Premium Video Advertising Netwerk Sanoma Media & SBS

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Campagne ‘Roken kan echt niet meer’ Roy Meerburg, projectleider RookvrijNL NCVGZ 4 april 2013.
Advertisements

Inleiding Youtube Google Overname Adverteermodel Viral Video Zoekmachine Picasaweb KPN Videosite Inleiding Presentatie waarover?
Activatie Platformen LED Screens buiten het stadion
Social Media marketing
BUREAU VOOR i-COMMERCE
Projectteam hersenletselcentra: een brug van zorg naar welzijn
Experts/Blogs & Social Media Reed Business 29 augustus 2011 Alex Beishuizen.
Livy BV Randstad BM Almere Introductie Livy Professional De online oplossing voor professionele woning transacties.
GOALS STRATEGIES MEASURES DASHBOARD ACTION PLAN (WHO, WHEN)
ICT in Marketing & Communicatie Hoe gebruiken wij de ICT middelen binnen de afdeling marketing & Communicatie.
Project Webontwikkeling IWT-TV Groep 5. Inhoud  Overlopen van de fasen  Live Demo  Vragen?
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
•2005 versus 2000 •PC panel: database met huishoudens •600 vrouwen, 100 mannen, jaar •De Nederlandse digitale vrouw in kaart brengen •Uitsplitsingen.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Mobile Communication Digitale Media Paul Koole Rodney de Grave.
Digitale TV platforms op een rij Masterclass BrVA Dick van Smirren TNO ICT september 2005.
1euroCPM.nl CRAZY RICH MEDIA DEAL versie: juli 2009 EUROforische PRIJSKRAKER.
Bavaria Serveerdesk Zo. kan het ook!
MOBILE MARKETING. Definitie  “Alle activiteiten die men onderneemt om via mobiele toestellen met klanten te communiceren met als doel de verkoop van.
Saleskit digitale mogelijkheden LINDA.. saleskit digitale mogelijkheden LINDA.
“De verbindende schakel in de glasvezel sector”
Sociale Netwerksites Summerschool Social Media – Augustus 2010.
SaMBO ICT Conferentie 19 januari 2012 Vertrouwelijk.
Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
Maak het ze makkelijk. U wilt uw woning zo snel mogelijk verkopen. De manier daarvoor is online. U moet dan wel daar aanwezig zijn waar uw potentiële.
Welkom Workshop Arbeidstoeleiding – Hoe pak ik het methodisch aan ?
Slimmer Organiseren voorbij “Het Nieuwe Werken”. Slimmer organiseren Een flexibiliserende arbeidsmarkt en moderne communicatiestructuren levert vragen.
De kracht van MySolution
Netwerk Notarissen / 1 Financieel Café 30 maart 2011 Korte introductie voorlopig koopcontract Ernst Loendersloot (kandidaat notaris) Huenges Wajer & Joosten.
Welkom bij de tussentijdse presentatie
Nederland na 1945: Cultuur en mentaliteit
Muziek downloaden PVGE Computerclub 5 JANUARI 2012.
Tv op Pc Hom com Ledenvergadering 23/05/2011. Tv op Pc Wat kan al.
Canal Digitaal Digitale Televisie via de satellietschotel De meeste kanalen met de beste kwaliteit voor de laagste prijs. Kees Färber Directeur Operations.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing (sms, mms, mobiel internet, bluetooth)
Verzorgingsstaat Wie moeten we verzorgen?. De ideale verzorgingsstaat Hoe beïnvloedt de media onze mening over de verzorgingsstaat? 2 voorwaarden zodat.
Unieke samenwerking OMI en mobiele operators Sms9009: Eenvoudig per sms naar internet op mobiel.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
O NLINE M ARKETING E XPERT, IN EEN WEEK. Sanne Koenders & Esmeé van der Aa.
Serving The Planet?.
Werkplan 2014 FNV-Lokaal/Oss
WELKOM publiek in control, draai de rollen om Anneke van der Vaart Account manager CJP Thijs Sprangers CEO Live on Demand CJP Cultuurkaart.
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 5 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
PLUK Motivatie 2. Over Nike 3. Doelgroep 4. Boodschap 5. Doelen 6. Tools 7. Marketingvormen 8. Strategie 9. Waarde-oordeel 10. Bronnen.
Wat is FB? FB staat voor FlashBack FB gaat programma’s van vroeger uitzenden FB is commercieel FB is een B.V.
Project college: Promotie Jaap Evenhuis.
Social media presentatie
Verkoop Occasions alle merken Verkoop & Lease Nieuw Onderhoud en snel- service alle merken Schade-, airco- en ruitservice Tel.: (0475)
Horst 22 maart 2011 Vastgoed(monitor) Limburg (:VL) Van Monitor naar Community 22/3:VL in gesprek met Noord-Limburg.
Presentatie Agrio ‘’Verrijk jezelf & klanten van meer kennis over online”
Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.
TEAM VOODODO – CREATIVE MARKETING – 15 MEI 2014 PRESENTATIE CAMPAGNE ANALYSE ‘RAYMAN RAVING RABBIDS’ DAMLA ÇETIN, DENVER ASENCE, THOMAS VAN VEELEN & GIANNI.
Downloaden van muziek en films woensdag 26 maart 2014.
 Wat is het?  Mogelijkheden  In praktijk  Opgericht in februari 2005  Platform waar iedereen video’s kan uploaden  In 2006 overgenomen door Google.
Online video strategie. ALGEMEEN YouTube is 2 de grootste zoekmotor, na Google Zoekopdracht Google geeft steeds meer videoresultaten Kan gelijk waar en.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
Toetsingskader doelmatige en verantwoorde zorg thuis
Tv is passÉ!.
Komen ze naar Nederland, dan gaan ze eerst naar holland.com! Want dat is dé site met actuele informatie over Nederland. Niet voor niets kijken jaarlijks.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Agenda Introductiefilm Presentatie Waarom kiezen voor glasvezel? Ons plan in Leudal Hoe ziet zo’n glasvezelnetwerk eruit? Wat zijn de kosten? Vragen.
 ‘Hoe maak ik een goed filmpje?’ En hoe kan ik hem gebruiken?
Online Marketing Plan OW 3 Display Advertising. Opdracht in duo’s Onderzoek de online advertentiemogelijkheden van: - Groep 1: Facebook - Groep 2: Sanoma.
Welke leerpunten nemen we mee van de eerste twee jaar?
Doelgroepen: STER & LINDA
3L week 16: ‘Wij kijken naar de natuur op tv’ © JL
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Het internet als reclamemedium
Transcript van de presentatie:

Premium Video Advertising Netwerk Sanoma Media & SBS maandelijks 20 miljoen video views

Sanoma Media en SBS premium online videopakket Sanoma Media en SBS biedt u zeer aantrekkelijke online video advertising mogelijkheden aan op ons uitgebreide netwerk. Adverteerders hebben de mogelijkheid om hun merken te tonen aan een zeer betrokken publiek in een hoogwaardige premium omgeving. Het aanbod varieert van adverteren op specifieke titels en zender sites tot run of netwerk campagnes. Wij bieden u drie specifieke doelgroep pakketten aan: mannen, vrouwen en gezinnen. Ieder pakket stellen wij samen uit de onderstaande titels. Ons premium video netwerk ZIE.NL – de grootste video site van Sanoma Media is met Nederlandse nieuwscontent van NU.nl en ANP; SBS6 - onze populaire familiezender; Net5 en Veronica – dé zender voor respectievelijk vrouwen en mannen; Pietsweer.nl, Shownieuws.tv en Hartvannederland.nl – drie belangrijke programma’s van SBS ; DailyMotion.com/nl – een van de grootste videosharingsites; de laatste muziek clips, tv shows, korte films, film trailers en grappige video's; Autoweek.nl - het grootste auto portaal met het laatste autonieuws, autotests & occasions; Panorama.nl - de beste, leukste en meest opmerkelijke filmpjes; KIJK.nl – het nieuwe video on demand platform van SBS6, Net5 en Veronica; KPN vandaag – verzorgt dagelijks Nederlandse video nieuws content verzorgt door het ANP.

Voordelen Sanoma Media SBS online video pakket Premium netwerk Uitgebreid online videoaanbod, van standaard formaten tot aan creatieve Rich Media, VAST & VPAID compliant Inkoop, service en advies onder 1 dak Bruto CPM tarief: € 30,-  Verdeling van de campagne inzet is standaard 50/50 , maar altijd afhankelijk van beschikbaarheid  Wilt u meer informatie over maatwerk of via welke titels wij de specifieke doelgroepen bereiken? Mette Bargmann, 06 316 98 321 of mette.bargmann@sbs.nl Mark Wilmont, 06 467 40 820 of mark.wilmont@sanomamedia.nl Voorwaarden: Actie periode 1 januari - 21 maart 2013 - Spotlengte max 30 sec - De lengte van de campange bedraagt minimaal 2 weken - Impressies worden bij gebrek aan inventory binnen het SBS en Sanoma Media netwerk uitgeleverd - Voor relaties met een jaar contract geldt dit aanbod alleen indien het budget additioneel is op het bestedingscommitment 2013 - Voor het jaar contract geldt dat de contractvoorwaarden niet op dit aanbod van toepassing zijn.