Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Principes van marketing - Hoofdstuk 18
Advertisements

Update Rivierenproject Commissie M&W Westervoort, 11 april 2013.
Aankoop van duurzame consumenten goederen: Hoe denkt de consument… Steven Van Belleghem Sr. Consultant InSites Consulting.
VANDAAG Wat ik wil bespreken: BRIEFING – de punten Budgettering.
Briefing V1, blok 3 Case CC.
§4.3 Wat ik koop beslis ik zelf?
De Natuurwinkel Kernwaarden Imago Doelgroep
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
Wereldwijde bekendheid Interessant merk sportiviteit
GGD Fryslân Akke Hofstee en Abe van Reemst Leeuwarden
onhygiënisch werken en de gevolgen
Paragraaf 3+4. Hoe kan het dat je besluit een nieuwe telefoon te kopen?  De mening van vrienden en familie  De eigen smaak en leeftijd  De financiële.
Using Media ’09/’10 Blok 1 Werkcollege 4. OPDRACHT 1-communicatiecampagnes (60 minutes) Vorm groepjes van 4 personen (met dezelfde case/opdrachtgever)
Timeless Vibes.
Presentatie Marktverkenning & Behoefteonderzoek Groep 2 Klas 2F.
Social Media.
Online Conferentie Nederland 8 oktober Welkom allemaal! Onderwerp: “Urban Culture”
Bijeenkomst colleges 15 februari 2011
Anita Meulenbroeks Mannus Menting
IENS Kookclub “Want de liefde gaat door de maag”.
concept Interactieve game waarbij de gebruiker in de huid van een prostituee kruipt. Doel van het spel is om zo efficiënt mogelijk geld te verdienen.
Wat is een campagne? Kort gezegd; een campagne is het ondernemen van acties en eventueel producten uitdelen om een product, idee of persoon te promoten.
Evenementenorganisatie
Media en de massa.
Concept presentatie A3. 1. Narrowcasting in past, present, future; 2. Het concept; 3. Checklist; 4. Opstarten van het concept & Casus; 5. Vragen van publiek.
Hoofdstuk 3 Prijsbeleid
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
Marketing Communicatie Ebay Crossmedia Campagne Rory Schwarzler Tom Dekker.
W.I.M Stefan Roest Rick van der Heiden Samentha van der Weiden
App voor rijschool.
Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan. Inleiding Probleem Doelgroep Zender Doelstelling Boodschap Mediakeuze Communicatieconcept Verwachte respons.
PROJECT DATUMKLAS MED1F B-Creative Concept Presentatie.
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Spaar ze allemaal, want jou sparen ze niet! Mike Wolffgramm & Jesse Holle Klas: Blauw.
Goede tijden & Slechte tijden. T-Mobile - Wendy’s wereld Doel: T-Mobile is een cross media campagne begonnen om het mobile internet gebruik onder jongeren.
Cross Media. Opdracht 40 min In 2, of 3 groepen bij elkaar Flipover, stiften, post it’s Blauw positief, rose negatief Presentatie per groep aan andere.
Project 4: “Sloepenrace”
Presentatie Nick Visser, Steve Zonneveld, Jeffrey Beckers, Desirée van den Berk & Christel Wortman.
Door Daphne Stage: 321 Media Eindpresentatie. Inhoudsopgave 321 Media Mijn ervaring Uitvoering Kerntaak 3.1 Uitvoering Kerntaak 3.2 Uitvoering Kerntaak.
Milieu Defensie Campagne
INHOUD VoorlichtingDemonstratieOpleveringVragen INHOUD VoorlichtingDemonstratieOpleveringVragen.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
Werkgroep Communicatie/BioPassie Willemien van den Broek, WB.. Stylist Food Henk Gerben, consument Evelyn Muller, Estafette/Odin Daniëlle Schols, projectmanager.
Eindpresentatie Digital Marketing
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Jumbo elke dag beter Dennis Altenburg & Danny Vallinga.
Yanick, Lygia en Janelle Drinken-eten. Indeling Concept Persona Doelgroep Moodboard Social Media Benchmark Online strategy map Top 10 zoekwoorden Customer.
Brood op de plank Adinda Keizer
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Wie ben ik?  .
Campagne-middelen Hoe in te zetten? Yvonne Polman Relatiemanager.
Wie ben ik?  .
Doelgroep: producent van communicatiemiddelen
Eelco Bakker Immo Dijkma
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
Marketing in het Verzetsmuseum Wat is marketing Marketing in Verzetsmuseum Doel van de marketing Eerdere doelen PR vragen Doel, strategie Marketing.
Vriendschap.
Ketenmanager & Innovatiemakelaar
Internetmarketing en oefentoets
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Transcript van de presentatie:

Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne

Inhoudsopgave • Opdracht • Doelgroep • Creative concept • Campage map • Visuals

Opdracht • Een campagne ontwikkelen waarbij we de relatie met de bestaande klanten willen verbeteren. • De campagne moet interactieve media bevatten • Tenminste één nieuw communicatie kanaal • Tenminste één traditioneel communicatie kanaal

Doelgroep • Mensen die van eten en gezelligheid houden • Boven de 25 jaar • Geïnteresseerd in cultuur en architectuur • Midden en boven modaal inkomen

Creative concept Bertolli gebruikers hebben een passie voor koken. Ook houden ze van gezelligheid en eten met vrienden en familie.

Campagne map • Promotie:- Reclamefolders supermarkten - Abri’s - Narrowcasting • Gevolg:1. Bertolli producten kopen 2. Per product krijg je een aantal punten 3. Op de website kan je die punten (+ bijbetaling) inwisselen voor producten • Doel:Gezelligheid, passie, familie bij elkaar brengen.

Visuals Promotie via reclamefolders

Visuals Promotie via abri’s

Visuals Promotie via narrowcasting

Visuals Promotie via narrowcasting

Visuals Promotie via narrowcasting

Visuals Promotie via narrowcasting

Visuals Spaar punten Website