PERCEPTIE -ENQUÊTE Website www.infobeton.bewww.infobeton.be.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Enquête bij de leden van Fietsersbond Halle Resultaten.
Advertisements

Welkom! Seniors We gaan dit jaar met de Seniors op buitenlands kamp naar… Slovenië !
Hoofdstuk 4 Verkooptraject deel 2: voorbereiding verkoopgesprek
Werkboek kwaliteitszorg voorstelling 4/12/2004. Bond Beter Leefmilieu, Koepel van Vlaamse milieuverenigingen • Het boek is een instrument voor een collectieve.
20 maart 2008© 2008 kiesBeter.nl1 CQ gegevens op kiesBeter.nl Jeanne van Loon projectleider kiesBeter.nl 20 maart 2008.
Workshop IMCORE - CLIMAR 21 April 2009 “De mogelijke gevolgen van klimaatsverandering in het mariene milieu en de kustzone”
Kennismakingsvergadering Standbeelden.be vzw Statua.
Analyse klantgerichte websites
Bouwbeurs Wat is NBD-online? •NBD-online, de meest volledige en actuele kennisbank met product-, leveranciersgegevens en vakinformatie.
Sportraad 11 oktober AGENDA n Verslag 21 juni n advies sportbeleidsplan n sport na school pas n vrijwilligersverzekering n cultuurdatabank n sabam.
Een Website Voor Je School FrontPage Door …  Hans De Four  KlasCement:  Classy:
Wouter Mennen & Paul van Ulft Informissi
OPS Pro is het perfecte middel voor beamerpresentatie in uw samenkomsten!
Vraag 1: Welk onderwijstype volgt uw kind? Vraag 2: In welk jaar zit uw kind?
Inleiding gebruik van powerpoint De Apollo school
BEWONERSVERENIGING GARSTKAMP Toekomst bestendig wonen
Digitaal Sociaal Huis 21 januari Agenda VanTot 12u13uBroodjes en koffie 13u13u45VERA : Operationele impact perceel 1 13u4514u15CORVE : Stand van.
Visionplanner Gert Kwetters Directeur Visionplanner 12 april…
E-shoppen. On-line kopen en/of verkopen: – Is ook verleden jaar weer sterk toegenomen – vooral reizen, boeken,dvd,electronica – Kiezen Winkel Product.
15 – 9 – 2006 Technocentrum Twente FIRST LEGO® League 2006 Martijn Roelofs.
Welkom ouderavond – klas 4
Keuze techniek in het (V)MBO Verbetering imago techniek Tussenstand van onderzoeken Bestuursvergadering SIC 19 november 2009.
Aftersales/Onderhoud Onderzoek | februari 2005 | ©TNS NIPO | 1 Automotive Door Vincent Groen, Steven Boekee De Nederlandse automobilist en zijn werkplaats.
1-Meting imago-onderzoek schilders- en onderhoudsbranche 2013.
Terugkoppeling Heidedag januari Heidedag januari 2010 terugblik Thema: Kijk naar binnen, kijk naar buiten, en vooruit Sterkte en zwakte van OSC’45.
Actualiteit Nederlandse jurisprudentie Selectie en gunning
5 juni 2007 Marktonderzoek Powder Navigator In opdracht van:
Voorbereiden en gebruiken: Het verleden Het heden De toekomst
Een waarheid over bandbreedte Een verkenning door S&R Solutions S.A. de Heer.
Pincode 5de editie vmbo bovenbouw
Codering Medische Gegevens (MG-MZG)
0 Filename/RPS Number KIVI NIRIA 21 november 2008 Emma Meurs & Raffi Balder.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Sittard, 30 juni 2009 Het geheel is meer dan de som van delen. Een onderzoek naar de manier waarop NVP Limburg een afdeling van het NVP kan zijn, die voldoet.
PLAYBOY Kalender 2006 Dit is wat mannen boeit!.
Verbeterd Ontwerp OV-netwerk 2030 Versie 16 sept.2009 Denk en doe mee
Roy Smits Marcel v/d Berg
Flits 1 Spel 2. Les 11 HOOG IN DE BOOM.
Systeemherstel Presentatie bij de HCC op dinsdagmiddag 27 oktober 2009 door Kick de Wolff.
19 nov 2007 Patiëntenvereniging aan het woord Frank van de Peppel Bestuurslid.
Inhoud Hoe het allemaal begon… Wat is Easykitchening? Hoe zijn we te werk gegaan? Wat zijn de behaalde resultaten? Evenement ‘Kwistnix’ Wat hebben we.
Easykitchening. Inhoud Wat is Easykitchening? Hoe zijn we te werk gegaan? Wat zijn de behaalde resultaten? Wat hebben we geleerd?
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven Juni Programma Welkomstwoord Dennis Vork (Afdelingsmanager Publiek & Dienstverlening) ‘De.
VSDV Studiedag Workshop Vileda: Opleiding en opvolging in de schoonmaak Essene, 1 maart 2011.
Inventarisatie gestapeld toezicht Beter en concreter – Goede regels, gerichte service 19 april 2013 Goes Peter Bex
Organisatieontwikkeling NPO (1)
ENQUETE ORA.
Heeft u in uw woning een mooie parketvloer liggen
S.M.A.K Gent.  Inleiding  Geschiedenis SMAK  Wat is actueel?  Praktische informatie  Adres  Bronnen.
Middenstandsvereniging Heusden-Zolder vzw heet u welkom
1 Amsterdam, april 2005 Drs. Frits Spangenberg Rotary Extern imago.
Ontwikkeling Gouden Standaard
Boeren met Water Monitoringsresultaten Waterberging Kerkmeijer Gerben Bakker en Bram de Vos 23 januari 2007.
Eurekas wedstrijd rond wetenschappen en technologie.
17 november  Welkom  Inhoud Sportklas  Sportklas iets voor uw zoon of dochter?!  Clinics  Kosten  Voorwaarden  Sportlijn  Informatie op.
IMAGO ZORG CONSUMENTEN 2013
Zo zit dat met uw pensioen!
Zo zit dat met uw pensioen!
Verder met Bridge Hoofdstuk 15 Het redbod versie DEEL 3
Kwaliteitsmonitor Dienstverlening Archieven 7 mei 2008 West-Vlaams Archievenplatform Brugge Rijksarchief - Afdeling Communicatie C. Burre & K. Van Honacker.
In deze dienst zal Ds. G. Overweg voorgaan. Na de zegen zingen we Gz. 103: 1, 2, 3 Schriftlezing: Handelingen 2: 32 – 47 Tekst: Handelingen 2: 42.
Sport in de samenleving!
Platform E-Health Georg Hennemann 14 Maart NVE-Health Doelstelling Het bevorderen van gebruik van ICT- mogelijkheden, terondersteuning en verbetering.
Klantentevredenheidsenquête 2015 Resultaten en actievoorstellen
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
           EXPERIA Wie wint goud op Olympische technologiespelen?
Bram De Bie Initiatie Webquests.
Hoofdstuk 16 Informatieve doubletten
Transcript van de presentatie:

