TV-kijkgedrag per provincie Amersfoort, 13 mei 2011 schokkende resultaten! (marktaandelen en bereik) speciaal voor de Kabelraden.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
1.larmoire. 2. lescalier 3. La grand-mere 4. Le canapé
Advertisements

De gemiddelde leerling
Optellen en aftrekken tot 20
Stilstaan bij parkeren Dat houdt ons in beweging
= 1 uur vóór zonsondergang uur
Doublet deel 1 – de basis.
‘SMS’ Studeren met Succes deel 1
M3F-MATEN - Tijd en Snelheid
Noord-Brabant 18 plaatsen 6 wateren 3 gebieden
NEDERLANDS WOORD BEELD IN & IN Klik met de muis
Downloaden: Ad-aware. Downloaden bestaat uit 3 delen: •1. Zoeken naar de plek waar je het bestand kan vinden op het internet •2. Het nemen van een kopie.
November 2013 Opinieonderzoek Vlaanderen – oktober 2013 Opiniepeiling Vlaanderen uitgevoerd op het iVOXpanel.
Uitgaven aan zorg per financieringsbron / /Hoofdstuk 2 Zorg in perspectief /pagina 1.
Hoeveel weet jij over de voetbalclub
1 COVER: Selecteer het grijze vlak hiernaast met rechtsklik & kies ‘change picture’ voor een ander beeld of verwijder deze slide & kies in de menubalk.
Global e-Society Complex België - Regio Vlaanderen e-Regio Provincie Limburg Stad Hasselt Percelen.
1 Wat is microfinanciering ? 2 1. De financiële behoefte.
 Deel 1: Introductie / presentatie  DVD  Presentatie enquête  Ervaringen gemeente  Pauze  Deel 2 Discussie in kleinere groepen  Discussies in lokalen.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
HOOFDSTUK 12 Media.
prNBN D addendum 1 Deel 2: PLT
Diagnosticeer uw schouder Dit is een interactieve gids om u te helpen vinden relevante patiënten informatie over uw schouderprobleem. Het is bedoeld als.
Kb.1 Ik leer op een goede manier optellen en aftrekken
Kwaliteit van Geestelijke Verzorging 2e Symposium Religie en Zorg, vrijdag 22 juni 2012 Bijdrage Drs. Joleen Kieneker Student religiewetenschap en bestuurder.
NOA 2010 de Stentor. 2 NOA in vogelvlucht Het Nationaal Onderzoek Arbeidsmarkt (NOA) geeft antwoord op onder andere de volgende vragen: - hoe oriënteert.
Ziekteverzuim in sociale werkplaatsen
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
Gebieden als Powerpoint shapes
WISKUNDIGE FORMULES.
Hoeveel boterhammen eten wij?
Nooit meer onnodig groen? Luuk Misdom, IT&T
MEDIALANDSCHAP We onderscheiden: Visuele media Auditieve media
Regelmaat in getallen (1).
1 introductie 3'46” …………… normaal hart hond 1'41” ……..
Oefeningen F-toetsen ANOVA.
Wat levert de tweede pensioenpijler op voor het personeelslid? 1 Enkele simulaties op basis van de weddeschaal B1-B3.
In dit vakje zie je hoeveel je moet betalen. Uit de volgende drie vakjes kan je dan kiezen. Er is er telkens maar eentje juist. Ken je het juiste antwoord,
Werken aan Intergenerationele Samenwerking en Expertise.
Breuken-Vereenvoudigen
2009 Tevredenheidsenquête Resultaten Opleidingsinstellingen.
PLAYBOY Kalender 2006 Dit is wat mannen boeit!.
Topografie Nederland (8 dia’s)
Het quizkantoor | Spelend wijs. Petra Boom T: E:
A H M F K EB C x 85 Korte zijde bij C 2 e secties volte 14 m en op afstand komen ( 0,5 rijbaan)
ZijActief Koningslust 10 jaar Truusje Trap
Bijbels omgaan met geld(deel 3)
Duitsland Bundesländer.
ECHT ONGELOOFLIJK. Lees alle getallen. langzaam en rij voor rij
2 januari 2009Nieuwjaarsreceptie "Meule wal straete" 1 Nieuwjaarsreceptie 2 januari 2009 Eerste bijeenkomst van de bewoners van de “Meule wal straete”
350€ WC -1.1 Huurprijzen excl. 50€ vaste kosten 350€ WC € WC € WC € WC € WC €
17/08/2014 | pag. 1 Fractale en Wavelet Beeldcompressie Les 5.
17/08/2014 | pag. 1 Fractale en Wavelet Beeldcompressie Les 3.
Fractale en Wavelet Beeldcompressie
HOSTA 2010, Vastgoedcongres 29 september september Horwath HTL.
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
Algemene Ondernemersvaardigheden
9.50 uur = 1 uur na zonsopgang uur11.50 uur12.50 uur 21 december kortste dag zon het laagst schaduw van een gebouw 60 m lang, 40 m breed, 40 m hoog.
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
ZijActief Koningslust
Gezondheid oudere migranten in Utrecht (selectie)
WAAROM PROVINCIAAL? -Ontwikkeling deelname aan PK’s -Laagdrempelige en vereenvoudigde opzet -Onderlinge samenwerking IEDEREEN MAG MEEDOEN.
Naam: 1 De provincies van Nederland. Welke provincie is 1? 2 Limburg Zuid-Holland Zeeland.
Regiovorming in Ketenperspectief.
Totaal alle regio’s in NL
Nederland (Provincies, hoofdsteden, wateren en Waddeneilanden)
Transcript van de presentatie:

