DINSDAG 26 JULI 2011. Voorwoord Geachte Zaakvoerder, Bedrijfsleider, Naar aanleiding van de 1ste en toch wel geslaagde editie van het “Natour Criterium.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
H20:Voorraadwaardering
Advertisements

een duurzaam bouwproject REALISATIE DOOR LEERLINGEN
BFB-bier-krat Q
Maestro Events. Ferrari Kroymans en Ferrari Club NL Lifestyleplein 1 Lifestyleplein 2 FIAT NL Pleinenplan Italia a Zandvoort 2014.
Sponsordossier Seizoen
De Vlaamse audiovisuele sector: een socio- economische profilering Isabelle De Voldere Hans Everaert.
Uw garantie op Kwaliteit & Service ,80 € - 4,00 € Hugo Verrieststraat 94 – BE 8800 Roeselare – – T(+32)
14 juni 2011 Infomoment georganiseerd door het Toelichting bij het aanvragen en afrekenen van creatie- en spreidingsdossiers door Machteld De Smedt (Vlaamse.
H 29: Kostprijs bij heterogene producten
Dinsdag van 9.00 tot uur Woensdag van 9.00 tot uur Donderdag van 9.00 tot uur Vrijdag van 9.00 tot uur Eventueel andere openingstijden.
“Hoe kom ik aan klanten?”
Copyright © Kristof Deferm
November 2013 Opinieonderzoek Vlaanderen – oktober 2013 Opiniepeiling Vlaanderen uitgevoerd op het iVOXpanel.
GOALS STRATEGIES MEASURES DASHBOARD ACTION PLAN (WHO, WHEN)
Uitgaven aan zorg per financieringsbron / /Hoofdstuk 2 Zorg in perspectief /pagina 1.
JLC BVBA Uw partner op de Informatiesnelweg. JLC BVBA Voorne ZOERSEL Tel : +32 (0) Fax : +32 (0)
Sponsordossier op de VVOG-website. Deze demo toont Een intro over het aantal bezoekers op onze website en verder 1 Hoe uw bedrijf opgenomen kan worden.
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan vindbaarheid Doelgroep.
H 27: Kostprijs bij homogene productie.
Actie Zorgenkind 22ste EDITIE 16 oktober 2005.
Het bedrijf Blok Soundsystems is een middelgroot internationaal opererend bedrijf met ongeveer 500 werknemers, die samenwerkt op het gebied van ontwikkelingen.
Voorstelling van mijn werk. Als verantwoordelijke van Fondation Baska.
Sint Jorisschool Examenvoorlichting Studie & Voorbereiding Examen Uitslag Diploma.
Bussink Kerstbrochure 2009
Coaching, hefboom voor leiderschapsontwikkeling?
Weddeschalen & Weddebijslagen
KFAC Waarschoot Plan 2018 JP Juli KFAC Waarschoot Onze doelstelling is: “ KFAC Waarschoot is het voorbeeld van een provinciale voetbalploeg, waar.
Meer dan Voetbal 17 november 2010 VSG Zuid De maatschappelijke rol van voetbal.
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Rotary International Vrede goodwill en verstandhouding bevorderen.
Startsimulator Startinstructeur – Sessie 1
Verbinden, stimuleren & ontwikkelen 1 ESF informatiebijeenkomst 24 november 2010 Arie Visser Projectleider ESF.
© 2011 Graydon Nederland.
De Digitale Week 2013 Infomomenten De Digitale Week is een initiatief van LINC vzw.
Door "De Pluim" meer aandacht voor en steun aan gehandicaptenzorg. 1 Met de actie ‘De Pluim’ wensen de Koning Boudewijnstichting en de tien regionale zenders.
Wereldwijde bekendheid Interessant merk sportiviteit
Elke 7 seconden een nieuw getal
Initiatie Wijnproeven dé ultieme manier om uw team te belonen of te motiveren… Altavina Wijnboetiek 0477 /
1. 2 De ontwikkeling van creatieve concepten t.b.v. mediacampagnes. Peter van Kessel Creatief Directeur, Headland Interactive.
VISIE OP HET STEDELIJK VESTIGINGSBELEID S.C.M.S. n.v. Uitbreidingstraat 18/ Antwerpen BELGIE Jeroen V.M. Hafkamp CEO.
Inkomen bij ziekte en arbeidsongeschiktheid
15 – De Brabantse Lotuspijl La Fléche Brabançonne de Lotus.
Naam bestuurder: ……………………………………………… Naam navigator: ……………………………...………………… Adres: …………………………………………………………….. Postcode en woonplaats: …………………………………….. Telefoon:
Opvoedingswinkel Gent WZO Sluizeken Tolhuis Ham 16/11.
Inkomen les 14 Begrippen & 65 t/m Begrippen Primaire sector Bedrijven die zaken aan de natuur onttrekken (landbouw, jacht, bosbouw, visserij)
User management voor ondernemingen en organisaties
TERUGBLIK HOCKEYSPONSORING 2011 donderdag 7 augustus 2014 © 2010 BDOPage 1.
Inhoud Hoe het allemaal begon… Wat is Easykitchening? Hoe zijn we te werk gegaan? Wat zijn de behaalde resultaten? Evenement ‘Kwistnix’ Wat hebben we.
ECHT ONGELOOFLIJK. Lees alle getallen. langzaam en rij voor rij
WIJNEN - MD BTW : BE WIJNEN-MD Houtemstraat 149, 3300 TIENEN Tel : 0498/ Fax : 016/
Trip 2012 Voorstelling meerdaagse reis 2012 wanneer? van woensdagavond 16 mei t.e.m. zondag 20 mei waar naartoe? Het meer van Annecy het Venetië van.
Oranje BV Furniture Care Klik met Uw muis om door te gaan.
WELKOM. Alternatieve Geuren DROM in M ü nchen.
Middenstandsvereniging Heusden-Zolder vzw heet u welkom
Workshop Marketing voor Dorpshuizen. Training Marketing voor dorpshuizen Landelijk project ‘Meer dan stenen’
(Naam bedrijf & logo) Lost het product/dienst een bestaand probleem op? 1.1 Zo ja, welke? 1.2 Zo, nee wie gaat dit product/dienst kopen? 2. Waaruit maak.
KLAPROZEN TORNOOI Maandag 10 november u00 KLAPROZEN TOERNOOI Maandag 10 november maandagnamiddag toernooi. We willen jullie graag verwennen met.
Serving The Planet?.
Groep Colruyt en ‘participatie’
1 Kwaliteitsvol en betaalbaar wonen voor iedereen Vlakbij binnenstad en in het groen Duurzaam en toekomstgericht.
Webintense Biedt; Een Totaal Oplossing Zonder investering Zonder koopverplichting.
Modelontwikkeling doorgangswoningen OCMW’s. Oproep medewerkers kerngroep OCMW’s.
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
JEUGDCLUB SCHAKEN TURNHOUT
Credit Management Cyclus 26 mei – Sessie Euler Hermes A corporate view on credit management.
BUGGENHOUT 28 mei 2009 HOSPITALITY AANBOD. BUGGENHOUT 28 MEI 2009 HOSPITALITY - AANBOD Inhoud I.RONDE VAN BELGIË – ELITE met contract in BUGGENHOUT op.
Chartering Ambassador Roeselare Rodenbach Raad Van Afgevaardigden
SPONSORDOSSIER DE WARRE
Transcript van de presentatie:

