Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne
Inhoudsopgave • Opdracht • Doelgroep • Creative concept • Campage map • Visuals
Opdracht • Een campagne ontwikkelen waarbij we de relatie met de bestaande klanten willen verbeteren. • De campagne moet interactieve media bevatten • Tenminste één nieuw communicatie kanaal • Tenminste één traditioneel communicatie kanaal
Doelgroep • Mensen die van eten en gezelligheid houden • Boven de 25 jaar • Geïnteresseerd in cultuur en architectuur • Midden en boven modaal inkomen
Creative concept Bertolli gebruikers hebben een passie voor koken. Ook houden ze van gezelligheid en eten met vrienden en familie.
Campagne map • Promotie:- Reclamefolders supermarkten - Abri’s - Narrowcasting • Gevolg:1. Bertolli producten kopen 2. Per product krijg je een aantal punten 3. Op de website kan je die punten (+ bijbetaling) inwisselen voor producten • Doel:Gezelligheid, passie, familie bij elkaar brengen.
Visuals Promotie via reclamefolders
Visuals Promotie via abri’s
Visuals Promotie via narrowcasting
Visuals Promotie via narrowcasting
Visuals Promotie via narrowcasting
Visuals Promotie via narrowcasting
Visuals Spaar punten Website