TV-kijkgedrag per provincie Amersfoort, 13 mei 2011 schokkende resultaten! (marktaandelen en bereik) speciaal voor de Kabelraden

tv-kijkgedrag in Groningen •Gemiddelde televisiekijktijd per dag: 3 uur en 41 min. •Meest bekeken zenders: •Nederland 1: 18% (marktaandeel); •RTL 4: 16%; •SBS6: 12%; •Nederland 3 7%. •Bron: SKO / MediaOnderzoek & -Advies (NPO)

Bereik tv-zenders in Groningen (minstens 10’ per week gekeken) •zenders met het hoogste WEEKBEREIK: •Nederland 181%; •RTL 473%; •Ned. 367% •SBS666%; •Nederland 254%. •zenders met bovengemiddeld weekbereik (hoger dan bij ned bev): •RTL 7, Net5, Veronica, regionaal, RTL8, Discov. en CNN

tv-kijkgedrag in Friesland •Gemiddelde televisiekijktijd per dag: 3 uur en 13 min. •Meest bekeken zenders: •Nederland 1: 23% (marktaandeel); •RTL 4: 15%; •SBS6: 12%; •Nederland 2 7%. •Bron: SKO / MediaOnderzoek & -Advies (NPO)

Bereik tv-zenders in Friesland (minstens 10’ per week gekeken) •zenders met het hoogste WEEKBEREIK: •Nederland 181%; •RTL 474%; •Ned. 367% •SBS666%; •Nederland 254%. •zenders met bovengemiddeld weekbereik (hoger dan bij ned bev): •RTL 7, regionaal (erg hoog), Discovery en MTV.

tv-kijkgedrag in Drenthe •Gemiddelde televisiekijktijd per dag: 2 uur en 58 min. •Meest bekeken zenders: •Nederland 1: 25% (marktaandeel); •RTL 4: 22% (hoog); •SBS6: 11%; •Nederland 3 9%. •Bron: SKO / MediaOnderzoek & -Advies (NPO)

Bereik tv-zenders in Drenthe (minstens 10’ per week gekeken) •zenders met het hoogste WEEKBEREIK: •Nederland 181%; •RTL 471%; •Nederland 364% •SBS663%; •Nederland 253%. •zenders met bovengemiddeld weekbereik (hoger dan bij ned bev): •ARD en ZDF (allebei erg hoog).

tv-kijkgedrag in Overijssel •Gem. televisiekijktijd per dag: (slechts) 2 uur en 52 min. •Meest bekeken zenders: •Nederland 1: 24% (marktaandeel); •RTL 4: 15%; •SBS6: 11%; •Nederland 3 9%. •Bron: SKO / MediaOnderzoek & -Advies (NPO)

Bereik tv-zenders in Overijssel (minstens 10’ per week gekeken) •zenders met het hoogste WEEKBEREIK: •Nederland 182%; •RTL 469%; •Nederland 364% •SBS663%; •Nederland 251%. •zenders met bovengemiddeld weekbereik (hoger dan bij ned bev): •eigenlijk geen enkele zender … (behalve Disney XD en Nickel.)

tv-kijkgedrag in Gelderland •Gemiddelde televisiekijktijd per dag: 3 uur en 14 min. •Meest bekeken zenders: •Nederland 1: 24% (marktaandeel); •RTL 4: 16%; •SBS6: 11%; •Nederland 3 9%. •Bron: SKO / MediaOnderzoek & -Advies (NPO)

Bereik tv-zenders in Gelderland (minstens 10’ per week gekeken) •zenders met het hoogste WEEKBEREIK: •Nederland 183%; •RTL 476%; •SBS666% •Nederland 364%; •Nederland 252%. •zenders met bovengemiddeld weekbereik (hoger dan bij ned bev): •ARD, ZDF en regionaal (Eurosport ook redelijk hoog).

tv-kijkgedrag in Flevoland •Gemiddelde televisiekijktijd per dag: 3 uur en 36 min. •Meest bekeken zenders: •RTL 4(!): 22% (marktaandeel); •Nederland 1: 18%; •SBS6: 9%; •Nederland 3 7%. •Bron: SKO / MediaOnderzoek & -Advies (NPO)

Bereik tv-zenders in Flevoland (minstens 10’ per week gekeken) •zenders met het hoogste WEEKBEREIK: •Nederland 176% (relatief laag); •RTL 475%; •Nederland 363% •SBS660%; •Nederland 249%. •zenders met bovengemiddeld weekbereik (hoger dan bij ned bev): •Disney XD en Nickelodeon.

