Liliane de Voogd CO1K, fontys ACI Mei 2013 QDAY FESTIVAL 2013/KINGSDAY 2013 30 APRIL, AMSTERDAM.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Manchester voetbalstage
Advertisements

Programma – Voorstellen & verwachtingen
§ 27.2: De staat van baten en lasten
De Zweeds-Nederlandse uitwisseling 2012 • Ontvangstweek april 2012 • Reisweek mei 2012.
Loes Meijerink Bedrijfsleidster NMEC De Höfte.  Doelstelling NMEC De Höfte; ◦ Zowel kinderen als volwassenen bewust maken van de natuur en het milieu.
Beschermd wonen in de ggz
Onze presentatie over het ramp gebied in de Filipijnen en wat wij voor actie doen.
Welkom bij de World Vision Quiz.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Supportersavond FC Twente Winterswijk 29 juni 2012.
Bezoek aan het muziekgebouw Frits Philips Eindhoven.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 2: Doelen en doelgroepen.
Time Warp.
De Musical KONING DER KONINGEN. INLEIDING De musical Koning der Koningen is een musical waarin ik heb meegedaan. Ik speelde mee in de begeleidingsband.
Liliane de Voogd CO1K, Fontys ACI Februari Dansschool Janvier Dancemaster Goes 16 februari 2013, 13:00-17:00 Drie categorieën -first: 4 groepen.
7 MAART Studiereisinformatieavond. Studiereis : Praag Vertrek: zondag 28 april uur aanwezig bij het station (links op de tunnel bij de.
Project Letland Gemaakt door: ROBIN.B, KOEN EN THIJS.
Doelstellingen formuleren
De EMEG-lijst: BreakFest, Landgraaf. In dit deel van mijn EMEG-(oriëntatie)lijst ben ik opzoek gegaan naar de succesfactoren van het 1-daags festival.
Liliane de Voogd CO1K, Fontys ACI Februari Dansschool Janvier Dancemaster Goes 16 februari 2013, 13:00-17:00 Drie categorieën -first: 4 groepen.
Into the jungle Zaterdag 18 mei 2013 Gallerie Café CHV-Noordkade Veghel 19:30 – 00:30.
Waar ben jij heel goed in?
WIE ZIJN WIJ & WAT KOMEN WIJ DOEN WIEAGENDA Gerard Meijssen Hoe de molens er zijn gekomen Waarom er nog maar 2 zijn Antoine Maartens Hoeveel brengen ze.
Verdienmodel Hrieps festival
©Lex Bergers, Lexpertise Business Coaching in Communicatie Training/Coaching/Advies/Presentaties Presentatie De wereld “on the move” (eerste kenismakings-versie)
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 23 november 2009.
trendwatching Les 4: Kijken en zien
Wedstrijd : sterren en planeten
Coca cola De geschiedenis van coca cola De coca cola-fles
Bijeenkomst Niels de Beer Active Ageing.
Godsdienst.
Update EYOF UTRECHT 2013 Raadsinformatieavond 23 april 2013
Maatschappelijke Stages
Verbinden, stimuleren & ontwikkelen Wetsvoorstel Werken naar Vermogen informatie voor SW- medewerkers.
EVENT Mrs. Carter Show World Tour Ga op zoek naar de succesfactor..
Concerti Fetti Bezoek een live-optreden van een voor jou niet voor de hand liggende artiest.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2010 Concept Development – 12 april 2010.
Wat begon als een paradijselijk sprookje, eindigde in een flop
Poppodium de ‘DRU’. Bezoek een poppodium SE7EN  nieuw danceconcept DRU = meer dan poppodium alleen - Theater - Schaftlokaal - Zalen verhuur Opdracht:
Gebiedsvisie Groningen-West
Wij lopen mee met Walk4Water! Sponsorloop: 10 km Vrijdag 22 maart Middelharnis.
Ouderavond (datum) uitgevoerd door: in opdracht van: (logo school)
What? Bezoek een festival van minimaal 5000 bezoekers en minimaal 3 podia. Why? Maak een beknopte SWOT en geef 3 adviezen.
Presentatie studiecoaching
Jodelahihi Het grootste najaarsfeest van het zuiden! Van 12 t/m 17 oktober staat de binnenstad van Sittard voor de achtste keer op zijn kop! Trek dirndl.
Amsterdam Dance Event Ryan Marciano & Sunnery James
BAVARIA ZO. FESTIVAL 22 september Wie? Wat? Waar?  Bavaria presenteert 1 e editie Zo. Festival 2012  Lieshout 22 september 2012  Meer dan 3000.

