Internationale marketing. Inhoud  aankomst  bezienswaardigheden  internationale opdracht  leerpunten.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Fietstocht Moezel 19 – 22 augustus
Advertisements

Terugblik Sevilla & Bezoek Spaanse twin aan Amsterdam
Excursie Londen 2014.
Marketingproject Business week Riga
Meer klanten, meer conversie door “User centric mobile identity management” Mario Houthooft LIN.K nv Rotterdam
Algemene vergadering 22 maart 2011
Programma Ghana 2011 Hogeschool Rotterdam VAA3A – VAA4A.
- Speelt in op snelle veranderingen in de markt. - Acties van entertainment direct gericht op verkooppunten. - Hierdoor wordt traffic gegenereerd bij.
Werkweek Bath Heenreis datum zaterdag 5 oktober verzamelen school uur vertrek uiterlijk uur vertrek Calais (P&O ferries) uur aankomst.
Reizen met het OV naar HET Instrument. OV als toegevoegde waarde De RAI is met het openbaar vervoer uitstekend bereikbaar en tracht daarom zoveel mogelijk.
NOC-NSF 14 januari Introductie Essentieel voor de marathon: Training Rust Voeding Materiaal.
IN DE KLAS Willemijn Gortworst
Infoavond Buitenlands Kamp Joe-English Heusden
Internationale handel
First ID project College de Meer Uitleg van het project aan de hand van de volgende vragen: Waarom, Wie, Wat, Hoe, Waar, Wanneer.
EVALUATIECRITERIA MASTERPROEF Campus De Nayer, dept IW, 7 november
Budapesten, Itt jövünk!.
Marketing H.2 Marketingbeleid.
Social media Door Niels Verheyden en Aaron Saam (V4C)
Ondernemen na je studie!
Vergadering vrijwilligers 5 april 2011
Integrale opdracht: mijn reis
Van Boedapest (Hongarije)
Internationalisation – Quality Assurance Ghent University Directie onderwijsaangelegenheden Afdeling onderwijskwaliteitszorg UGent 28 november 2012.
SEFOTECH.NUT SEFOTECH.NUT SEFOTECH.NUT SEFOTECH.NUT SEFOTECH.NUT SEFOTECH.NUT SEFOTECH.NUT SEFOTECH.NUT An Erasmus Mundus master.
ICT minor 2 Lisette de Groot juni 2010.
Fietsparkeren bij Bus, Tram en Metro in de Stadsregio Amsterdam Maarten Bakker Fietsberaad
Duitsland Door Ruben.
Welkom namens collega’s en studenten. Hermien Miltenburg Wageningen University and Research Centre.
Ouderavond leerjaar 2 3 oktober Maak het verschil Doel: Recht doen aan verschillen tussen leerlingen Havo- en vwo-leerling Didactiek Kwaliteiten.
Marketing 1.1 Introductie 12 november Marketing Wat is marketing? Schrijf voor jezelf 5 kernwoorden op die te maken hebben met marketing.
First ID project Hervormd Lyceum West Uitleg van het project aan de hand van de volgende vragen: Waarom, Wie, Wat, Hoe, Waar, Wanneer.
Ontwikkeld door Anne Coppens en Carlo Verhaar les 11 - Google I-C1#, datum.
Chapter 5 Hit the road Grammar Stepping Stones 2 kgt.
Bedrijfsnaam/Logo. Foto Product Bron: Logo Technologiebeschreibung Tekst in Duits of Engels* Max. 5 regels Evt. met beeld dat inhoud ondersteunt Denk.
SCEG bedankt u voor uw inzet en medewerking en het meehelpen aan een geslaagd Genemusiment 2011.
Project Puberbrein stand van zaken werkgroep HRM
Excursie naar London! April 2015 HD 2K.
Werkweek Bath Heenreis datum TV2A + TV2B + TV2C zaterdag 11 april TV2D + TV2E zaterdag 30 mei verzamelen school TV2A + TV2B + TV2C: uur TV2D.
