Hoofdstuk 2 Paragraaf 4 Bladzijde 30-31.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Lesplanning 6.4, blz Binnenkomst. Ging dit goed? Intro. Bespreken proefwerk hoofdstuk 5 Uitleg docent paragraaf 6.4, blz Zelfstandig.
Advertisements

Aardrijkskunde 1.5 Hoe vind je de weg?.
Hoofdstuk 4 Waarom werken?. Voor deze les heb je nodig? -Etui -Aantekeningenschrift -Werkboek -Rekenmachine -aantekeningenschrift.
Rabobank Zoetermeer Sponsor v/h SeniorWeb 1 Welkom les 3 Overzicht vorige les Terugblik op wat we geleerd hebben Uitwisselen van ervaringen Behandelen.
Vorige week: Paragraaf 8.1 DEZE WEEK: Een na laatste les voor de toets! Volgende week herhaling van alle stof. Daarom nu zoveel mogelijk oefenen met de.
Hoe leer je geschiedenis?
Rabobank Zoetermeer Sponsor v/h SeniorWeb Welkom les 3 Overzicht vorige les  Terugblik op wat we geleerd hebben  Uitwisselen van ervaringen  Behandelen.
Communicatie 2 – kw 2 Les 2. Wat gaan we doen? Korte herhaling van vorige week. Het kennismakingsgesprek Casussen uit je stage Afsluiting van de les:
BURGERSCHAP SOCIAAL MAATSCHAPPELIJKE DIMENSIE Les 3.
Nakijken Opdracht 25.
ADL Les 3 31 mei 2016 Berthe/Mirjam.
Pluriforme samenleving
Beste Havo 4..
Organische meststoffen
Aardrijkskunde Introductie
Loopbaan oriëntatie en begeleiding (SLB)
Omschrijvingen en definities
Thema 2 blok 1 Op zoek naar voedsel.
Les 5 Hoofdstuk Ecologie
Mens & Maatschappij D-Toets
Vergelijkingen oplossen
Interview verslag schrijven
Het parlement Hoofdstuk 6 ‘Politiek.
6.1 Nieuw-Zeeland in beeld
Mens & Maatschappij D-Toets
NASK leerjaar 3 H6 Schakelingen §4 Transistor.
Leerjaar 3 Nask1 H7 Materie §1 Moleculen.
Schrijven Zakelijke brief.
S.O. H7 MATERIE §Test jezelf
Rekenen periode 4: Verbanden
Vandaag De Alpen: wat, waar, waarom daar?
Samenvatting Hoofdstuk 2
Hoofdstuk 8 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
Stappenplan werkwoordspelling
Hoofdstuk Hoofdstuk 4 Elektriciteit Wat gaan we vandaag doen? Opening
Hoofdstuk 2 Wat gaan we vandaag doen? Opening Terugblik Doel
Hoofdstuk 8 Licht Wat gaan we doen vandaag? Opening
Hoofdstuk 2 Stoffen Wat gaan we vandaag doen? Opening Terugblik
Plantenteelt 4e vakdag R. Soesman.
Hoofdstuk 3 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
Rekenen Mevr. Koçak 13 november 2018.
Hoofdstuk 2 Wat gaan we doen? Terugblik Doel van vandaag Nieuwe stof
Hoofdstuk 3 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
Plantenteelt 5e vakdag R. Soesman.
Hoofdstuk 2: Landschappen op aarde
Rekenen Mevr. Koçak 20 november 2018.
Hoofdstuk 2: Herhaling Bladzijde
Hoofdstuk 3 Wat gaan we doen? Terugblik Doel van vandaag Nieuwe stof
Paragraaf 3 Rivieren van ijs
Hoofdstuk 2 Stoffen Wat gaan we vandaag doen? Opening Terugblik
Paragraaf 2: Toerisme & verkeer
Hoofdstuk 2 Paragraaf 2 Mali: een droog gebied Bladzijde 26 / 27.
Erosie en Sedimentatie
Plantenteelt 6e vakdag R. Soesman.
Hoofdstuk 3 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
Hoofdstuk 3 Paragraaf 1: De Alpen.
Hoofdstuk 2 Paragraaf 3 Blz. 28 / 29.
Hoofdstuk 2: Landschappen op aarde
Hoofdstuk 2: Wat vind jij en wat weet jij?
Landschappen en klimaten
Hoofdstuk 3 Paragraaf 1: De Alpen.
Hoofdstuk 2 Paragraaf 3 Blz. 28 / 29.
Hoofdstuk 3 Paragraaf 2: Toerisme.
Paragraaf 3.3 Rivieren van ijs
Hoofdstuk 2 Paragraaf 2 Blz. 26 / 27 Overleven in de Woestijn.
Hoofdstuk 3.4 Een reisje langs de Rijn
Hoofdstuk 3 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
Hoofdstuk 1 Krachten Wat gaan we doen vandaag? Terugblik
Kunstmeststoffen Les 3 test.
Transcript van de presentatie:

Hoofdstuk 2 Paragraaf 4 Bladzijde 30-31

Wat gaan we doen? Blz. 30 - 31 Herhaling: klimaatdiagram Uitleg: waarom wonen mensen waar ze wonen? Opdracht: klimaat en bevolking Keuzetijd Afsluiten: hoe ging het?

Aan het einde van de les kan je… Blz. 30 - 31 Aan het einde van de les kan je… Een klimaatdiagram aflezen. Een klimaatdiagram koppelen aan een hoeveelheid mensen die ergens wonen. Zelfstandig en in stilte werken aan een opdracht.

Blz. 30 - 31 De vorige keer… Weer, klimaat en landschappen?

Waarom wonen mensen waar? Blz. 30 - 31 Waarom wonen mensen waar? Klimaat heeft invloed op de bevolkingsspreiding. Gematigd klimaat? Veel mensen! Extreem klimaat? Weinig mensen! Maar…Waarom?

Opdracht: hoeveel mensen wonen er? Blz. 30 - 31 Opdracht: hoeveel mensen wonen er? Noteer onder elkaar de letters van de diagrammen: A , B , C. Waar verwacht je dat de meeste mensen wonen, als je de diagram bekijkt? Waar wonen de minste mensen?

Keuzetijd Blz. 54 & 55 Optie A: zelfstandig werken Optie B: herhaling Herhaling van de stof. Extra uitleg. Overige vragen. Zelfstandig werken aan opdrachten . Gebruik je werkboek par. 2.4 In stilte!

Je kan nu… Een klimaatdiagram aflezen. Blz. 54 & 55 Je kan nu… Een klimaatdiagram aflezen. Een klimaatdiagram koppelen aan een hoeveelheid mensen die ergens wonen. Zelfstandig en in stilte werken aan een opdracht.

Blz. 52 / 53 Reflectie De komende periode zullen we vaak terugblikken op de les en hoe de les verliep. Wat heb je geleerd? Hoe heb je geleerd? Wat ging goed? Wat ging minder goed?