tafel van 1 tafel van 1 x 1 = 1 x 1 = 1 2 x 1 = 2 3 x 1 = 3 4 x 1 = 4

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Het maken van presentaties voor op de computer.
Advertisements

Klik op de oefening die je wil maken:
De bezoeker maakt een keuze tussen de verschillende monsters en locaties door op een monster te klikken.
Een keersom uitrekenen… tafel van 5
Pneumatiek 4 Klik met de linkermuisknop ergens op deze pagina en het filmpje wordt geladen en gestart. Klik na afloop rechtsboven op X om terug te keren.
foto's door Casper görannsson
Loading... START.  Overleef door op de weg te blijven: probeer naar het donkergroene vak te gaan met je muis.  Als je het groene vak hebt gehaald dan.
Ramadan en het Suikerfeest
Welke getallen? ©
Je moet 2 soorten schaduwvormingen kennen
Olympische Spelen.  Vraag 1 Vraag 1  Vraag 2 Vraag 2  Vraag 3 Vraag 3  Vraag 4 Vraag 4  Vraag 5 Vraag 5.
lengtematen en gewichtsmaten
De Stad Antwerpen Geografisch START.
ShortcutKeys Door het Start-menu scrollen of web- en adressen intypen kost altijd veel tijd. Daarom is er nu ShortcutKeys: Snel programma’s opstarten.
Gedeeltelijke terugkaatsing
Module 1 – Dag 4 Hallo Module 1 – Dag 4 een 1 Module 1 – Dag 4 twee 2.
Interactieve versie mbv DSB
De bedradingslijst.
In dit vakje zie je hoeveel je moet betalen. Uit de volgende drie vakjes kan je dan kiezen. Er is er telkens maar eentje juist. Ken je het juiste antwoord,
De tafel van….
De tafel van….
Welkom bij de ons automatisch salaris onderzoek
Eerst even wat uitleg. Klik op het juiste antwoord als je het weet.
Oefenen toonladder Met korte uitleg.
Ken jij onze buren ? ? ? ? ? Ga met de pijltjestoets naar de volgende dia. Klik daarna telkens met de muis op het juiste antwoord. Wanneer je fout hebt.
Interactieve versie mbv DSB
Handleiding Interactieve versie mbv DSB Onderwerp 8 – Quiz.
6,50 euro In dit vakje zie je hoeveel je moet betalen.
tafel van 1 tafel van 1 x 1 = 1 x 1 = 1 2 x 1 = 2 3 x 1 = 3 4 x 1 = 4
Zet de telefoon aan en voer je pincode in.
Handleiding LoGiApp tbv Riwo Transport
1. Starten Zet de telefoon aan en voer je pin code in Als dit scherm verschijnt klik dan vervolgens op de Boordcomputer Icoon 2.1 Inloggen Log in door.
Ga naar Diavoorstelling bovenaan het scherm.
Stemmen met ParticiPoll
Sneeuwpoppen: Goed luisteren Gertrude van Walstijn.
PDA-route door De Vooroever. Het PDA-toestel (1)
1.
Notificatie Bunkers Productielijnen op een snellere en duidelijke manier het aantal bij te vullen flessen kan doorgeven.
Welkom! In deze studie zijn we geïnteresseerd in het vermogen van mensen om taken uit te voeren met een deel van het lichaam dat normaal niet voor die.
Welkom! In deze studie zijn we geïnteresseerd in het vermogen van mensen om taken uit te voeren met een deel van het lichaam dat normaal niet voor die.
Europa Mijn thuis.
Breng de brief naar de goede huiskleur
Leer de notenamen ALLE NOTEN.
Training: Cliëntsessies
Leer de notenamen G – positie laag.
Leer de notenamen C – positie hoog.
Blokje aan de veer Uitrekking (cm) Gewicht (N)   Meting 1.
Hoe referenties beheren in Mendeley?
Hoe referenties beheren in Mendeley?
2 VWO deel Tellen en kansen Boomdiagram 1 1.
Leer de notenamen C - positie.
Welkom! In deze studie zijn we geïnteresseerd in het vermogen van mensen om taken uit te voeren met een deel van het lichaam dat normaal niet voor die.
Kikker kleuren
Welkom! In deze studie zijn we geïnteresseerd in het vermogen van mensen om taken uit te voeren met een deel van het lichaam dat normaal niet voor die.
Leer de notenamen G – positie hoog.
Training: Cliëntsessies
Hoofdstuk 21 Overgangen en Animaties
Wat is bingel? Online leerplatform voor de lagere school
Leer de notenamen G – positie laag.
Hoofdstuk Hoofdstuk 4 Elektriciteit Wat gaan we vandaag doen? Opening
Het programma opent met de mapjes ‘jaaropbrengsten’, ‘handleiding’ en ‘knoppenblad’
Het programma opent met de mapjes ‘jaaropbrengsten’, ‘handleiding’ en ‘knoppenblad’
tafel van 1 tafel van 1 x 1 = 1 x 1 = 1 2 x 1 = 2 3 x 1 = 3 4 x 1 = 4
Uitleg voor tafeldienst U12 Novo Stars
“Knuffels” kleuren digibordpeuters.
Kies een spel en leer de vormen
Leren programmeren met Scratch
Biljart Score Bord - korte gebruiksaanwijzing
Transcript van de presentatie:

tafel van 1 tafel van 1 x 1 = 1 x 1 = 1 2 x 1 = 2 3 x 1 = 3 4 x 1 = 4 Uitleg? Klik op deze balk tafel van 1 tafel van 1 x 1 = 1 x 1 = 1 1e manier: Klik op een blauw vakje antwoord verschijnt 2 x 1 = 2 3 x 1 = 3 2e manier: Klik op een rood rondje antwoord verdwijnt 4 x 1 = 4 5 x 1 = 5 6 x 1 = 6 7 x 1 = 7 Klik op een de knop opnieuw alle antwoorden verdwijnen Opnieuw 8 x 1 = 8 Opnieuw 9 x 1 = 9 10 x 1 = 10

Tafel Kriskras Tafel Kriskras x 1 = 1 x 1 = 1 2 x 1 = 2 3 x 1 = x 1 = Uitleg? Klik op deze balk Tafel Kriskras Tafel Kriskras x 1 = 1 x 1 = 1 Groen = gemakkelijk (die sommen komen het eerst) Geel = één meer / één minder (die sommen komen daarna) Rood = lastig (die sommen komen als laatste) De sommen starten / stoppen door op de blauwe knop te klikken Na een korte oefening is er drie seconden pauze – de oefening gaat automatisch verder 2 x 1 = 2 3 x 1 = x 1 = x 1 = 3 4 x 1 = 4 5 x 1 = 5 6 x 1 = 6 7 x 1 = 7 START STOP 8 x 1 = 8 9 x 1 = 9 10 x 1 = 10

tafel van 2 tafel van 2 x 2 = 1 x 2 = 2 2 x 2 = 4 3 x 2 = 6 4 x 2 = 8 Uitleg? Klik op deze balk tafel van 2 tafel van 2 x 2 = 1 x 2 = 2 1e manier: Klik op een blauw vakje antwoord verschijnt 2 x 2 = 4 3 x 2 = 6 2e manier: Klik op een rood rondje antwoord verdwijnt 4 x 2 = 8 5 x 2 = 10 6 x 2 = 12 7 x 2 = 14 Klik op een de knop opnieuw alle antwoorden verdwijnen Opnieuw 8 x 2 = 16 Opnieuw 9 x 2 = 18 10 x 2 = 20

Tafel Kriskras Tafel Kriskras x 2 = 1 x 2 = 2 2 x 2 = 4 3 x 2 = x 1 = Uitleg? Klik op deze balk Tafel Kriskras Tafel Kriskras x 2 = 1 x 2 = 2 Groen = gemakkelijk (die sommen komen het eerst) Geel = één meer / één minder (die sommen komen daarna) Rood = lastig (die sommen komen als laatste) De sommen starten / stoppen door op de blauwe knop te klikken Na een korte oefening is er drie seconden pauze – de oefening gaat automatisch verder 2 x 2 = 4 3 x 2 = x 1 = x 1 = 6 4 x 2 = 8 5 x 2 = 10 6 x 2 = 12 7 x 2 = 14 START STOP 8 x 2 = 16 9 x 2 = 18 10 x 2 = 20

tafel van 3 tafel van 3 x 3 = 1 x 3 = 3 2 x 3 = 6 3 x 3 = 9 4 x 3 = 12 Uitleg? Klik op deze balk tafel van 3 tafel van 3 x 3 = 1 x 3 = 3 1e manier: Klik op een blauw vakje antwoord verschijnt 2 x 3 = 6 3 x 3 = 9 2e manier: Klik op een rood rondje antwoord verdwijnt 4 x 3 = 12 5 x 3 = 15 6 x 3 = 18 7 x 3 = 21 Klik op een de knop opnieuw alle antwoorden verdwijnen Opnieuw 8 x 3 = 24 Opnieuw 9 x 3 = 27 10 x 3 = 30