tv-kijkgedrag in Utrecht •Gemiddelde televisiekijktijd per dag: 2 uur en 55 min. •Meest bekeken zenders: •Nederland 1: 19% (marktaandeel); •RTL 4: 18%; •SBS6: 10%; •Nederland 3 9%. •Bron: SKO / MediaOnderzoek & -Advies (NPO)

Bereik tv-zenders in Utrecht (minstens 10’ per week gekeken) •zenders met het hoogste WEEKBEREIK: •Nederland 177% (relatief laag); •RTL 468%; •Nederland 362% •SBS660%; •Nederland 249%. •zenders met bovengemiddeld weekbereik (hoger dan bij ned bev): •BBC 2 en MTV (en regionaal érg laag).

tv-kijkgedrag in Noord Holland (excl. Amsterdam) •Gemiddelde televisiekijktijd per dag: 3 uur en 14 min. •Meest bekeken zenders: •Nederland 1: 22% (marktaandeel); •RTL 4: 18%; •SBS6: 11%; •Nederland 3 8%. •Bron: SKO / MediaOnderzoek & -Advies (NPO)

Bereik tv-zenders in N. Holland (minstens 10’ per week gekeken) •zenders met het hoogste WEEKBEREIK: •Nederland 181%; •RTL 475%; •Nederland 365% •SBS663%; •Nederland 256%. •zenders met bovengemiddeld weekbereik (hoger dan bij ned bev): •eigenlijk geen enkele zender, behalve Nederland 2.

tv-kijkgedrag in Zuid Holland (excl. R’dam en Den Haag) •Gemiddelde televisiekijktijd per dag: 3 uur en 18 min. •Meest bekeken zenders: •Nederland 1: 22% (marktaandeel); •RTL 4: 20%; •SBS6: 11%; •Nederland 3 8%. •Bron: SKO / MediaOnderzoek & -Advies (NPO)

Bereik tv-zenders in Z. Holland (minstens 10’ per week gekeken) •zenders met het hoogste WEEKBEREIK: •Nederland 178%; •RTL 474%; •Nederland 365% •SBS665%; •Nederland 253%. •zenders met bovengemiddeld weekbereik (hoger dan bij ned bev): •Canvas/Ketnet (VRT 2), Disney XD en Nickelodeon.

tv-kijkgedrag in 3 grote steden •Gemiddelde televisiekijktijd per dag: 3 uur en 27 min. •Meest bekeken zenders: •Nederland 1: 20% (marktaandeel); •RTL 4: 17%; •SBS6: 9%; •Nederland 3 8%. •Bron: SKO / MediaOnderzoek & -Advies (NPO)

Bereik tv-zenders in 3 grote steden (minstens 10’ per week gekeken) •zenders met het hoogste WEEKBEREIK: •Nederland 175%; •RTL 470%; •Nederland 365% •SBS659% (relatief laag) ; •Nederland 255%. •zenders met bovengemiddeld weekbereik (hoger dan bij ned bev): •RTL5, Canvas, CNN, BBC 1+2, Comedy, Net5, Veronica

tv-kijkgedrag in Zeeland •Gemiddelde televisiekijktijd per dag: 2 uur en 53 min. •Meest bekeken zenders: •Nederland 1: 25% (marktaandeel); •RTL 4: 13% (laag); •Nederland 2: 9%; •Nederland 3 9%. •Bron: SKO / MediaOnderzoek & -Advies (NPO)

Bereik tv-zenders in Zeeland (minstens 10’ per week gekeken) •zenders met het hoogste WEEKBEREIK: •Nederland 181%; •RTL 468% (laag); •Nederland 364% •SBS657% (laag); •Nederland 252%. •zenders met bovengemiddeld weekbereik (hoger dan bij ned bev): •VRT 1 én 2 en regionaal.

tv-kijkgedrag in N. Brabant •Gemiddelde televisiekijktijd per dag: 3 uur en 34 min. •Meest bekeken zenders: •Nederland 1: 22% (marktaandeel); •RTL 4: 19%; •SBS6: 13%; •Nederland 3 6% (laag). •Bron: SKO / MediaOnderzoek & -Advies (NPO)

Bereik tv-zenders in N. Brabant (minstens 10’ per week gekeken) •zenders met het hoogste WEEKBEREIK: •Nederland 183%; •RTL 476%; •SBS668% •Nederland 365%; •Nederland 253%. •zenders met bovengemiddeld weekbereik (hoger dan bij ned bev): •RTL 7, VRT 1 én 2 en regionaal.

tv-kijkgedrag in Limburg •Gemiddelde televisiekijktijd per dag: 3 uur en 8 min. •Meest bekeken zenders: •Nederland 1: 23% (marktaandeel); •RTL 4: 14% (laag); •SBS6: 10%; •Nederland 3 7%. •Bron: SKO / MediaOnderzoek & -Advies (NPO)

Bereik tv-zenders in Limburg (minstens 10’ per week gekeken) •zenders met het hoogste WEEKBEREIK: •Nederland 181%; •RTL 468% (laag); •SBS661% •Nederland 361%; •Nederland 250% (vrij laag). •zenders met bovengemiddeld weekbereik (hoger dan bij ned bev): •VRT 1 én 2, Duitse zenders en regionaal.