Groep 4.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Aanmelden voor Lareb Intensive Monitoring
Advertisements

Op naar groep 8! Entreetoets Groep 7.
Module 1 – Dag 2 Hallo Module 1 – Dag 2 een 1 Module 1 – Dag 2 twee 2.
Hoofdstuk 4 Waarom werken?
om deze presentatie uit te voeren
Groep 5.
KUNST!!!!!! PowerPoint Ira.
TEKSTTEKST TEKST THEORIETOETSEN De winnaar krijgt een gratis les; dit kan door middel van loting worden bepaald. De uitslag blijft zoals deze is.
METEN m l kg u START.
Windows Media Center Handleiding Naam: Tristan, Asyanto Naam: Tristan, Asyanto Klas: 3KC Klas: 3KC Docent: Mr.Picus, Mr. Augenstijn, Mr. Naaihuis Docent:
Geleedpotigen, kolonies, en honing.
@ allesvoorengels.nl. 1. Pak een lijntjesblaadje van mijn bureau 2. Zet de tafels uit elkaar 3. Leg dit op je tafel: - 2 zwarte / blauwe pennen - Leesboek.
Welkom bij het vak ICT … Van Meester Muhammet.
Briant College Cursus formuleren h1 Correct formuleren.
Mw. Sloot (SLT) en Margo Franssen (MF1)
REKENEN T.E.M. 5. IK BEN TIP! TEL MET ME MEE... MET 1 DRUK OP DE KNOP WEET JE OF JOUW ANTWOORD JUIST IS! VEEL SUCCES...
LAATSTE LES! 13 JANUARI WAT GAAN WE VANDAAG DOEN? Lesdoelen Leesvaardigheid Feedback geven Verrassingsles!
Geheugen Experiment ‘Onthouden en Vergeten’ Deel A.
Invullen van de tevredenheidspeiling door leerlingen via het Ouderportaal (uitleg aan de ouders)
Creatief schrijven. Programma -Inkomopdracht: elektriciteit -Opdracht 1: jouw ideale vakantiedag -Opdracht 2: verplaats je in een ander Wat gaan we leren?
Niet Schoolse Cognitieve Capaciteiten Test Groep 5.
Welkom! In deze studie zijn we geïnteresseerd in het vermogen van mensen om taken uit te voeren met een deel van het lichaam dat normaal niet voor die.
SVP op dezelfde plaats zitten als vorige keer s.v.p. Wat gaan wij doen? -De vorige les (ca. 5 min.) -Huiswerk bespreken (ca. 5 min.) -Meegebracht voorwerp.
Welkom! In deze studie zijn we geïnteresseerd in het vermogen van mensen om taken uit te voeren met een deel van het lichaam dat normaal niet voor die.
Beeldspraak: de vergelijking
Niet Schoolse Cognitieve Capaciteiten Test
Klaar voor de start? 1.
Het 7-stappenplan.
Creatief schrijven.
Aandacht Experiment ‘Bourdon-Vos’
Groep 5.
Groep 6.
Toets instructie allesvoorengels.nl.
Welkom Havo 5..
Welkom! In deze studie zijn we geïnteresseerd in het vermogen van mensen om taken uit te voeren met een deel van het lichaam dat normaal niet voor die.
Eisen aan de uitleg De uitleg mag niet langer duren dan zeven minuten
TIMER STARTEN DE TIJD IS OM! TIJDSLIMIET: 30 seconden
Welkom! In deze studie zijn we geïnteresseerd in het vermogen van mensen om taken uit te voeren met een deel van het lichaam dat normaal niet voor die.
NSCCT Instructie groep 4
lukte het een 75 -jarige vrouw een baby te baren.
Beste havo 4..
Toets instructie allesvoorengels.nl.
NSCCT Instructie groep 5
Groep 7.
NSCCT Instructie groep 7
NSCCT Instructie groep 6
Groep 8.
Niet Schoolse Cognitieve Capaciteiten Test
Toets instructie allesvoorengels.nl.
volgende bladzijde terug
Vandaag De Alpen: wat, waar, waarom daar?
Waarom evangelisatie? Jouw uitverkiezing Jouw uitverkiezing
Hoofdstuk 8 Licht Wat gaan we doen vandaag? Opening
Dit is de vraag Hier komen allerlei antwoorden!!! antwoord 1
Les 3: regels en afspraken met de klas
Niet Schoolse Cognitieve Capaciteiten Test
Niet Schoolse Cognitieve Capaciteiten Test
EXAMENINSTRUCTIE 2019 LEERJAAR OT4.
NSCCT Instructie groep 4
NSCCT Instructie groep 5
Hoofdstuk 2: wat weet jij?
Niet Schoolse Cognitieve Capaciteiten Test
NSCCT Instructie groep 6
Niet Schoolse Cognitieve Capaciteiten Test
NSCCT Instructie groep 7
Overdrachtsdocument Hallo allemaal,
Van minder naar meer Getallen 11 t/m 20.
Tijd Expert domein A Expert domein B
Transcript van de presentatie:

Groep 4

Hoe gaat de test? Er zijn 5 taken 10 minuten per taak Klaar met je taak? Wachten tot je verder mag

Wat heb je nodig? Jouw antwoordblad Een goed potlood Gum Een leesboek

Hier staat jouw naam. Klopt dat? Het antwoordblad Hier staat jouw naam. Klopt dat?

Voorbeeldopgaven Elke taak start met een voorbeeld. Die maken we samen. Zo leer je: Wat je moet doen bij de taak. Hoe het antwoordenblad werkt.

Voorbeeldopgaven

Voorbeeld 1 A B C D a. 4 - 4 - 4 -  | 1 3 4 5   A B C D a. 4 - 4 - 4 -  | 1 3 4 5 C is het goede antwoord

Voorbeeld 2 Vul nu zelf in op het antwoordblad bij b. Had je het goed?

Klaar met je taak? Wachten tot je verder mag!

We gaan nu naar bladzijde 3 van het boekje

Taak 1 1 t/m 20

Je mag taak 1 nu maken 10 minuten

Taak 2 1 t/m 20

Je mag taak 2 nu maken 10 minuten

Taak 3 1 t/m 10

Je mag taak 3 nu maken 10 minuten

Taak 4 1 t/m 16

Je mag taak 4 nu maken 10 minuten

Taak 5 1 t/m 25

Je mag taak 5 nu maken 10 minuten

We zijn klaar!