PERCEPTIE -ENQUÊTE Website

•ENQUETE : 10 VRAGEN - 6 « gesloten » vragen - 4 « open » vragen - (3 geanalyseerd) •OP (vóór- Batibouw) - van 12 januari tot en met 20 februari 2009 •300 GRATIS TICKETS TE WINNEN •3204 DEELNEMINGEN: FR NL PRESENTATIE DOELSTELLING  verbetering van afhankelijk van de resultaten van de enquête

1.Hoe kent u de website van infobeton.be?

2. Wat is het doel van uw bezoek aan de website?

3. Hoe ervaart u de website?

4. Vindt u de website aantrekkelijk ?

5. Kan deze website het imago van beton in positieve zin beïnvloeden ?

6. Eigenschappen van beton FR aantwoorden

6. Eigenschappen van beton NL aantwoorden

Vergelijking eigenschappen van beton NL & FR Heel positieve resultaten die overwegend identiek zijn  Heel positieve resultaten die overwegend identiek zijn  Belangrijke troef is het economische karakter  Het ecologisch karakter staat hoog gepositioneerd (2de NL – 3de FR)

7. Hoe oud bent u?

8a. Zwakke punten van

 De zwakke punten van de website: ! Opgelet: de grote meerderheid vindt de website bevredigend zoals het nu is - Saai ontwerp en te weinig kleuren - 47 % - Te weinig foto’s/ voorbeeldrealisaties % - Aanpasbare inhoud met technische info moet samengebracht worden onder een rubriek voor de geïntereseerden % - Geen prijzen en geen adressen van leveranciers % - OPM: NL versie, het technisch probleem van taalvermenging !! - 8 %

8b. Sterke punten van

 De sterke punten van de website: Surfgemak % - Surfgemak % - Duidelijkheid van de inhoud % - Kwaliteit van de inhoud % - Diversiteit van de inhoud % - Ontwerp - 11 %

9. Suggesties om de website te verbeteren ?

Toekomstige verbetering van afhankelijk van de resultaten van de enquête ! Bedankt voor uw medewerking !