DINSDAG 26 JULI 2011

Voorwoord Geachte Zaakvoerder, Bedrijfsleider, Naar aanleiding van de 1ste en toch wel geslaagde editie van het “Natour Criterium Roeselare”, heeft de VZW Roeselare Koerst besloten om in 2011 opnieuw het Natour Criterium te organiseren. “Roeselare wielerstad” en “Wielrennen is een feest” zijn gezegden maar deze beide gezegden zullen wij op dinsdag 26 juli 2011 in de praktijk uitvoeren met de organisatie van het “2° Natour criterium” in de stad. Wij zijn ervan overtuigd dat alle belangrijke toppers uit het nationale wielrennen aanwezig zullen zijn in Roeselare, aangevuld met een aantal toppers uit de “Tour de France 2011” en aantal toppers uit het hedendaagse wielrennen. We doen een oproep naar de bedrijven en handelaars om het project financieel mee te ondersteunen. Als commerciële partner wordt u natuurlijk uitgenodigd naar de wedstrijd om kennis te maken met de renners persoonlijk en de wedstrijd te beleven van op de eerste rij.

Voorwoord Daarnaast bieden wij u nog tal van andere commerciële returns die het geïnvesteerde bedrag van u ruimschoots compenseren: Wij bieden u volgende commerciële returns:  Criteriumsponsor met publicitaire en commerciële mogelijkheden.  Ontvangen van klanten in een VIP arrangement en/ of VIP dorp.  Publiciteitskaravaan.  Publiciteit langs het parcours.  Programmaboek. In bijlage vindt u het sponsordossier met een duidelijk overzicht van alle commerciële mogelijkheden en daarbij horende prijzen (excl. BTW). Mogen wij u beleefd verzoeken om het sponsordossier in bijlage eens grondig door te nemen. Op uw vraag kunnen wij commerciële pakketten samen stellen op uw maat en budget. Mocht u vragen hebben over de commerciële pakketten en de organisatie van het“Natour criterium” kunt u contact opnemen met één onze sponsorverantwoordelijken : - Dhr. Jean – Claude Lagaisse, TEL – GSM – - Dhr. Bart Santy, TEL: – GSM Alvast bedankt voor uw bereidheid om het bijgevoegd “Natour Criterium” dossier door te nemen.