Door Berdien de Wilde & Jacinta Hebers
Evenementenorganisatie
CHANTEL McGREGOR SUGAR BOY & THE SINNERS JAN DE BRUIJN & RALPH DE JONGH Gebouw T in Bergen op Zoom, uur Tickets: voorverkoop €12,50 op
Netwerken voor ondernemers Minor ondernemerschap
De vierkantjes ! Dit is een puzzel om uw hersens eens goed te laten werken. De vraag is bij elk figuur hoeveel vierkanten u ziet.
Welkom op donderdag 22 januari 2015 Vanaf 17:00 tot 19:00 uur (incl
Vraagstukken: intrest
Workshop Landelijke intervisie
Ghana 2013, georganiseerd door de stichtingen Via-passiereizen en Dreams in Africa itTVV7o9g.
The Tumblin’ Dice - FanClub Limburg Zaterdag 19 november 2005 Café ‘t Hoolhoes Oprichtingsdag TTD.FanClub.
MUDRUNFUN AMERSFOORT 1 April Wat is een MudRunFun? Filmpjes over de Mudfunrun:
Vrijwilliger appelpop 2012
Wat komt er bij de organisatie van een festival kijken?

Liliane de Voogd CO1K, Fontys ACI Mei  Opdracht: speel een aantal uur een serious game  Activiteit: speel de game mee en haal een level.
Project Zuid-Afrika dinsdag.
Geschiedenis van de Film Mistic Swing (22 sec)
Optreden Why We Fight Kijkje achter de schermen, Event.
Historie 1e festival 12 april 2002Boogie Bar1100 bezoekers (uitverkocht) 2e festival 26 april 2003De Muzeval1350 bezoekers (uitverkocht) 3e festival.
De twee cabarettheaters van Den Haag steken hun nek uit
Zeeland Zingt voor Pakistan
Transcript van de presentatie:

Liliane de Voogd CO1K, fontys ACI Mei 2013 QDAY FESTIVAL 2013/KINGSDAY APRIL, AMSTERDAM

 Opdracht: bezoek een festival van minimaal 5000 bezoekers en minimaal 3 podia  Activiteit: ga op zoek naar het verdienmodel  Betekenis verdienmodel: het beschrijft de manier waarop een organisatie geld verdient TO DO

 Amsterdam  Bij het Olympisch Stadion  bezoekers  Grootste festival tijdens Koninginnedag  Nationale en internationale artiesten  Groot dancefeest ALGEMENE INFORMATIE

 12:00-22:30  Gemiddeld €20 per kaartje  m2  5 stages  Als eerste uitverkocht van alle grote festivals op 30 april  Goede line-up en spetterende acts ALGEMENE INFORMATIE

 Georganiseerd door drie organisaties: -Valtifest -Apenkooi -GirlsLoveDJs  Een bond voor opgericht; de Koninklijke Nederlandse Party Bond (KNPB)  Bond organiseerde het daar voor de tweede keer ALGEMENE INFORMATIE

PROGRAMMA

POSTER

Kaartverkoop: kaarten x €20 = € VERDIENMANIER

Consumptieopbrengst: -Prijs per consumptie €1, bezoekers x ongeveer 15 consumpties -€ 1,80 x x 15 = € VERDIENMANIER

Sponsors: o.a. -Pepsi -Sourz -Heineken -Redbull -Jillz VERDIENMANIER

 Moeilijk te bepalen hoeveel geld er binnen komt door Sponsors  Per sponsor verschillend VERDIENMANIER

Promotie -Zo veel mogelijk bezoekers trekken -Alle kaarten verkopen VERDIENMANIER

 Kaartverkoop€  Consumptieopbrengst€  SponsorsOnbekend VERDIENMODEL

Gebied uitbreiden waardoor je meer kaarten kunt verkopen VERDIENMODEL VERBETEREN

De consumpties duurder maken VERDIENMODEL VERBETEREN

Meer sponsors werven VERDIENMODEL VERBETEREN

Meer en betere promotie maken VERDIENMODEL VERBETEREN

Vragen om subsidie van de overheid VERDIENMODEL VERBETEREN

Kaarten duurder maken VERDIENMODEL VERBETEREN

=player_embedded&v=1BINxRM18w8 THE AFTERMOVIE 2012