Kodu Visueel programmeren.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Welkom op de Julianaschool
Advertisements

Aantal spelers. : keeper. Datum. : Teamfunctie
Aantal spelers. : keepers. Datum. : Teamfunctie
foto's door Casper görannsson
Loading... START.  Overleef door op de weg te blijven: probeer naar het donkergroene vak te gaan met je muis.  Als je het groene vak hebt gehaald dan.
Bouw een intelligente robot
Workshop Train de Trainer
Interventies RALFI.
Je persoonlijke leven Gemeenteleven Leven in de wereld.
Mobiliteit duurzaam maken
Welp op het ATC Ontwikkeling en implementatie van ict-wiskundeonderwijs.
Reflectie.
Game Design Document Florian & Maurice Flints Project.
EMEG lijst. Gaming: GunBound. Door Karlijn Dado. Vraag: speel een game mee en haal een level.
Eindwerk Programmeren Thomas Aerts 5ECWINR. 1 Programma op het oefenen van Tafels & Machten.
Onderwerp: Lopen met de bal
Stoomcursus Muiswerk Compleet
Coaching week Rotterdam Academy.
Muiswerk Compleet Stoomcursus
Rekendag 19 januari 2016.
Pemwjk3. Programma tafeltjesronde over ruimte en materiaal Bespreek de inzichten die naar aanleiding van de tafeltjesronde over ruimte en materialen hebt.
Embedded systemen Programmeren op de Arduino Les 7 kleuren festijn.
1ste jaars E - pupillen Training 1.
Dyscalculie uit:
1 ste jaars E - pupillen Training 7. Aanvallen Thema 1 Aanvallen- positiespel in de opbouw - uitspelen 1 tegen 1 situatie Warming Up (20 minuten) Cock.
1ste jaars E - pupillen Training 4.
CAO-vernieuwing door Puzzelend Onderhandelen Colland Masterclass 5 april 2016.
Wat is creatief denken? Ken je dit spel goed?. Wat is creatief denken? Op een gegeven moment lukt het niet meer om te winnen.
Uitleg  In dit spel is het de bedoeling dat je zoveel mogelijk punten verzamelt door vragen goed te beantwoorden.  In ronde 2, 3 en 4 staat er ook een.
Gedragsmatig Arrangeren Een praktische kijk op eigen(-)aardigheden.
Kodu Kodu #KCOER16. Wie ben ik? Twitter #Vinverstraet Waarom begonnen? Openluchtschool Sint-Ludgardis Brasschaat.
Datum: Teamfunctie: Aanvallen Doelstelling technisch: Kappen,draaien en meenemen van de bal in combinatie met richtingsveranderingen Doelstelling.
Anders kijken, anders doen
de tennis reglementen kwis
Denken als een computer
Training : 9 Teamfunctie : Verdedigen Doelstelling technisch
Trainingsformulier Infoblok Warming-up blok Techniekblok
TERMINOLOGIE N W O Z LINKS VAN DE LEIDER WORDT UITGEKOMEN.
A B C Training : 8 Teamfunctie : Verdedigen Doelstelling technisch
Sleutels, codes en aanwijzingen
A B # Training : 7 Teamfunctie : Aanvallen Doelstelling technisch
A B C Datum : Teamfunctie : Verdedigen
# Training : 6 Teamfunctie : Aanvallen Doelstelling technisch
Kennismaking met programmeren
# Datum : Teamfunctie : Aanvallen Doelstelling technisch
HANDLEIDING leerkrachten en leerlingen
Kennismaking met programmeren
Kodu Visueel programmeren.
Datum : Teamfunctie : Verdedigen Doelstelling technisch
Puntentelling Teams Geschat
Het 24 spel.
Welkom Havo 5..
Havo 4 Lesbrief Vervoer.
Serious Business Simuleren om te stimuleren
Kennismaking met programmeren
LEER BRIDGE MET BERRY WESTRA DEEL 1
Sleutels, codes en aanwijzingen
Het redoublet versie V 1.
DEEL 2 LES 19 De verdieping Les 19 Uitkomen versie
OEFENSTOF 3V3 U7 KFC Lentezon OEFENSTOF 3V3 U7 KFC Lentezon
Budgetlijn.
Hoe gaan we dit terugzien in het nieuwe kindcentrum? Nog dit schooljaar: Concept posters komen op de locaties te.
leerlijn ICT Multimedia – Bijeenkomst 1
HANDLEIDING leerkrachten en leerlingen
Leren programmeren met Scratch
Wat weet jij over de herfst?
Hoe kan ik het rendement van mijn leerprestaties verhogen?
SLIMMER DAMMEN Door [Naam] Voorkant: ruimte voor titels, foto’s etc.
Ondernemersfair Westerveld 2019 zien, doen én beleven
Python – For loop + strings
Transcript van de presentatie:

Kodu Visueel programmeren

Verloop workshop Kennismaking (5min) Eigen praktijkervaring(5min) Kodu algemene opties (5min) Uitleg basisknoppen (10min) Start bouw voorbeeldspel (100 min) Terrein bouwen Experimenteren met terreinbouw Basis spel/programma Oefeningen basis spel Uitbreiding spel/programma Oefeningen uitgebreid spel Bouw zelf je spel en stel vragen (? min) Rondlopen en elkaars spel spelen en bekijken (? min)

Basisprogramma oefeningen Meer appels in spel brengen Verhoog ook de totaal score om te winnen Maak groene appels die punten verliezen Verzin zelf een variatie en experimenteer

Uitgebreid programmeren oefeningen Probeer ander wapen te kiezen. Creëer een andere/extra tegenstander zoals de octopus. Maak het spel makkelijker of moeilijker. Er is een fout in het spel met de boom. Ontdek ze en los ze op. Creëer een helper die mee de octopussen helpt verjagen.

Extra’s Volgende level. Volgende bladzijde. Creëer zelf je eigen spel. Verken andere spelen in kodu. Verander de andere werelden in kodu en leer eruit.