Literatuur in de 20ste eeuw

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Droomen jullie van een prachtig droomhuis in Nederland ??
Advertisements

Het Spookhuis…… Maria Al juni
Spelen met muziek en taal
Van reactieschema tot reactievergelijking
Hallo! Kentury Fried Chicken! Wilt er iemand wat bestellen?
Steffie en Flint! Gemaakt door: Sophie is journalist Floor is journalist en pinguïn Bridget is pinguïn en Luuk is aap ( de filmer)
daar baar bar been ben deen den boos bos doos dos dook dok bok baan
Digibordles Sneeuwpoppen
Filip & Mathilde zijn op weg naar een safaripark.
Y’a pas d’age !!! MADAM IK WIL EUH…. WEL JA IK WIL… GE WEET WEL…..
Muziek uit oude rommel? Maria Al juni
AB snijdt vl(BCG) (in B)
Ok, dit alles is gemaakt in de veronderstelling dat we’t nog altijd doen zoals gepland…? Hoewel we eigenlijk dus echt wel nog moeten zorgen voor een DIDACTISCHE.
1 m aa oo t oe s k l i b en. m aa oo t oe s k l i b voor groep 1 t/m 4 van de basisschool De Weerklank, school voor kinderen met spraak- en taalmoeilijkheden.
toen beurs toe euh bak prag mak schien mies ruh muu.
Cultuur en kunst (de rode draad waaraan de rest moet worden opgehangen
Oh, nee! Wat Een ramp!.
B de letter boek oe k b boek wat een raar boek is dat.
V ERANDERINGEN IN DEMOGRAFIE EN GEZONDHEID BIJ OUDEREN IN INSTELLINGEN
Grote Anna leert lezen en rekenen
Een taalopdracht maken (e-ee/ u-uu/o-oo/a-aa)
Modernisme en Postmodernisme
16 januari 2014 Martijn Hoeksema. Vowelmatching Steve Hall Vowels: klinkers Vowelmatchting: klanksynchronisatie Klankproductie voor in de mond Klankproductie.
Nederlandse  literatuurvan de  20ste en 21ste eeuw  deel 1.
Groningse voic .
Met een handicap.
De handicap.
VOORBEREIDING LERENDE ORGANISATIE
w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop.
Boer Sjarel en de veearts....
m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop.
m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen.
schoe n wat moet ik doen schat schaar schaap schiet schuil schep schil 2.
Oh, nee! Wat Een ramp!
H2 De tijd van Grieken en Romeinen
Les = 3 Haha ah. Doelen Na deze les: Weten jullie wat er bedoeld wordt met: tweeluik, contrast en overeenkomst; herkennen jullie de verschillende.
Dorien `t Hart Med.hro.nl/hardo
Dorien `t Hart Groepsdynamica Dorien `t Hart
Waar is mijn kastanje.. Oh daar! Ik heb hem bijna…..
Lekker samen zingen!. Spiegel van de ziel Instrument bij ons werk.
In de stripkeswinkel kun d’ alle stripkes ale. G’oef gin bonne mee, want g’oef dèèr nie te betale. In de stripkeswinkel zijn alle stripkes grates. Dus.
Welkom X-STREAM. Terugblik vorige les  Wat vonden jullie ervan?
Mol en beer.
Mol en beer.
Kapotte kerstballen
Mol en beer.
Mol en beer.
Hé roept de hond, da’s een goed idee.
Jair Franken Ramon Franken CO1H Studiecoaching
OPELET! DEZE PRESENTATIE BEVAT AFSCHUWELIJKE AFBEELDINGEN
Naar de Hemel.
Wanneer het niet loopt zoals je wenst.
De handicap.
doos roos boos poos buik ruik duik puik oor door boor voor noor aar
Maar als je wist wat ik denk zou je niet meer lachen
Droomen jullie van een prachtig droomhuis in Nederland ??
1 woorden met ui 2 woorden met oe 3 woorden met ou en nu 4.
De olifant ziet voor het eerst een slang. Het serpent intrigeert hem.
Poëzie in vier stromingen heden
Wat moet ik doen 1.
daar baar bar been ben deen den boos bos doos dos dook dok bok baan
È ju’t al horeh? Euh oeh leutig!
Mol en beer.
Aflevering 3: Het koppelteken‘-’.
De eeuwen doorgegeven, Maria is jouw naam, want God is in jouw leven
EEN CULTUREEL IETS MICHAEL DE VRIEZE.
Wat betekenen deze uitdrukkingen?
De Tweede Wereldoorlog in de literatuurgeschiedenis
De wereld is een toverbal, geen mens weet hoe het worden zal,
Vokale, konsonante en diftonge
Transcript van de presentatie:

Literatuur in de 20ste eeuw literatuurgeschiedenis

Wat is de overeenkomst tussen de volgende voorbeelden?

Eh eh euh euh euh Oo-eh oo-eh o-eh eh eh eh Ah ach ah ach ach ah a a Oh ohh ohh hh hhh (etc.) Hhd d d Hdd D d d d da D dda d dda da D da d da d da d da d da da da Oote oote oote Boe Oote oote Oote oote oote boe Oe oe Oe oe oote oote oote A A a a Oote a a a Oote oe oe Oe oe oe Oe oe oe oe oe Oe oe oe oe oe oe oe Oe oe oe etc. Eh eh euh Euh euh etc. Oote oote oote boe etc. etc. etc. Hoe boe boe boe B boe Boe oe oe Oe oe (etc.) Oe oe oe oe Etc.

Wat is de overeenkomst tussen de voorbeelden?