Sponsorpakketten 2014. PAKKET A Centraal €15.000,-  Eilandstand 4 zijden open standnummers A5, A6, A8, A14, A16, A17  Pakket idem aan pakket A Sponsorpakketten.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Fietsverlichtingscampagne 2011
Advertisements

Sponsor Pakketten.
Sponsor Pakketten.
Maestro Events. Ferrari Kroymans en Ferrari Club NL Lifestyleplein 1 Lifestyleplein 2 FIAT NL Pleinenplan Italia a Zandvoort 2014.
Communicatie door de NVVN: meer digitaal Eenvoudiger, meer informatie, meer toegang, meer verbinding, beter bereikbaar Paula Harte, 27 maart 2014.
SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
METRIEKE STELSEL Museum Ouder-Amstel.
Bouwbeurs Wat is NBD-online? •NBD-online, de meest volledige en actuele kennisbank met product-, leveranciersgegevens en vakinformatie.
Totaljobs.nl Olivier van Duijn. Totaljobs Group Snelste groei • 5 miljoen bezoeken van 3.2m kandidaten per maand • Iedere 2 seconden een sollicitatie.
Grote getallen Getallen groter dan vier cijfers schrijf je meestal in groepjes van drie. Je schrijft niet maar Dit spreek je.
MMT.
Sponsordossier op de VVOG-website. Deze demo toont Een intro over het aantal bezoekers op onze website en verder 1 Hoe uw bedrijf opgenomen kan worden.
10 januari 2006 Algemene Ledenvergadering - Project Website(s) 1 Project Website(s)
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
De verschillende fasen in de elektronische noterings- procedure.
1euroCPM.nl CRAZY RICH MEDIA DEAL versie: juli 2009 EUROforische PRIJSKRAKER.
Saleskit digitale mogelijkheden LINDA.. saleskit digitale mogelijkheden LINDA.
Jan van Goch. Waarom loyalty? Hoe… • Loyalty moet leuk en simpel zijn • Deelnemers willen iets krijgen • Het moet iets opleveren • Gratis is belangrijk.
Sociale Netwerksites Summerschool Social Media – Augustus 2010.
Meten Grootheden kun je meten in eenheden. Tijd seconde Luchtdruk bar
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
50 tot gasten Ruim parkeerplaatsen Slechts één uur rijden vanaf Amsterdam, Rotterdam en Antwerpen AUTOTRON ROSMALEN.
Uw energiezaken in goede handen! Presentatie Leids Sportcongres
© BeSite B.V www.besite.nl Feit: In 2007 is 58% van de organisaties goed vindbaar op internet, terwijl in 2006 slechts 32% goed vindbaar.
CFES Stimulering en Sturing van Innovatie Willem Pieterson, PhD May 26th, 2009.
SANOMA MEDIA en de SOCIAL CUSTOMER: praktijkcases dinsdag 11 december 2012.
Inleiding Social Software Pierre Gorissen Fontys Hogescholen
Twee onvervalste kroegstoelen
Mirjam Velting coördinator ledencontact (projectleider B-actief)
Elke 7 seconden een nieuw getal
Inkomen bij ziekte en arbeidsongeschiktheid
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
Wat we bereid zijn om te betalen, maar niet hoeven te betalen.
2.1 Vergrotingsfactor Vergrotingsfactor cm : 40 cm = 787,5
TED ted BasisonderwijsVoortgezet Onderwijs Hoger Beroepsonderwijs Wetenschappelijk Onderwijs Kidsweek Junior in de Klas Groep 5,6 en 7 Oplage
TERUGBLIK HOCKEYSPONSORING 2011 donderdag 7 augustus 2014 © 2010 BDOPage 1.
Marieke Verdonk, hoofdredacteur EventsDigitaalPrint Cursus- sen.
CVO Step – Oef. Vak Didaktiek
1 Social Media in de klas Film gebruik social media onderwijs 18 januari 2011.
De Maatschappij. Wie zijn wij Een landelijk netwerk Ca 250 bijeenkomsten per jaar Met departementen in Nederland Ca 4000 leden.
DÉ SUCCESFACTOR… BILLBOARD.COM. ONDERZOEKSVRAAG: WAT IS DE SUCCESFACTOR? Dat ben ik gaan onderzoeken…
Sponsormogelijkheden
Leerlingen ontwikkelen apps
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
1.
Meer bekendheid via je Website
Samen een goed merk promoten
Meer bekendheid via Linkedin Stella Maaswinkel Verseau trainingen.
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
I like UNICEF Eefje Arts. Cijfers Facebook Wereldwijd: 1,23 miljard maandelijks actief Nederland: 9 miljoen accounts UNICEF Nederland ruim fans.
Afbeeldingen op je webpagina
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
Voorlichtingsmiddelen '15-'16 voltijd/duaal
Sponsormogelijkheden Wijhe ‘92
3FD na de vakantie !! Wiskunde deel B + Geodriehoek !!! + potlood !! + gum !! + rekenmachine !! Koop het als je het niet hebt !
3/30/2015 | 1 Bibliotheekinstructie Nederlands 2014.
7 januari Arno Dieteren Studiefinanciering Programma: Studiefinanciering; nu en straks(?)
TEAM VOODODO – CREATIVE MARKETING – 15 MEI 2014 PRESENTATIE CAMPAGNE ANALYSE ‘RAYMAN RAVING RABBIDS’ DAMLA ÇETIN, DENVER ASENCE, THOMAS VAN VEELEN & GIANNI.
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Operationeel plan DIMAGINI
Een Regionale mediaorganisatie met een lokaal hart
doek Sponsorpakket 2016 Bekijk onze mogelijkheden! website nieuwsbrief
Onderzoek in Apps.
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Sociaal media DESIGN BY TALHA.
DESIGN BY TALHA Klas j1a Docent P. Broekhuizen
Sponsorpakket BouwKennis Jaarbijeenkomst 2014
Het internet als reclamemedium
Transcript van de presentatie:

