Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt? De onderneming Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
1 Welk type ondernemer ben ik 1 Welk type ondernemer ben ik? 2 Klanten vinden, werven én houden 3 Verken de markt 4 Hoe presenteer ik me in de markt? 5 Hoe en met wie ga ik ondernemen? 6 Hoe ga ik dat financieel doen? 7 1, 2, 3… GO!
De 6 P’s van de marketing: Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt? De 6 P’s van de marketing: Plaats Product Prijs Promotie Personeel Presentatie
Marketingplan: Uitwerking van de 6 P’s Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt? Marketingplan: Uitwerking van de 6 P’s Marketingdoelstellingen – SMART formuleren: Specifiek Meetbaar Aanvaardbaar / Acceptabel Realistisch Tijdgebonden
Prijsbepaling: Vraaggerichte prijsbepaling Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt? Prijsbepaling: Vraaggerichte prijsbepaling Kostengerichte prijsbepaling Concurrentiegerichte prijsbepaling
De 4 C’s in social media: Customer experience Conversatie Content Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt? De 4 C’s in social media: Customer experience Conversatie Content Collaboratie
Identiteit van je bedrijf: Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt? Identiteit van je bedrijf: Wie ben jezelf en wat zegt dit over je bedrijf? Bedrijfsnaam Slogan