Kennismaking.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Tracking onderzoek Mandemakers Keukens
Advertisements

Analyse arbeidsmotieven en mediagedrag
Bereik de prospecten die uw mailing willen !. July Agendapunten Update Resultaten van de test-mailing 2005 Voorstelling van de nieuwe mailing.
Leren en Werken in de carrosseriebranche. 16 februari 2006.
Communicatieplan. Inhoud  Streeklift  Doelgroepen  Hoe gaan we het aanpakken?  Website ( concept )  Conclusie.
TagCloud Alle wervingsmiddelen onder 1 dak.
DÉ PORTAL VOOR ISOLEREND NEDERLAND
Programma – Voorstellen & verwachtingen
Klaar voor de toekomst? MKB Lenteborrel donderdag 22 mei Cees Verkuyl
Bouwbeurs Wat is NBD-online? •NBD-online, de meest volledige en actuele kennisbank met product-, leveranciersgegevens en vakinformatie.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
A Brave New Workforce | 19 juli ExpertPlaza “ Freelancing per minuut” ExpertPlaza.nl Tacit knowledge in (netwerk) organisaties Case: ABVAKABO.
15 – 9 – 2006 Technocentrum Twente FIRST LEGO® League 2006 Martijn Roelofs.
SaMBO ICT Conferentie 19 januari 2012 Vertrouwelijk.
Pilootproject ZorgTV Ervaringen en conclusies Landsbond van de Onafhankelijke Ziekenfondsen 29 juni 2010.
TussenSchoolse Opvang Ichtusschool 21 oktober 2008 Saskia Delies.
Z ELFSTANDIG O NDERNEMEN 1 Voor Zelfstandige Ondernemers regio Waasland en Dendermonde Z.O. magazine.
Het Werving & Selectiebureau voor het onderwijs!
Social media voor (ouderen)organisaties Scholingsochtend SBOG ‘Kennismaken met social media’ Maandag 5 maart 2012.
1 European Union Regional Policy – Employment, Social Affairs and Inclusion EUROPEES SOCIAAL FONDS OPERATIONEEL PROGRAMMA Disclaimer: deze info.
NOA 2010 de Stentor. 2 NOA in vogelvlucht Het Nationaal Onderzoek Arbeidsmarkt (NOA) geeft antwoord op onder andere de volgende vragen: - hoe oriënteert.
Nieuwe vrienden maken en
Quizmasters: Sanne Bijlsma Gemeente Zundert Fons Merken Wonen Limburg
Achterbancommunicatie2.0
Marjan den Ouden november 2008, P4959 Kwaliteit van bereik versus effectiviteit dagbladreclame.
Zlinger Media Interaction !. Zlinger Media Online concepten, creatie en executie Vergroot snel gratis je database Vergroot je omzet en winst Vergroot.
EY2010 Europees Jaar van de strijd tegen de armoede en sociale uitsluiting Julien Van Geertsom.
WELKOM BIJ HET RACKETLON EVENT VOOR 55-PLUSSERS. WAT GAAN WE DOEN? Presentatie Wie zijn wij? Wat is ons doel? Geschiedenis Wat is racketlon? Waarom racketlon?
Stimos-formulierenbrigade
Wat is UNIZO?  UNIZO = Unie van Zelfstandige Ondernemers  Doelstelling: meer kansen voor ondernemers creëren, in het belang van de hele.
Project: ‘Detectie van 80- plussers met een verhoogd risico op sociaal isolement’
Beter een goede buur dan een verre vriend? - Verkenning naar de betekenis van het Nederlandse landschap voor buitenlandse toeristen. Auteur: Bas Breman.
Havo/vwo - 9 oktober 2008 Associate degree Hans Daale Leido.
Wat is Wajong? Masterclass maart 2010 Een paar feiten vooraf…. Beeldvorming Wajongers niet eenduidig In media en daarbuiten divers gepresenteerd Positief.
Commercieel Manager totaljobs.nl
ClearSense the first choice in local search and advertising.
FlexService 10 mei Inhoud presentatie Flex Service 10 mei 2007 Volume arbeidsmarktcommunicatie vs conjunctuur Mediabestedingen uitzendbranche.
Europalaan 24 | 6199 AB Maastricht-Airport | T | www
Naar de top Loopbanen van leerlingen met een beschikking praktijkonderwijs 25 september 2009.
JAARPROGRAMMA 2012 KBO GELDROP. JAARVERGADERING VAN KBO GELDROP OP 19 APRIL OP DONDERDAG 19 APRIL ZAL IN GEMEENSCHAPSHUIS ZESGEHUCHTEN ONZE JAARVERGADERING.
Effectief adverteren op Marktplaats.nl Gericht communiceren met een relevant publiek.
JAARPROGRAMMA 2013 KBO GELDROP. De jaarvergadering op donderdag 18 april wordt voorafgegaan door een eucharistieviering om 13 uur in de kerk van Zesgehuchten.
Samen een goed merk promoten
De openbare bibliotheek in verandering Presentatie bibliotheekvernieuwing in West-Friesland M. van Wijk Mei 2008, Stede Broec.
Waar één + één meer is dan twee
| Dé werving & selectie specialist voor de sport! Uw vacature, onze uitdaging!
'Ondernemen met je hart' Presentatie Participatiewet, Werkgeversservicepunt.
Hyves marktplaats. Collaboration Shipley: “Cooperation is a much less involved affair [than cooperation] in which sole, independent participants advance.
1 Kwaliteitsvol en betaalbaar wonen voor iedereen Vlakbij binnenstad en in het groen Duurzaam en toekomstgericht.
Naar een nationale digitale bibliotheek Bas Savenije 21 oktober 2014.
KRACHT VAN AANBEVELING DOOR VRIENDEN 1. 2 het bereiken van héle specifieke doelgroepen anonieme organisatie toegankelijk en ‘menselijk’ maken verspreiden.
Een kamer vinden in Delft
Landelijke evenementen april Kidzrally|18 april Ouderlingendag|19 april Studentencongres|24-25 april Volleybaltoernooi|26 april 55+ reis|30 april – 6 mei.
Schooljaar Het schoolplein Taal- en spellingmethode Dit schooljaar starten we met de nieuwste versie van de taal- en spellingmethode De.
Nu: Wajongers Kosten:€ 2 miljard In 2020: Wajongers Kosten: € 5 miljard OPLOSSING MEER WAJONGERS AAN HET WERK!
“Business Meets Twente” 2011 (Woensdag 23 november t/m vrijdag 25 november) Enschede, Nederland “Get Connected”
Collect Betalingsverkeer 2 Vrijwilligers 3 Verantwoorde kerk 4.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Skipr, 29 mei EenVandaag Radio 1 en TV, 1 juni 2015.
Wandelnetwerken Zeeland Promotie recreatieve wandelnetwerken Routebureau Zeeland Janine Wrench 21 april 2010.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Magazines. Bron: NUV/GPT betaalde publiekstijdschriften telt Nederland. Ons land heeft daarmee een rijk en gesegmenteerd aanbod van titels
Bits & Bytes Magazine Media.
Bits & Bytes Magazine Media 2017.
Arbeidsmarkt Vlaams-Brabant
ONDERWIJS EN ARBEIDSMARKT
Media.
Transcript van de presentatie:

Kennismaking

Profiel Koninklijke Wegener - Dé informatieleverancier in de regio De grootste uitgever van regionale printmedia met 7 regionale dagbladen en ruim 225 huis-aan-huis kranten in Nederland - Exploitant van internetproducten, zoals JobTrack.nl, AutoTrack.nl, ReisRadar.nl etc Leverancier van grafische producten en –diensten met 6 eigen druklocaties

De dagbladen van Wegener NieuwsMedia De Twentsche Courant Tubantia De Gelderlander De Stentor PZC BN De Stem Eindhovens Dagblad Brabants Dagblad

Verspreidingsgebied

Oplagecijfers 2008 Bron: HOI: Het Oplage Instituut

Dé oriëntatiebronnen voor (nieuwe) baan 18 - 55 jaar Landelijke dagbladen 37% Regionale dagbladen 66% Gratis dagbladen 29% Huis-aan-huis bladen 39% Vacaturesites / cariëresites 72% bron: NOA 2006, oriëntatie onder studenten en werkende populatie 18-55 jaar

Regionale dagbladen De kracht van het dagblad: Regionale betrokkenheid Diepgeworteld in de samenleving Hoog bereik (1 x adverteren 2,5 mln personen van 13 jaar en ouder bereikt) Geografisch segmenteren met ons fijnmazig editiestelsel (80> edities) Dagbladreclame wordt positief ervaren 75% van de lezers bekijkt onze advertenties Betrouwbaar en geloofwaardig door onafhankelijke redacties

Wegener NieuwsMedia Brabant - Zeeland

Het bereik van het Brabants Dagblad Bereik vs. Andere dagbladen in verspreidingsgebied Aantal lezers x 1.000

Lezersprofiel Brabants Dagblad Bron: NOM Printmonitor, oktober 2007 Bron: Nationaal Onderzoek Arbeidsmarkt 2006

Het bereik van BN De Stem / PZC Bereik vs. Andere dagbladen in verspreidingsgebied Aantal lezers x 1.000

Lezersprofiel BN De Stem Bron: NOM Printmonitor, oktober 2007 Bron: Nationaal Onderzoek Arbeidsmarkt 2006

Lezersprofiel PZC Bron: NOM Printmonitor, oktober 2007 Bron: Nationaal Onderzoek Arbeidsmarkt 2006

Het bereik van het Eindhovens Dagblad Bereik vs. Andere dagbladen in verspreidingsgebied Aantal lezers x 1.000

Lezersprofiel Eindhovens Dagblad Bron: NOM Printmonitor, oktober 2007 Bron: Nationaal Onderzoek Arbeidsmarkt 2006

Adverteren op personeelspagina's Vertrouwd medium voor het werven van personeel 13 vakken specifiek voor personeelsadvertenties (C-vakken) Op vrijdag en zaterdag op de Personeelsclusterpagina Maandag t/m Donderdag: W-vak (advertentie op redactiepagina) Directe koppeling met de grootste vacaturesite voor mbo’ers en hbo’ers: Jobtrack.nl Diverse pakketmogelijkheden

Specials - arbeidsmarktbijlage Met branche-specifieke invulling De uitgelezen kans om uw doelgroep gericht te benaderen In een voor u aantrekkelijk Umfeld Wegenerbrede specials: dezelfde special bij alle titels Afzonderlijke titels geven hun eigen specials en hun speciale pagina's uit

Concept Arbeidsmarktbijlage 18

uw doelstellingen te realiseren! biedt u het bereik om uw doelstellingen te realiseren!

Actie-aanbod: Ter kennismaking met de kracht van de regionale dagbladen van Wegener NieuwsMedia. Gratis steunkleur in uw personeelsadvertentie Of toeslag quadri van 25% op uw personeelsadvertentie in plaats van de normale toeslag van 50% Actiemaanden: mei en juni Niet in combinatie met andere acties (bv. specials) Alleen geldig indien laatste 12 maanden niet geplaatst Alleen geldig voor adverteerders uit België

Grenslandmedia - Regieweb Contact: Grenslandmedia - Regieweb Tel. 03-765 99 09 info@grensoverschrijdendrekruteren.be Sales@regieweb.be