Communicatieadvies U wil op een creatieve en effectieve manier communiceren naar bestaande en/of potentiële klanten? Het ondersteunen van het “Natour Criterium” komt uw bedrijfsimago, uw naamsbekendheid, klantenbinding, public relations,… ten goede. Dan is communicatie via het “Natour Criterium” DE oplossing. Door uw naam te verbinden aan het “Natour criterium” bereikt u gegarandeerd uw doelgroep op een positieve en dynamische manier. Het is tevens een uniek communicatiemiddel om al uw stakeholders (klanten, zakenpartners, werknemers, mogelijke investeerders) positief te beïnvloeden. Het “Natour criterium” is de ideale manier om uw product of firma bekend te maken binnen de provincie en ver daarbuiten. Wij bieden u hiervoor verschillende communicatiemiddelen en hospitalitypakketten. Concreet kan u als sponsor volgende publicitaire tegenprestaties van ons verwachten:  naamsvermelding, uw merkbekendheid vergroten en het merkimago versterken  benaderen van een nieuw potentieel publiek.  naamskoppeling (het verbinden van uw firmanaam aan de wedstrijd creëert een meerwaarde).  public relations: bestaande of nieuwe contacten opbouwen met zakenrelaties. Indien u akkoord gaat met deze strategische marketingvisie, heeft “Roeselare Koerst” voor u een uitstekend samenwerkingsvoorstel: u bent de ideale partner om mee te werken aan ons internationaal wielerproject. Hoe haalt u het volle voordeel uit dit communicatievoorstel? Lees de volgende pagina’s en laat u overtuigen voor een mogelijke samenwerking. Dient het nog gezegd te worden dat u het voorrecht geniet om als eerste over deze samenwerking info te ontvangen? Wij zijn uiterst benieuwd naar uw visie en mogelijke voorstellen. Ontmoet uw wielerhelden, proef de sfeer langs het parcours, ruik de geur van massageolie, voel de spanning van de wedstrijd en geniet van dit fantastisch, sportief wielergebeuren in de stad Roeselare op dinsdag 26 juli 2011.

Wedstrijdinfo Schematische voorstelling van het parcours: Parcours: Start: O.L. Vrouwemarkt LA Spinnersstraat LA Ardooisesteenweg LA Sint Hubrechtsstraat LA Spanjestraat LA Koornstraat LA Bruanestraat Aankomst: BruanestraatAankomst: Bruanestraat Startuur en vermoedelijke aankomst van de wedstrijd: Start van de wedstrijd:18.30u. Vermoedelijke aankomst: 21.00u. Afstand parcours: 1.9km Totale afstand: 104.5km Aantal ronden: 55 ronden

VIP-dorp VIP dorp:  Prijs per persoon: € 90,00 (excl. BTW) Wat krijgt u hiervoor?  Ontvangst vanaf 16u30 in het VIP-dorp op de O.L. Vrouwemarkt.  U kunt er genieten van diverse en zeer verzorgde buffetten.  15 gratis consumpties (exclusief champagnebar).  In en rond het VIP-dorp kan je er de start en de wedstrijd van op de eerste rij bijwonen.

VIP lunch in ‘Ter Eeste’ Wie Roeselare zegt, zegt Rodenbach. Ter Eeste, feestzaal en seminariecentrum, ondergebracht in de brouwerij van het bekende en verfrissende bier, is de exclusieve locatie voor het ‘Na-Tour’ VIP – gebeuren. De feestzaal bevindt zich gedeeltelijk in de foederkelders van de nog actieve brouwerij. Uw klanten kunt u ontvangen in een niet- alledaagse feestzaal met een exclusief entourage en stijlvolle bediening. Voor het ‘Na-Tour’ criterium proeft van u van een creatieve en smaakvolle keuken van hoog niveau. Alle gerechten worden ter plaatse bereid onder het strenge oog van de chef. Wij werken uitsluitend met marktverse en eerste kwaliteitsproducten en bereiden alles zelf.

VIP-arrangementen Criterium tafel:  Prijs per persoon:€ 200 (excl. BTW)  Prijs per tafel (8pers.) € 1550 (excl. BTW) Wat krijgt u hiervoor?  Ontvangst met champagne in feestzaal 'Ter Eeste‘ – Brouwerij Rodenbach om 12u.30  Uitgebreid voorgerechten- & hoofdgerechtenbuffet met aangepaste wijnen.  Mokka met versnaperingen.  Voorstelling van de renners.  Om 17u00 – 17u30 kunt u naar het VIP-dorp vlakbij verhuizen om er verder te genieten van het verzorgde VIP-gebeuren.  In en rond het VIP-dorp kan je er de start en de wedstrijd van op de eerste rij bijwonen.

