werkplekken 1-persoonsruimte open werkruimte stiltewerkplek

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De Paradox van onze Tijd
Advertisements

Door goede gesprekken groeien
AccrA Zaalreserveringssoftware voor klein en groot
T.R.O. doelstelling Doelstelling ?.
Welkom!.
Bezoek gemeenteraad aan Zuid Bewoners Overleg Lunetten 23 mei 2013.
Communiceren Leidinggeven Blz. 53.
Educatief leiderschap, niet in de klas maar in de schoolorganisatie
Clean desk voor dummies
Werkoverleg Leidinggeven Blz. 95.
Databanken in de bib: AD-Bank Bibliotheek van Schoten.
Informatiediensten bij DNB Heterdaadsessie Papieren Tijger Netwerk 29 september 2009.
Agile Development Methodologie
HNW Kantooromgevingen
Inhoud van de avond Het kindcentrum : Bouwen vanuit een gemeenschappelijke visie (Rob) Introductie partners Stichting Kinderopvang Huizen Paramedici Het.
Voorlichting Beeldschermwerk 2 februari 2008
VAC BRUGGE JACOB VAN MAERLANTGEBOUW “ANDERS WERKEN”
Anders Werken Ik zal eerst kort overlopen wat deze presentatie omvat.
Anders Werken. 1. Inleiding - context Beslissing Vlaamse Regering : BBB 04/02/2005 Principes: –Afstemming op de organisatiestructuur –Maximaal samenbrengen.
Noor Klinkenberg 7 april 2011
Werken met SIGEB/ ACAS Presentatie door Rita Fleur,
Leven in Verbondenheid
Ingrediënten Business Case Het nieuwe werken” 2011.
Organisatie(s) van betekenis
PACT Plekken en ACTiviteiten dd 13 februari 2008 presentatie: Karel Dekker, Nora van Klingeren, Anca Hartjes.
De Paradox van onze Tijd
Ouderavond donderdag 12 juni Programma ouderavond Welkom Toelichting op het proces Praktische zaken Ondersteuning Afsluiting.
Workshop TMs Mijn veranderende rol Het Nieuwe Werken
Leidinggeven H3 Overleg Logistiek supervisor.
© 2012 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Een contactpersoon toevoegen Via uw lijst met contactpersonen kunt u gemakkelijker communiceren.
80% van wat we leren… Collega’s Samenwerking Gesprekken Werkgroepen
Thema 3 communicatie Gesprekken voeren..
Het verschil tussen telefoon en . Telefoon Telefoon is het communicatiemiddel waarmee je elkaar met een telefoon kan oproepen en zo met iemand kan.
voor familie en vrienden van
Leidinggeven H6 Werkoverleg Logistiek teamleider.
Waaierwerken: gewoon een nieuwe toren of een nieuw gebouw vol kansen?
Iedereen gebruikt social media.
Handelingstheorie II Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
Niets is wat het lijkt.
Vraag 1 Van deze bijeenkomst heb ik hoge verwachtingen.
Aandoeningen/ziektes Functies & anatomische eigenschappen Activiteiten en participatie Omgevingsfactoren Persoonlijke factoren InschikkelijkheidIk ben.
Dalton op de Dorendal.
Inhoud van de avond uur: opening voor- en nadelen huidige rooster voor- en nadelen continurooster korte pauze stellingen vragen? hoe nu verder?
MEE Groningen Algemene presentatie. 2  Mensen met een verstandelijke, lichamelijke beperking en/of een chronische ziekte  Anderen die beperkingen in.
Welkom Dinsdag 2 april uur Andere schooltijden.
Coördinatie Steunpunt Interne structuur, overleg met de opdrachtgever en verspreiding van onderzoeksresultaten.
Floor, Nathalie, Chantal en Jill
Ongeschikt Te weinig contrast, Te weinig kleur geschikt veel contrast, Veel felle kleuren 
Landelijke Vereniging Gemeenschappelijk wonen van Ouderen.
Embedded Librarianship
Brandveiligheid is een belangrijk thema in de zorg
“Samen zorgen voor een goede dagstart”
Verspillingen in de processen
Technisch schrijven 18 november 2016.
Technisch schrijven 21 november 2016.
Communicatie Opletten, meedoen en meedenken
Workshop 2 Samenwerken in je team met groepen
Communicatie 7e les.
Technisch schrijven september 2017.
H1 Media en communicatie
De Paradox van onze Tijd
Vlaamse Administratieve Centra
Beveiliging van de informatie en beveiliging tijdens reizen
  Verzorging van ouderen in de thuissituatie. Waar lopen wij als verpleegkundige tegenaan?
Leidinggeven Communicatie.
Op zoek naar de Meerwaarde van het samenwerkingsverband
Samenwerken en communicatie
INZET VAN DIGITALE MEDIA VOOR PUBLIEKSBEREIK
[powerpoint openen, openen]
Oriëntatie op “later” voor 6 vwo
Transcript van de presentatie:

werkplekken 1-persoonsruimte open werkruimte stiltewerkplek Een afgesloten ruimte voor 1 persoon, geschikt voor activiteiten die veel concentratie vereisen (lezen, schrijven, denken) of vertrouwelijk zijn. Een open ruimte voor meerdere personen, geschikt voor activiteiten die vragen om interne communicatie, of relatief weinig concentratie vereisen. stiltewerkplek Half open werkruimte Een afgesloten ruimte voor 1 persoon, die flexibel gebruikt kan worden voor activiteiten die veel concentratie vereisen (maximaal een halve dag). Een half-open ruimte voor meerdere personen, geschikt voor activiteiten die vragen om interne communicatie, of relatief weinig concentratie vereisen. Half hoge scheidingen kunnen gebuikt worden om bijv. teams te groeperen 2-persoonsruimte loungewerkplek Een afgesloten ruimte voor 2 personen, geschikt voor semi-geconcentreerd werk en samenwerking in klein teamverband. Een half-open werkplek voor 2 tot 4 personen met het uiterlijk van een bank of café zitje. teamwerkplek Een afgesloten ruimte voor 3 of meer personen, geschikt voor teamwerk, of routinematige activiteiten (@@maar moeten we het dan een teamruimte noemen?)

overlegruimten kleine overlegruimte open overlegruimte (klein) Een afgesloten ruimte voor overleg met 2 tot 4 personen. Denk aan kleine vergaderingen en vertrouwelijke gesprekken, Door op de kamer te overleggen hebben anderen geen last van het geluid. De ruimte is vrij te gebruiken. Een open ruimte voor kort informeel overleg met 2 tot 4 personen. grote overlegruimte open overlegruimte (groot) Een afgesloten ruimte voor overleg met 4 tot 8 personen. Denk aan vergaderingen en gepland overleg. Een open ruimte voor informeel overleg met meer dan 4 personen. brainstormruimte ontmoetingsruimte Een afgesloten ruimte voor ‘brainstormachtige’ activiteiten. De indeling van de kamer is flexibel. De ruimte is voorzien van speciale inventaris zoals whiteboards en flipovers. Een open ruimte met bijvoorbeeld statafels waaraan medewerkers makkelijk en snel kunnen overleggen.

faciliteiten print/ kopieerruimte postvakken dynamisch archief Afgesloten ruimte met (decentrale) print- en kopieerfaciliteiten. Een open of gesloten ruimte waar gebruikers hun post kunnen halen of wegbrengen. Bij een flexibel kantoorconcept is dit ook de plek waar flexkoffers/flextassen ‘geparkeerd’ worden. dynamisch archief rookruimte Een open of gesloten ruimte voor de opslag van documenten die regelmatig worden geraadpleegd in de dagelijkse bedrijfsvoering. Een afgesloten ruimte voor rokers. pantry wacht/ ontvangstruimte Een open of gesloten ruimte ruimte waar gebruikers terecht kunnen voor versnaperingen. Er zijn voorzieningen zoals een warmedrankenautomaat of een watercooler. Een ruimte waar bezoekers ontvangen worden en kunnen wachten op hun afspraak. De ruimte kan in een verkeersruimte gelegen zijn. pauzeplek Kofferstalling of Lockers Open ruimte nabij pantry voor pauze of informeel overleg. Een ruimte waar medewerkers terecht kunnen voor hun persoonlijke spullen (‘flexkoffer’, draadloze telefoon, …) voordat ze naar een flexibele werkplek op zoek gaan