Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Inleiding Youtube Google Overname Adverteermodel Viral Video Zoekmachine Picasaweb KPN Videosite Inleiding Presentatie waarover?
Advertisements

Social Media marketing
sociale media: de nieuwe realiteit
Er zijn 3 methodes om slimmer te zoeken. 1.Door toetscombinaties te gebruiken. Bij windows: Alt + Tab = schakelen tussen programma’s. Windows + D = bureaublad.
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. •Strategie en advies. •Uitvoeren middelen, persberichten.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Billboard.com Wat zijn de trends op de website
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Wegwijs in social media land
Marnix Suilen – Niek Giesen – Noes Aaltink – Ties Liedekerken
Jan van Goch. Waarom loyalty? Hoe… • Loyalty moet leuk en simpel zijn • Deelnemers willen iets krijgen • Het moet iets opleveren • Gratis is belangrijk.
Hulp in de aanpak bij CyberPesten.
IN DE KLAS Willemijn Gortworst
Google Analytics. Google Analytics: waarom Google analytics meet hoeveel mensen er op de site komen, brengt in beeld wat we weten van dit mensen en wat.
- - - Social Media.
Hoe kan het jou veranderen?
Enquête.
1 Social Media in de klas Film gebruik social media onderwijs 18 januari 2011.
Social Media.
DÉ SUCCESFACTOR… BILLBOARD.COM. ONDERZOEKSVRAAG: WAT IS DE SUCCESFACTOR? Dat ben ik gaan onderzoeken…
Social media.
Social media Gemaakt door: Hassie en Sanne. 1.De rol van social media in marketing & internetstrategie De rol van social media in marketing & internetstrategie.
Wouter Mennen & Paul van Ulft
Social Media Door Dyonne en Yanthe
Social Media Fleur van Scharenburg 1. Opzet voor vanavond Snelcursus Social Media Social Media gebruiken 2.
Door Oscar & Jochem Door Oscar & Jochem.
Kinderen op social media: hoe ga je daar als ouder mee om?
Het nieuwe solliciteren:
Presentatie Socialbesitas Hogeschool VHL
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
Kennismanagement & Sociale media
Tot 10 tellen in geloof -samen oefenen om leerling van Jezus te zijn-
Tot 10 tellen in geloof -samen oefenen om leerling van Jezus te zijn-
Made by: BadBoysBroekhin
Communicatie op internet
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
Online filmpjes maken. (
Online filmpjes maken. (
OMAR EZZAT SHALAAN & SALAHEddine aithakki
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
Kinderen op social media: hoe ga je daar als ouder mee om?
Phone Challenge Workshop Mbo niveau l Jouw telefoonkosten l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l De Mobiel Profiel.
1 1 Phone Challenge Workshop Mbo niveau 3-4. l Jouw telefoonkosten l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l De Mobiel Profiel.
 Wat is het?  Mogelijkheden  In praktijk  Opgericht in februari 2005  Platform waar iedereen video’s kan uploaden  In 2006 overgenomen door Google.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Training voorbeeld voor
Iedereen gebruikt social media.
Robin Uters Digitale trends & Social Media. Muziek Robin Uters.
Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.
Social media.
1 Phone Challenge Workshop 2015 Niveau 1+2 mbo. Introductie.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Ouderavond Mediawijsheid Basisschool ‘t Rendal 20 januari 2014.
SOCIAL MEDIA De rol van social media in marketing & internetstrategie
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Phone Challenge Workshop Mbo niveau l Jouw data l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l Jouw telefoonkosten l Film.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Introductie Ik ben….. – Marguerite Klinkers – Social Media enthousiasteling – Vind het interessant en belangrijk om ouders voor te lichten op het gebied.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Social Media.
Media is er altijd en overal
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Sociale media.
Sociaal media DESIGN BY TALHA.
Sociale Media.
Social media Door: Eloise Post Docent: E. Louisse
Korte inleiding + inhoudt
1.2 massamedia en internet
Transcript van de presentatie:

Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations

Feiten over Social Media Een gemiddelde facebook-gebruiker heeft 130 vrienden. In totaal brengen alle facebook-gebruikers samen 500 miljard minuten per maand door op facebook. Mensen die vooral via hun telefoon op facebook zitten, brengen er gemiddeld twee keer zo veel tijd op door. Slechts 25% van alle gebruikers twittert via de site. De rest gebruikt de twitter-app of andere sites zoals tweetdeck. Er zijn meer dan 50,000 apps waarmee je kunt twitteren. Twitter wordt per maand door 180 miljoen mensen bezocht. Er zijn op dit moment zo’n 110 miljoen twitter-accounts. Daar komen er zo’n 300,000 per dag bij. © Innovative Generations

Feiten over Social Media Iedere minuut wordt voor 60 uur aan beeldmateriaal op YouTube ge-upload. Elke maand wordt voor 342,466 jaar aan filmpjes bekeken op YouTube. Op vandaag gebruikt YouTube evenveel bandbreedte als het hele internet in © Innovative Generations Sinds het begin van Google+ op 28 Juni 2011, hebben 26 miljoen mensen een account aangemaakt. 72% van alle gebruikers is een man. Google+ heeft 585 miljoen dollar gekost om te ontwerpen en te bouwen. 500 medewerkers van Google hebben zich bezig gehouden met het bouwen van dit social-medium.

Feiten over Social Media © Innovative Generations Waarom gebruiken mensen Twitter?

Marketing via Social Media Je interesses bepalen de advertenties die je te zien krijgt. Advertenties op social media breiden zich uit als een olievlek. Adverteren op Twitter is minder lucratief dan op Facebook. ‘Google is watching you!’. © Innovative Generations Facebook laat alleen advertenties zien die iets met jouw interesses te maken hebben.

Sterke punten van Social Media © Innovative Generations Social media zijn erg actueel. Nieuws kan zich sneller verspreiden dan bijvoorbeeld via de radio. Je kunt contact houden met al je vrienden, ook al zijn ze mijlenver van je vandaan. Je kan alles met iedereen delen. Twitter en andere sociale media kunnen bijdragen aan de voldoening van de behoeftes van de mens.

Zwakke punten van Social Media Informatie is niet altijd even betrouwbaar. De privacy van de gebruiker kan soms in gevaar komen. Met slechts één zoekopdracht op Google kom je al heel veel over iemand te weten. Criminelen zitten ook op Facebook! © Innovative Generations Sommige mensen realiseren zich niet dat alles wat ze delen door iedereen gezien kan worden. Privacy –problemen vormen een heel groot nadeel van social media.