PERCEPTIE -ENQUÊTE Website
•ENQUETE : 10 VRAGEN - 6 « gesloten » vragen - 4 « open » vragen - (3 geanalyseerd) •OP (vóór- Batibouw) - van 12 januari tot en met 20 februari 2009 •300 GRATIS TICKETS TE WINNEN •3204 DEELNEMINGEN: FR NL PRESENTATIE DOELSTELLING verbetering van afhankelijk van de resultaten van de enquête
1.Hoe kent u de website van infobeton.be?
2. Wat is het doel van uw bezoek aan de website?
3. Hoe ervaart u de website?
4. Vindt u de website aantrekkelijk ?
5. Kan deze website het imago van beton in positieve zin beïnvloeden ?
6. Eigenschappen van beton FR aantwoorden
6. Eigenschappen van beton NL aantwoorden
Vergelijking eigenschappen van beton NL & FR Heel positieve resultaten die overwegend identiek zijn Heel positieve resultaten die overwegend identiek zijn Belangrijke troef is het economische karakter Het ecologisch karakter staat hoog gepositioneerd (2de NL – 3de FR)
7. Hoe oud bent u?
8a. Zwakke punten van
De zwakke punten van de website: ! Opgelet: de grote meerderheid vindt de website bevredigend zoals het nu is - Saai ontwerp en te weinig kleuren - 47 % - Te weinig foto’s/ voorbeeldrealisaties % - Aanpasbare inhoud met technische info moet samengebracht worden onder een rubriek voor de geïntereseerden % - Geen prijzen en geen adressen van leveranciers % - OPM: NL versie, het technisch probleem van taalvermenging !! - 8 %
8b. Sterke punten van
De sterke punten van de website: Surfgemak % - Surfgemak % - Duidelijkheid van de inhoud % - Kwaliteit van de inhoud % - Diversiteit van de inhoud % - Ontwerp - 11 %
9. Suggesties om de website te verbeteren ?
Toekomstige verbetering van afhankelijk van de resultaten van de enquête ! Bedankt voor uw medewerking !