01234560123456 1 Update Computers 2 BNC 3 Werkgebieden 4 Mijn stage 5 My Update 6 Voortgang & eind product.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Techniek in Zeeland Inleiding De Regio Vakspecifiek ICT
Advertisements

Projectmanagement Hoofdstuk 5 Maken van een Plan van aanpak Roel Grit.
WEB toepassingen. Wat is een WEB toepassing of applicatie t.t.z... een WEB applicatie is een applicatieprogramma welke je via internet kunt gebruiken,
Definitiestudie.
Software voor Productie / Boekhouding / Facturatie / Magazijnbeheer
NEWCASH 2007 PRESENTATIE Versie 2007.R3 PRESENTATIE © 2007 NEWTRONICS AUOTMATISERING MEER INFO: Hét complete kassa.
Hoe uw TurboCASH moet gebruiken. :voor verkoop gerichte bedrijven.
Door: Groep1.  Probleemstelling  De Oplossing  Integratie Traject  Services en Diensten  Voordelen  Afsluiting Presentatie duur: 12 minuten.
Netwerken. Wat is een netwerk? Je spreekt van een netwerk van zodra twee of meer computers met elkaar verbonden zijn. Je kan thuis een klein netwerkje.
Het pakket in het kort Eenvoud, gebruikersvriendelijkheid en overzicht Gebruiker betrokken houden bij TRA’s Laagdrempeligheid bij opzetten van TRA’s Snelheidswinst.
Jing Shun Xu & Katjon Ng 2B TI/2I1. Introductie Context Situatie Impact Oplossing High level scope Details hardware/software Rollen/verantwoordelijkheden.
Informatica  NL&T Ideeën voor een vruchtbare samenwerking tussen NL&T en informatica in de bovenbouw van havo/vwo René Franquinet, 2006.
 QI&feature=related QI&feature=related.
Mamut Kassa K.D.C Swakhoven
Analyse en Ontwerpen II
Productpricing Steef Visser RA en Aart in ’t Veld.
Sumatra WebShop Deze presentatie toont u de uitgebreide funtionaliteit, het gebruiksgemak en het eenvoudige beheer van de Sumatra WebShop Sumatra WebShop.
Cliënt-server omgeving
Leerling Ik ben … jaar en woon in ….
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
BIM PROTOTYPE:. [ N O V I T E I T ] [ N O V I T E I T ]
Web Intake Systeem een uniek gemeentelijk project.
14 april 2009 Workshop Informatievoorziening ten behoeve van prestatiecontracten MarktContactDag 2009 Landelijke Diensten Luuk Bosch Data ICT Dienst.
Deel XII Eerste echte e-commerce applicatie (vervolg) 1 Internetapplicaties Deel 12: Eerste echte e-commerce applicatie: Ontwerp (vervolg)
Mamut SERVICE SUITE.
Mamut Kassa K.D.C Swakhoven
Doelen Soorten vormgeving.
Inleiding Veiligheid Beschikbaarheid Betrouwbaarheid Snelheid Volledigheid.
Dagmar Huttinga EVB30. 5 jaar geleden opgericht Waarom heeft hij dit bedrijf opgericht? Personeel DTP-medewerker/winkelbediende Bedrijf & functie.
ECK Distributie & Toegang Start ontwerpproces nummervoorziening
Communicatiepakket Arbeidsvoorwaarden WATHOEWAAROM.
Governance / Baten uitdagingen: het verschil maken in de praktijk Reflectie op hoe uw project het verschil kan maken in de praktijk; een hulpmiddel vanuit.
Fase 2 Tijdelijke presentatie bouwen
MEETING SYSTEMS BV VOOREFFECTIEFVERGADEREN.  Meeting Systems bv levert software als hulpmiddel om het vergaderen te ondersteunen met de volgende kenmerken:
Module I Informatica Dhr. C. Walters. Het belang van informatie Gegevens  Informatie  Besluitvorming Gegevens = Data, Raw Material Informatie = Gegevens.
VCloud as a Service Antoine Schokker. vCloud as a Service - Maastro CLINIC Antoine Schokker –Senior Medewerker I&S Maastro Clinic.
Joep Lobée 31 oktober 2013 De 7 principes en mijn ervaring.
Programma Voorstellen: Noordhoff Uitgevers
Kassa en Veiligheid.
Luuk Gobel Aletta Jacobslaan 1 – 1442 AG Purmerend – –
Complaint Registration Software Wouter Henderix 3 TIN B.
ESTOS integratie. Bij binnen komend gesprek Bij een binnenkomend gesprek zal een klein pop-up scherm verschijnen. Hierin kun je het gesprek aannemen of.
WapliX Webdatabases New generations of applications.
INHOUD VoorlichtingDemonstratieOpleveringVragen INHOUD VoorlichtingDemonstratieOpleveringVragen.
Herenbos Personeelsdienst
Informatica in de bovenbouw
UML 1. Use cases1. Use cases. Het probleem: Hoe inventariseer ik wensen en eisen voor mijn project? Hoe leg ik ze vast? Hoe geef ik vorm en structuur.
Informatie management HC2
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 6 Hoe ziet jouw product eruit?
ENF collector Mustafa Karci Kilian Siem Sander van Schie Olivier Bootsma Feroz Rameswar.
Structuurborden. Visualisatie hulpmiddelen inclusief training en coaching op de werkplek. Om dagelijkse problemen vast te leggen, de voortgang te bewaken.
Stakeholderspresentatie Raamwerk voor ongeveer 12 slides.
21 juni 2016 Omgevingsloket online: wijzigingen korte en lange termijn Marleen Koot, Maarten Lindenhovius & Sandhia Hoelas InfoMil RWS Leefomgeving.
Rob Goossens Het Werkplan.
Rob Goossens Komende lessen Werkomschrijving, werkplan en werkplanning.
De factuur.
Verkoop Hoofdstuk 6 Service en klachten. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling 5.
Le Credit Sportif: Meer plezier van je kantine!
BGT: Een integrale beheerkaart voor BOR en
Digitale transformatie is de sleutel tot een nog succesvollere samenwerking Sven Eijck, 14 november 2017.
Plannen en optimaliseren
Werken in een arbeidsorganisatie
Verkoop Service.
Uitvindingen.
Stap drie bij projecten
Fablab Weert Amber Wetemans.
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