Publiciteit Publiciteit op parcours:  € 20 / 1m (excl. BTW) € 20/m (excl. BTW).  € 190 / 10m (excl. BTW) € 19/m (excl. BTW).  € 340 / 20m (excl. BTW) € 17/m (excl. BTW).  € 750 / 50m (excl. BTW) € 15/m (excl. BTW).Publiciteitscaravaan:  € 300 (excl. BTW) voor 1 wagen + 1 ticket VIP dorp.  € 500 (excl. BTW) voor 2 wagens + 2 ticket VIP dorp.  € 750 (excl. BTW) voor 3 wagens + 4 ticket VIP dorp. Stijlvol full-color programmaboek:  1 pagina - € 400 (excl. BTW), incl. 10 tickets criterium.  ½ pagina - € 250 (excl. BTW), incl. 7 tickets criterium.  ¼ pagina - € 150 (excl. BTW), incl. 3 tickets criterium.

Publi- & VIP-Sponsor Criteriumsponsor: € (excl. BTW)  1 VIP-tafel voor 8 personen in het VIP-salon Ter Eeste.  5 VIP-kaarten voor toegang tot het VIP-dorp.  50m nadarbeschikking voor het plaatsen van publiciteit.  1 publipagina in het full-color programmaboekje.  1 wagen in de publiciteitskaravaan.  vermelding op de Natour website + link naar eigen website.

Publi- & VIP-Sponsor Criteriumsponsor: € (excl. BTW)  50 m publiciteit op het parcours.  Affichevermelding.  Vermelding op flyers, folders & programmaboekje (1 pag.).  Vermelding op de website ‘Na-Tour’ Roeselare + link naar eigen website.  Vermelding krantadvertenties: Het Nieuwsblad: nationaal & provinciaal. Krant van West-Vlaanderen.  Naamsvermelding op radio Club FM - radio-spot.  1 wagen in de publiciteitskaravaan.  2 VIP-tafels (voor 16 pers).  10 VIP-tickets voor VIP-dorp.  20 toegangstickets tot het criterium.

Publi- & VIP-Sponsor Criteriumsponsor: € (excl. BTW)  100 m publiciteit op het parcours.  2-blok affichevermelding.  Vermelding op flyers, folders & programmaboekje (1 pag.).  Vermelding op de website ‘Na-Tour’ Roeselare + link naar eigen website.  Vermelding krantadvertenties: Het Nieuwsblad: nationaal & provinciaal. Krant van West-Vlaanderen.  Naamsvermelding op radio Club FM - radio-spot.  TV - campagne in prime time gedurende 7 dagen op ‘Focus – WTV’.  2 wagens in de publiciteitskaravaan.  4 VIP-tafels (voor 32 pers).  30 VIP-tickets voor VIP-dorp.  50 toegangstickets tot het criterium.

Publi- & VIP-Sponsor Criteriumsponsor: € (excl. BTW)  200 m publiciteit op het parcours.  4-blok affichevermelding.  Vermelding op flyers, folders & programmaboekje (2 pag.).  Vermelding op de website ‘Na-Tour’ Roeselare + link naar eigen website.  Vermelding krantadvertenties: Het Nieuwsblad: nationaal & provinciaal. Krant van West-Vlaanderen.  Naamsvermelding op radio Club FM - radio-spot.  TV - campagne in prime time gedurende 7 dagen op ‘Focus – WTV’.  2 wagens in de publiciteitskaravaan.  10 VIP-tafels (voor 80 pers).  40 VIP-tickets voor VIP-dorp.  100 toegangstickets tot het criterium.

Antwoordformulier Criteriumsponsor: € € € € bevestigen voor 20 mei Criterium tafel: ………tafels Vip dorp: ………..pers bevestigen voor 15 juli Publiciteitskaravaan: €300 € 500 € 750 bevestigen voor 15 juli Publiciteit langs het parcours: ………. m. bevestigen voor 15 juli Programmaboek: 1 pagina ½ pagina ¼ pagina bevestigen voor 20 mei Firma: Naam: Functie: Adres: BTW-nr: Tel – GSM: Voor akkoord: Verantwoordelijke bedrijf Verantwoordelijke “Roeselare Koerst” Indien u ingaat op één van onze communicatie voorstellen; wat wij erg zullen waarderen, kunt u contact opnemen met onze commercieel verantwoordelijken: Dhr. Jean-Claude Lagaisse, TEL – Fax: GSM – Dhr. Bart Santy, TEL: – GSM Alvast bedankt voor uw financiële steun ten voordele van het “Natour Criterium Roeselare”.