Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Projectmanagement 5e druk ISBN
Advertisements

Hoe presenteer ik mij in de markt Mijn website als visitekaartje
Workshop ter voorbereiding van de 2 e Beursvloer IJmond Noord 15 november 2012.
Doelstellingen formuleren
Commercialisatie Fietsen
Stap 1. Waarom een marketingplan?
Ondernemen na je studie!
Media en creativiteit 08 Engagement Virtual democracy Elske Revelman de Vries
Marketingplanning en strategie
De Toekomst Marketing.
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
Marketing H3 Marketingmix Commercieel medewerker.
Marketing Marketingoriëntatie
Commercieel beleid 1 H1 Marketing voor de winkelformule en retailmix
Stagebegeleiding Bijeenkomst 2 Blok 2.
Elobase Kerntaak 2, Hoog Omgevingsanalyse
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
Leerdoelen SMART maken
Marketing H4 Strategisch managementplan Commercieel medewerker.
Rabobank …… en AOC-plaatsnaam
Leidinggeven H2 Leidinggeven Logistiek teamleider.
Voor jezelf beginnen Een eigen bedrijf. Algemeen  Een eigen bedrijf  Freelancer  Voordelen  Grote vrijheid Leuk werk Brede oriëntatie  Nadelen 
Marketing H2 Marketingmix Junior Accountmanager.
Commercieel beleid 1 Filiaalmanager
Commercieel beleid en recht
Voor jezelf beginnen Een eigen bedrijf.
Voor jezelf beginnen Een eigen bedrijf. Algemeen Een eigen bedrijf Freelancer Voordelen – Grote vrijheid Leuk werk Brede oriëntatie Nadelen – Alles zelf.
VOORBEREIDING BEROEPS PRAKTIJKVORMING SCHOOLJAAR
Rabobank ….. en AOC-plaatsnaam
Steven van Belleghem. - Inspirator bij B-Conversational - Frequente spreker op congressen en binnen bedrijven. - Business coach en geeft advies omtrent.
Aanleiding van het evenement - Promotiefilm voor Essentmedewerkers.
Conversation Company Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga.
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
Positionering Den Beiaard How-project door Kateryna Glushak.
Ondernemen moet je doen
Sociale Hygiëne Les 1.
Opening Crossfit Marketingtoepassingen Vincent Jasper Thomas.
Deel 1 Oriëntatie op het starten van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 1 Wat voor ondernemer ben ik?
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 5 Het ondernemersplan.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Hoofdstuk 2 Ontwikkelen marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren van marketingdoelstellingen.
Vernieuwing in het VMBO
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Commercie en recht Hoofdstuk 5 Concurrentie?. Inhoud 1 Idee: Droom of illusie? 2 Voor wie doet een ondernemer wat hij doet? 3 Waarom ondernemen? 4 Wat.
De onderneming Hoofdstuk 1 Welk type ondernemer ben ik?
ZGK les 4 Coördineren en afstemmen van de zorg in de branches.
De marketing van kennis
Zelfstandig vanuit Werkloosheid
2017 – Digital Pixel Marketing
Wat en waarom? J. Kamphuis AOC Oost 2017
What will you do to change the
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Les 1: Introductie Marketing
Wat en waarom? J. Kamphuis AOC Oost 2017
Plannen en optimaliseren
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Hoofdstuk 5 Het marketingplan
Personeelsmanagement
Hoofdstuk 5 Hoe en met wie ga ik ondernemen?
Management en leidinggeven
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
De onderneming Hoofdstuk 7 1, 2, 3… GO!.
Hoofdstuk 6 Hoe ga ik dat financieel doen?
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt? De onderneming Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?

1 Welk type ondernemer ben ik 1 Welk type ondernemer ben ik? 2 Klanten vinden, werven én houden 3 Verken de markt 4 Hoe presenteer ik me in de markt? 5 Hoe en met wie ga ik ondernemen? 6 Hoe ga ik dat financieel doen? 7 1, 2, 3… GO!

De 6 P’s van de marketing: Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt? De 6 P’s van de marketing: Plaats Product Prijs Promotie Personeel Presentatie

Marketingplan: Uitwerking van de 6 P’s Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt? Marketingplan: Uitwerking van de 6 P’s Marketingdoelstellingen – SMART formuleren: Specifiek Meetbaar Aanvaardbaar / Acceptabel Realistisch Tijdgebonden

Prijsbepaling: Vraaggerichte prijsbepaling Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt? Prijsbepaling: Vraaggerichte prijsbepaling Kostengerichte prijsbepaling Concurrentiegerichte prijsbepaling

De 4 C’s in social media: Customer experience Conversatie Content Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt? De 4 C’s in social media: Customer experience Conversatie Content Collaboratie

Identiteit van je bedrijf: Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt? Identiteit van je bedrijf: Wie ben jezelf en wat zegt dit over je bedrijf? Bedrijfsnaam Slogan