marketing.
Informatieavond H5 / A6 Cursus Toetsweken Toetsweek 1vr 1 nov t/m vr 8 nov inhaaltoetsenwo 13 nov herkansingvr 22 nov vergadering A6 / H5wo.
1e Leveranciersdag 4 juni 2013
Providing your knowledge, skills and business contacts Whitepaper Marketing 5 gouden tips uit de praktijk In 30 minuten.
Aanbestedingswet 2013 en inkoopbeleid RU
Nico Mulder, manager consumer marketing
Ketenmanager & Innovatiemakelaar
Implementatie e-learning bij de HES Rotterdam Maart 2001 Joke Droste.
Netwerkdag TKI Uitgangsmaterialen 2014
Stichting Pensioenfonds ODS BV Stichting Pensioenfonds ODS BV
Amsterdamse grachtenmodel
Kietel nooit een slapende draak
Afstudeerervaringen Maurice Boumans Oktober 2008
Hogeschool van Utrecht1 LEERPLAN V2GDSY3 Februari 2010 – August 2010
1 De Nederlandse economie 1e kwartaal 2009 Michiel Vergeer.
PILOT REKENTOETS VO 2013 Mark Martinot / Henny Tax Cito
Welkom op de informatieavond van groep 8!
WELKOM BIJ. WE GAAN VOOR GOUD! Voor ondernemers die durven dromen! Peter Blokland.
Gefeliciteerd Ria en Willem
Ouderavond H4 en A4 Cursus WELKOM. Indeling schooljaar m.i.v. week 39  2 toetsen per week Periode 1ma 26 aug t/m vr 8 nov vergadering H4 /
Aanbesteding deeltaxivervoer 2016
Bezoek aan Shanghai en bezoek van Pinghe School
In opdracht van NOC*NSF
Statistieken website P. Grobben.
27 mei 2014 ALV Presentatie plan Jubileum. 25 Jaar! Waarom een jubileum vieren? Terug-/vooruitkijken/startpunt/ijkpunt Nieuwe weg(en) inslaan (beach/zitv.?)
Ouderavond H4 en A4 Cursus WELKOM. Toetsweek 1vr 24 okt t/m vr 31 okt inhaaltoetsen tw1vr 7 nov cijferlijstenwo 26 nov vergadering A4 / H4di.
Voorbereidend Middelbaar Beroeps Onderwijs
Warmtevisie EZ: nog werk in uitvoering
Kerngegevens per Deelname bijeenkomsten 2014 Gemiddeld 2014: 66 (19%) 2013: 63 (18%) 2012: 62 (19%) mei jan juli juni okt nov.
Woensdag 29 oktober 2014 Voorlichting basisonderwijs Overdracht van po naar vo Sprengeloo, Apeldoorn.
Peilingsonderzoek in een notendop
Verschuif performance testen naar de Bouw 30/10/2014 TestNet Najaarsevent.
DIT IS MIJN SPREUKBEURT WAAR DENKEN jullie DAT HET OVER GAAT
Jong Management Kring Haarlem e.o. Algemene Ledenvergadering 20 oktober 2011 Maaike Doyer, Natasja Hoogewerf, Maurice de Jager, Daniel Stoker, Anne Marie.
Rekenen met verdeelsleutels
D-toets 9.1 t/m Maken: D-toets opdracht: 1 t/m 14 niet: 11, 12 en 13 blz: 152.
Wereld Jamboree 2015 Ga jij mee naar Japan?. Wat is een Wereld Jamboree? Vierjaarlijks internationaal scoutingkamp.
Marketingplan [Productnaam]
Stedentrip Alicante.
“Andorra Ordino Andorra Ordino.”.
Krachtige zorgprofessionals via eigen regie
Kader kritische vakkennis Gehandicaptenzorg (GZ)
<naam van werkgroep>
Project wendbaar aan het Werk
Voorlichtingsavond klas 6
[Productnaam] Marketingplan
VIP²-GGZ: Forum 26/02/2016 prof. dr. Geert Dom, voorzitter Bureau VIP²-GGZ.
Marketing Week 6 Het mediaplan Les 1.
Routes vrachtverkeer voor aanvoer materiaal
Slogan voor verkooppresentatie Kan worden uitgebreid tot twee regels
OR Wonderwind financieel (centjes)
Slogan voor verkooppresentatie Kan worden uitgebreid tot twee regels
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Tijdelijke fietsbrug Itteren
Hoe te gebruiken 1 Verwijder de lijnen en tekst die u niet nodig hebt
Koninklijk Instituut Van Ingenieurs
VOORBLADTITEL VAN PRESENTATIE
VOORBLADTITEL VAN PRESENTATIE
op de PLAATSELIJKE UITSLAG TE WINNEN OP DE KAMPIOENSCHAPSVLUCHTEN
Optie 1 voor voorblad van presentatie
We verbinden, vernieuwen
Creative Marketing Project
VOORBLADTITEL VAN PRESENTATIE
Planning 2019 – 2020 (1/2) Dec Jan Feb Mar Apr Mei Jun Jul Aug Sep Oct
Informatie examen Leerjaar 3 BL en KL Z&W en HBR
Informatie examen Leerjaar 3 GTL
VOORLICHTING JJD-WINTERPROGRAMMA
Transcript van de presentatie:

Amsterdam Marketing

Samenwerking

Inkomsten (in miljoenen)

Uitgaven (in miljoenen)

3 clusters = 155 medewerkers, 30 vrijwilligers 2 1 3 3 clusters = 155 medewerkers, 30 vrijwilligers Relaties: sales, relatiebeheer, events, crm, partnerships, MAC Marketing: consumer/business, online, press & media, business Dienstverlening: research, front, informatie

Advies Restaurants MAC Winkels Taskforce congressen Toerisme Hotels Cultuur (OAM, OAT)

Verbinden Versterken Kiezen

Kwaliteit Onderscheid Eigenheid

Doelgroepen en doellanden Decision makers Internationale ondernemingen Toeristische & zakelijke bezoekers Inwoners Metropool Amsterdam

Focus 2014 Verzilveren successen 2013 Interne Focus: Metropool marketing Business marketing

Castles and Gardens of Amsterdam Old Holland Beach of Amsterdam New Land Haarlem Amsterdam Flowers of Amsterdam Castles and Gardens of Amsterdam

Focus 2014 Externe Focus: Jan-Feb: Fashion & Design Mrt-Apr: Bloemen Mei-Jun: Fietsen Jul-Aug: Festivals Sep: Fotografie Okt: Dance Nov: Museum Dec: Feest

Focus 2015 Interne Focus: Upgrade Visitors Centres -CS -Schiphol -Leidseplein -Museumplein Externe Focus: Eigenwijs en Creatief