Sponsorpakketten 2014

PAKKET A Centraal €15.000,-  Eilandstand 4 zijden open standnummers A5, A6, A8, A14, A16, A17  Pakket idem aan pakket A Sponsorpakketten 2014

PAKKET A €13750,-  24 m2 standruimte: 4 x 6 m (d x b)  100 relatiekaarten  Standhouderskaarten (max. 8)  impressies ** leaderboard banner (728 x 90 pixels)  2 werkdagen Full Banner (468x60) op E-zine  Mogelijkheid tot het plaatsen van content op eigen sponsorpagina op congreswebsite ( bezoekers, uniek) - 2 artikelen van maximaal 500 woorden + foto - Embedden van 1 presentatie/ video/blog  Eenmalig mee in de congres e-zine met doorverwijzing naar sponsorpagina. (E-zine naar AMnieuws abonnees)  Sponsor/logo vermelding facebook (330 likes)/twitter (2050 volgers) & Linkedin (864 members)  Logo/link in sponsorcaroussel op congres website.  In sponsorcaroussel banner op amweb.nl vanaf  Vermelding met logo/link & intro in congres app voor iphone en android Sponsorpakketten 2014

PAKKET B €7750,-  12 m2 standruimte: 3 x 4 m (d x b)  50 relatiekaarten  Standhouderskaarten (max. 6)  impressies ** full banner (468 x 60 pixels)  2 werkdagen Skyscraper (120x60) op E-zine  1,2 of 3 systeemwanden, hoogte 250 cm, verlichting  Mogelijkheid tot het plaatsen van content op eigen sponsorpagina op congreswebsite ( bezoekers, uniek) - 2 artikelen van maximaal 500 woorden + foto - Embedden van 1 presentatie/ video/blog  Eenmalig mee in de congres e-zine met doorverwijzing naar sponsorpagina. (E-zine naar AMnieuws abonnees)  Sponsor/logo vermelding facebook (330 likes),twitter (2050 volgers) & Linkedin (864 members)  Logo/link in sponsorcaroussel op congreswebsite  In sponsorcaroussel banner op amweb.nl vanaf  Vermelding met logo/link & intro in congres app voor iphone en android Sponsorpakketten 2014

PAKKET C €3500,-  7,5 m2 standruimte: 2.5 x 3 m (d x b)  25 relatiekaarten  Standhouderskaarten (max. 4)  impressies ** half banner (234 x 60 pixels)  2 werkdagen Half Banner (234x60) op E-zine  1,2 of 3 systeemwanden, hoogte 250 cm, verlichting  Mogelijkheid tot het plaatsen van content op eigen sponsorpagina op congres website ( bezoekers, uniek) - 2 artikel van maximaal 500 woorden + foto - Embedden van 1 presentatie/ video/blog  Sponsor/logo vermelding facebook (330 likes)/twitter (2050 volgers) & Linkedin (864 members)  Logo/link in sponsorcaroussel op congres website  In sponsorcaroussel banner op amweb.nl vanaf  Vermelding met logo/link & intro in congres app voor iphone en android Sponsorpakketten 2014

Visibility pakket: € 2.000,-  1/2 pagina FC in AM editie naar keuze Q  3x banner plaatsing op de elektronische nieuwsbrieven (Formaat afhankelijke van pakketkeuze)  Video interview tijdens het congres (3 vragen voor aanvang van de branchedag aanleveren)  Logo vermelding in streamer tijdens de livestream van het plenaire congresgedeelte Sponsorpakketten 2014

Voorbeelden Sponsorpakketten 2014 Congres E-zineSponsorpagina