Update Computers 2 BNC 3 Werkgebieden 4 Mijn stage 5 My Update 6 Voortgang & eind product

-Groningen - Leeuwarden - Drachten

Professionals in ICT

Update Computers: -Particulieren, midden en klein bedrijf BNC: -Complete dienst verlening van kleine bedrijven tot grootte multinationals. Primaire werkzaamheden Update: Verkoop producten, verkoop complete pc, Onderhoud pc, reparaties pc en verdere rand apparatuur. Primaire werkzaamheden BNC: Verkoop gericht op grootte schaalige oplossingen. Zowel hardware, als software oplossingen. Tevens eigen producten

Korte situatie schets : PC aangeboden ter reparatie Reparatie bon hangt aan pc Termijn van 5 – 7 werkdagen Op de 8 ste dag belt klant: “Klaar? “ “dat zou ik even voor u moeten bekijken meneer” Mijn stage opdracht moet ervoor zorgen dat er een duidelijke planning bestaat, en dat erop elke gewenst moment informatie opgevraagd kan worden. Planning : Agenda en TodoList Onderdelen: Reparatie, Assemblage, bestellingen

Een fullscreen applicatie, waarin: -De agenda de hele dag zichtbaar is -De TodoList de hele dag zichtbaar is -Reparatie/assemblage/bestel gegeven ingevoerd, geüpdate, en afgerond kunnen worden. - Er verschillende ‘alerts’ mogelijk zijn. Eisen pakket: Programma moet gekoppeld worden aan bestaand kassa pakket, dwz: Artikelen en prijzen uit te wisselen + de factuur uit mijn programma moet naar de kassa worden verzonden. Mijn oplossingen tot nu toe: Java, in combinatie met JDBC, in combinatie met MySql

Reeds gerealiseerd: Klanten database  Reparatie systeem  Todolist  Komende tijd: Agenda, print systeem, kassa koppeling, bestel systeem en samenvoegen