Loopbaan & burgerschap

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Bouwen doen we zo! Sjoerd & Remco Studenten van MBO – Bouwkunde niveau4.
Advertisements

Les 7 Deze les duurt 90 minuten
Afspraken en regels.
MedMec Co-Creatie les 2 / Pia Terstroet P. M.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Lessenreeks debatteren
Tekenopdracht Voor en achter elkaar.
Elektriciteit Groep 6A Klik op onderstaande onderwerpen:
Pioniercursus Zondag 11 maart. Wat gaan we vandaag doen? Heel klein beetje theorie Heel veel praktijk.
Samenwerkend leren Opdracht: Experts.
Tilburg University Maarten Grootendorst Maarten Heidenrath
Tilburg University Maarten Grootendorst Maarten Heidenrath
CHINESE HOROSCOOP ONGELOOFLIJK PRECIES!.
Tekenopdracht Voor en achter elkaar.
Morfologie G41 Plantenfysiologie.
@ allesvoorengels.nl. 1. Pak een lijntjesblaadje van mijn bureau 2. Zet de tafels uit elkaar 3. Leg dit op je tafel: - 2 zwarte / blauwe pennen - Leesboek.
Bouw de hoogste toren Door Stef en Feline. inhoud Hoe hebben wij het gebouwd Wat vonden wij leuk hier aan Wat vonden wij hier moeilijk aan Wat voor materialen.
WERKEN MET GROEPEN JONGE KINDEREN Bijeenkomst 4. VORIGE BIJEENKOMST: * Bespreken uitkomsten van de praktijkopdrachten in groepen van drie/ vier personen.
Pemwjk3. Programma tafeltjesronde over ruimte en materiaal Bespreek de inzichten die naar aanleiding van de tafeltjesronde over ruimte en materialen hebt.
Lightpainting 12 januari High-Res Fotoclub - Lightpainting Wat is Lightpainting? Indirecte verlichting Tekenen met licht Camerabeweging.
Trouble shooting voor het printen. Reservoir: 1) Er zit een coating in het reservoir, zodat bij het printen geen materiaal aan het platform hecht en niet.
Spreekbeurt in groep 4.
Door Ricardo. Uitleg Deze presentatie gaat over het bouwen van een brug. Het vereist de volgende eisen: 1 Goed teamwerk 2 Een stille hand 3 Een goede.
Ontwerpend aan de slag met techniek Martijn Weesing – iPabo Inka de Pijper - NEMO Ecent Conferentie De leerling als ontwerper 20 mei 2015.
De grote lijn m.b.t. Jeugd in het Strafrechtelijk kader Les 1.
Rob Goossens De Werkomschrijving.
Rob Goossens Het Werkplan.
SDV workshop Scholingsdag Platvorm SDV 1.Waarom is buitensport zo geschikt voor lessen 2.Welke buitensportactiviteiten zijn eenvoudig in te zetten.
POETRY Monday 01/01/2016. TRENT SHELTON ‘SPOKEN WORD’
Toepassingen 5L week 24: ‘Toneel en tentoonstelling’
Spreekbeurt in groep 4.
SCHAAL in toepassingssituaties
Werken in studiegroepen
Welkom! Neem plaats in de kring.
Beste Havo 4..
Gemaakt door:Râna,Tanya,Rosa,Rofaida en Cameron
Beste Havo 4..
“Maar het huis blijft staan, want het is stevig gebouwd.”
De bouw van een wagen! Hefbomen en katrollen..
Sleutels, codes en aanwijzingen
Welkom havo 3..
Beste ath 4..
29 maart CREADAG.
Beste Havo 4..
gemaakt door Nieck en Marijn
Snelcursus digitaal tafelen
Wij zijn FLEX Finn Megan Anouk Nina
Spreekbeurt in groep 4 en 5
Laaggeletterdheid en de BPV
Het verschil tussen werkomschrijving en bestek?
Rob Goossens Wat weten we nog?.
Puntentelling Teams Geschat
Beste ath 4..
12 oktober 2017 Aanwezigen & je richten op deze les.
Spreekbeurt in groep 4 en 5
Beste Havo 4..
Sleutels, codes en aanwijzingen
Training Samenwerken Een project van: In opdracht van:
Cup Game.
volgende bladzijde terug
SCHAAL in toepassingssituaties
Introductie intervisie
Loopbaan en burgerschap les 3
BC Heeze ouderavond 13 september 2018.
ADL Les 1.
Les 8: Samenwerkingsvaardigheden 2
ADL Les 1.
ENERGIEBESPARINGSPLAN
Semantisatieverhaal: Ik zag een heel bijzonder filmpje op Youtube
CHALLENGE 1 CHALLENGE 2 CHALLENGE 3 CHALLENGE 4
Transcript van de presentatie:

Loopbaan & burgerschap Les 2 6 maart 2018

Programma van vandaag 1. A&A registratie. 2. Activiteit van 4. Marshmallow challenge. 5. Ted talk.

Marshmallow challenge In teams van 6 personen gaan jullie proberen de hoogste toren te bouwen. Twee personen gaan observeren de andere vier gaan bouwen. Jullie hebben hier 18 minuten de tijd voor. De marshmallow moet bovenop de toren.

Marshmallow challenge De regels Bouw de hoogste vrijstaande structuur. Het winnende team is het team dat de hoogste structuur heeft gebouwd, gemeten vanaf het oppervlak van de tafel tot de top van de marshmallow. Dat betekent dat de structuur niet verhoogd kan worden door hem op een stoel te zetten of aan het plafond te hangen. De gehele marshmallow moet op de top staan. De gehele marshmallow moet bovenop de structuur staan. Stukjes van de marshmallow afhalen betekent automatisch diskwalificatie. Gebruik de materialen die je hebt gekregen. Je mag niet zelf extra materiaal hieraan toevoegen. Je hoeft niet alles te gebruiken. Je mag zelf weten hoeveel spaghetti, touw of tape je gebruikt. Breek de spaghetti, het touw of de tape. Je mag de spaghetti, het touw en de tape breken. Je hoeft dat overigens niet te doen. Deze challenge duurt 18 minuten. De challenge duurt 18 minuten. Daarna mag je de structuur niet meer aanraken. Je mag de structuur dus ook niet vasthouden na die 18 minuten. Je mag altijd vragen hoeveel tijd je nog hebt.

Ted talk Voor de mensen die geobserveerd hebben: Wat zagen jullie? Wie nam de leiding? Wie volgde? Wat werkte goed in de samenwerking en wat minder? https://www.ted.com/talks/tom_wujec_build_a_tower?language=nl#t-135498

Tot volgende week! Activiteit van: