lesweek 5 content online

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
Advertisements

Workshop ter voorbereiding van de 2 e Beursvloer IJmond Noord 15 november 2012.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Delen van kennis Interactie Social Media TED Print 2.0 De trend 2.0 Print Het Concept Duurzame verandering.
Februari 2010 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Docenten: Willem Ruijsbroek Les 1,
Bestrijd een vooroordeel
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 3.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 2.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER Mediaencreativiteit.pbwiki.com VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH Elske Revelman de.
Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 les 3 Week 4.
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools
Februari 2010 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER Mediaencreativiteit.pbwiki.com VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
1 Social Media in de klas Film gebruik social media onderwijs 18 januari 2011.
Tips voor de blogger in spé.
Les 3 Vandaag 1.Bekijken thuisopdrachten 2.Vragen over voorgaande stof 3.Links 4.FTP 5.Huiswerk.
Rendement uit online.. Link naar nieuwe profibus website, staat nog niet echt live.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 3.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 1.
A6 – ONLINE CONVERSIE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd.
Minor Digital Marketing Wat gaan we doen? Inleiding Tio Leren en ervaren hoe de online technologie bijdraagt aan een succesvolle bedrijfsvoering. Vorm:
Een online werk- en leeromgeving voor uw kind.
BLOG PRESENTATIE 14 OKTOBER 2014RICK SEVERS. A/B TEST Ook voor midden/klein bedrijf Voorbeeld Bol.com: Homepage A en Homepage B.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Social Media Les 5: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Social media presentatie
Activiteiten ANWB online e- commerce 1. 2 Algemene bij te houden zaken Relevante nieuwsitems plaatsen op blog m.b.v. Wordpress Persoonlijke ontwikkeling:
DMK – lesweek 1.
Media en creativiteit Identiteit les 7
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Kijkje in the Classroom Een andere kijk op (hoger) onderwijs: Het huiswerk samen maken in de klas en het bestuderen van de theorie met ICT buiten de les.
DMK – lesweek /09/06/mobile-advertising-nederland een-nieuw-perspectief/ Aanvullende PowerPoint op.
Cross Media. Opdracht 40 min In 2, of 3 groepen bij elkaar Flipover, stiften, post it’s Blauw positief, rose negatief Presentatie per groep aan andere.
Onderwijsassistent Leerjaar 1 Periode 3, les 8 en 9
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
De Moderne Onderwijsmedia
DMK – week 4.
DMK – week 2.
X-stream les 4 WELKOM. Wat gaan we deze les doen?  Korte terugblik vorige les  Doelen van deze les  Digitale identiteit  Online samenwerken  Eindopdracht.
1 i-Learn 2 Inloggen via ilearn.fopas.be met uw InFoPas codes.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
321 media.  Inhoudsopgave Wat heeft 321 media te bieden? 1. Abonnementen en pakketten E-commerce 1.1.2Abonnementen zoekmachinoptimalisatie.
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Customize!.
Minor digital marketing Esmé van der Klei Laura Niessen Hotel-eventmanagent TIO Amsterdam.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Basics SERP = Search Engine Results Page Betaalde resultaten = SEA Natuurlijke resultaten = SEO Search Engine Optimization SEO is een lange termijn verhaal.
Verbeter de vindbaarheid van je verenigingswebsite Samantha van der Werf.
5 praktische tips voor een betere vindbaarheid van uw bakkerij.
Printshop Services Online Copyshop, Printshop, Printen.
Hoe werkt Kampong TV? Onderdeel van Team communicatie 100% vrijwilligerswerk Samenwerking studenten Hogeschool Samenwerking Kampong videoteam Faciliteiten.
S/K/L 2.7 PRESENTEREN. WAT GA JE LEREN *Waar een goede presentatie aan voldoet *Hoe je een presentatie voorbereidt.
Content coach Schrijven voor het web 15 oktober 2009.
Maak je website beter vindbaar!
Digi(bord)boek project <titel project>
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Lesplannen.
Hoe maak ik een goede samenvatting?
Acquisitie en PR– les 1.
Transcript van de presentatie:

lesweek 5 content online e-commerce lesweek 5 content online

opdracht 10 usability tips ter inspiratie 100 tips: http://www.marketingfacts.nl/berichten/100-usabilitytips-om-je-website-te-verbeteren

van usability naar content http://www.youtube.com/watch?v=3J85SUZFXNM bekijk presentatie: http://www.youtube.com/watch?v=3J85SUZFXNM link is opgenomen een organisatie eenmaal online zich actief, gastvrij en professioneel kan presenteren. De website moet gemakkelijk te bedienen zijn (usability; lesweek 4) en de juiste inhoud (content; lesweek 5) bieden

Content(marketing)

Content online Usability toegankelijke website Content; informatief en ‘engaging’ beeldmateriaal kwaliteit foto’s tags video/youtube teksten koppen en alinea’s keywords linking Tio

contentmarketing http://www.marketingfacts.nl/berichten/7-modetips-voor-contentmarketing/ leg link naar digitale leefomgeving uit eerdere lessen naar social media en delen

travelbloggers destinatiemarketing blog tips van travelnext in reader fenomen travelbloggen kort toelichten als uitwerking van destinatiemarketing http://www.travelnext.nl/de-strategie-achter-inutrecht.html#more-14331 destinatiemarketing blog tips van travelnext in reader

Huiswerk lesweek 5 reader lesweek 5 bestuderen opdracht lesweek 5 voorbereiden lesweek 6: laptop of tablet mee