Tafel Kriskras Tafel Kriskras x 3 = 1 x 3 = 3 2 x 3 = 6 3 x 3 = x 1 = Uitleg? Klik op deze balk Tafel Kriskras Tafel Kriskras x 3 = 1 x 3 = 3 Groen = gemakkelijk (die sommen komen het eerst) Geel = één meer / één minder (die sommen komen daarna) Rood = lastig (die sommen komen als laatste) De sommen starten / stoppen door op de blauwe knop te klikken Na een korte oefening is er drie seconden pauze – de oefening gaat automatisch verder 2 x 3 = 6 3 x 3 = x 1 = x 1 = 9 4 x 3 = 12 5 x 3 = 15 6 x 3 = 18 7 x 3 = 21 START STOP 8 x 3 = 24 9 x 3 = 27 10 x 3 = 30

tafel van 4 tafel van 4 x 4 = 1 x 4 = 4 2 x 4 = 8 3 x 4 = 12 4 x 4 = Uitleg? Klik op deze balk tafel van 4 tafel van 4 x 4 = 1 x 4 = 4 1e manier: Klik op een blauw vakje antwoord verschijnt 2 x 4 = 8 3 x 4 = 12 2e manier: Klik op een rood rondje antwoord verdwijnt 4 x 4 = 16 5 x 4 = 20 6 x 4 = 24 7 x 4 = 28 Klik op een de knop opnieuw alle antwoorden verdwijnen Opnieuw 8 x 4 = 32 Opnieuw 9 x 4 = 36 10 x 4 = 40

Tafel Kriskras Tafel Kriskras x 4 = 1 x 4 = 4 2 x 4 = 8 3 x 4 = x 1 = Uitleg? Klik op deze balk Tafel Kriskras Tafel Kriskras x 4 = 1 x 4 = 4 Groen = gemakkelijk (die sommen komen het eerst) Geel = één meer / één minder (die sommen komen daarna) Rood = lastig (die sommen komen als laatste) De sommen starten / stoppen door op de blauwe knop te klikken Na een korte oefening is er drie seconden pauze – de oefening gaat automatisch verder 2 x 4 = 8 3 x 4 = x 1 = x 1 = 12 4 x 4 = 16 5 x 4 = 20 6 x 4 = 24 7 x 4 = 28 START STOP 8 x 4 = 32 9 x 4 = 36 10 x 4 = 40

tafel van 5 tafel van 5 x 5 = 1 x 5 = 5 2 x 5 = 10 3 x 5 = 15 4 x 5 = Uitleg? Klik op deze balk tafel van 5 tafel van 5 x 5 = 1 x 5 = 5 1e manier: Klik op een blauw vakje antwoord verschijnt 2 x 5 = 10 3 x 5 = 15 2e manier: Klik op een rood rondje antwoord verdwijnt 4 x 5 = 20 5 x 5 = 25 6 x 5 = 30 7 x 5 = 35 Klik op een de knop opnieuw alle antwoorden verdwijnen Opnieuw 8 x 5 = 40 Opnieuw 9 x 5 = 45 10 x 5 = 50

Tafel Kriskras Tafel Kriskras x 5 = 1 x 5 = 5 2 x 5 = 10 3 x 5 = x 1 = Uitleg? Klik op deze balk Tafel Kriskras Tafel Kriskras x 5 = 1 x 5 = 5 Groen = gemakkelijk (die sommen komen het eerst) Geel = één meer / één minder (die sommen komen daarna) Rood = lastig (die sommen komen als laatste) De sommen starten / stoppen door op de blauwe knop te klikken Na een korte oefening is er drie seconden pauze – de oefening gaat automatisch verder 2 x 5 = 10 3 x 5 = x 1 = x 1 = 15 4 x 5 = 20 5 x 5 = 25 6 x 5 = 30 7 x 5 = 35 START STOP 8 x 5 = 40 9 x 5 = 45 10 x 5 = 50