Gebruikersvereniging en platform voor Nederlandse en Belgische Progress gebruikers – Van origine OpenEdge – Verbreding naar andere producten (Rollbase,
Ochtend indeling Tussen 7 en 8 opstaan/aankleden. Vanaf 8 uur ontbijten tot 9 uur. En brood klaar maken vertrekken naar belfort (uitzicht over de.
Belasting die je moet betalen als je een product invoert.
CREATIVE MARKETING WC 5, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
HD 2K. DOELEN VAN DEZE BIJEENKOMST ORGANISATIE ORGANISATIE GEDRAGSREGELS.
Internationale Marketing Budapest, Hongarije 13/04/15 tot 17/04/15.
Bath 2013 April 9 – April 12 Reisprogramma. Programma van de avond Reisprogramma De regels Paklijst Vragen?
Noordhoff Uitgevers werkt voor de docent 1 Gebruikers van MW h/v in gesprek met auteurs Welkom.
Kostprijs & verkoopprijs
Werkweek Bath Heenreis datum TH2a,TH2b,Th2c: zaterdag 2 april TV2a, TV2b: zaterdag 21mei TV2c, TV2d: zaterdag 28 mei verzamelen school TH2a,TH2b,TH2c:
Omzet Colruyt Group = 8.916,8 mio euro van de groepsomzet Detailhandel Groothandel & foodservice Overige activiteiten.
München 25 feb. – 1 maart 2013 H2G - H2F.  Begeleiders: Mentoren: Joop Jansen(H2G) Karlijn Moeskops (H2F) Overige begeleiders: Jessica van Tilborg Lianne.
Openbaar Vervoer in de gemeente Leudal. Taken en verantwoordelijkheden van de gemeente Presentatie Commissie Ruimte 22 januari 2013 Dhr. P. Stevens Ing.
Operational Management Coca Cola Enterprises Wilrijk Student: Georges Van de Rydt Schoolpromotor: Mr. Arroud Bedrijfspromotor: Jan Van Reeth.
BEDIENDEGROEP Gemaakt door lizzy en mila. INHOUD Dienstmeisje Koetshuis Koopman Einden.
Vervoermiddelen - Met de/het … /// Op de/het … - Te … Met/Op de fiets fietsen 1) Wat is dit? 2) Hoe spel je dat? 3) Hoe kom je naar de universiteit? 4)
Werkweek Bath 2017.
Uitwisseling- Nederland
PLAN REIS Details Verdien tokens
Havo 4 Lesbrief Vervoer.
Ondernemingsvormen.
Nieuwe Wegen Techniek (NWT): organogram 1/2
Product Design & Engineering
Hoofdstuk 1 De marketing van diensten – inleiding
KEUZE OPDRACHT Kies een van de afbeeldingen uit en teken ze volgens de opdrachten op het werkblad die je van de docent hebt gekregen.
Welkom op de informatieavond leerjaar 3 GTL
Syrische vluchtelingen gestrand in Griekenland
Marketing Week 1 Les 1 Introductie opdracht Marktonderzoek.
Syrische vluchtelingen gestrand in Griekenland
Marketing Week 1 Les 2 (maandag 27 november)
nieuw lesmateriaal ontwikkelen voor bedrijfseconomie
Transcript van de presentatie:

Internationale marketing

Inhoud  aankomst  bezienswaardigheden  internationale opdracht  leerpunten

Aankomst  2 april t/m 9 april 2011  Wizzair vanuit Eindhoven  Hungary National Airport  +/ km  Bed and Beers appartement

Bezienswaardigheden  Donau  Thermen  Andrassy  Hongaarse Parlementsgebouw  shopping centers  outlet stores

Internationale opdracht  les van Finse docent  in samenwerking met 3 Hongaarse studenten  verkoop van een Hongaars product op de Belgische markt  Hongaarse dessertwijn  marketingtechnieken

Leerpunten  1 euro = 265 Forint  Engels praten  Finse markt  alles bereikbaar via metro/tram/bus  papieren

Bedankt voor uw aandacht!