4 HAVO wiskunde A hoofdstuk 4 n.a.v. de proef

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Doe jij ook mee? de samenleving dat ben jij,
Advertisements

Simultaan Tafelrondje
Binnen / Buitenkring Maak een binnen- en buitenkring
Hoofdstuk 9 havo KWADRATEN EN LETTERS
Maak je eigen problemen
Terugblik Terugblik op de vorige les (Stedelingen) en het doeblad.
Media en Creativiteit MEDMEC01 Roelof de Vries Les 5.
Leren = Concentreren I II III.
havo A Samenvatting Hoofdstuk 3
Les voor groep 8 Pak je stoel en kom aan de instructietafel
1 van 8 Bernoulli-stochasten & Binomiale stochasten © CI 2003.
Les 34 Spreken – Ik houd mijn spreekbeurt
MET DANK AAN COLLEGA’S IN DEN LANDE ! vee 2012
Samenwerkend leren Opdracht: Experts.
Begeleiden, hoe doe je dat?
De oplossing optellen oefenen doorwerken verbeteren de oefening het huiswerk verkeerd.
Het vak Natuurkunde - Wat heb je nodig: Cijfergeving:
Samenvatting Havo 5.
Superhelden, we kennen ze allemaal
De dag vóór het examen Schrijf de data en uren waarop je examen moet doen op een groot vel papier en hang het goed zichtbaar op! Leg alles wat je voor.
Instructie Programmeren Task 4 5JJ70. Task 4.1: Iteratief proces Het doel van de opdracht is de uitgangsspanning van een transistor te bepalen met de.
Communicatie 2 Docent: Johan v.d. Sloot
Les natuur en techniek, maandag en dinsdag groep 5 en 6
Flip de Proef Hoofdstuk 4 maar dan anders…. Wat is dat? Hoofdstuk 4 gaat over handig tellen. Dat gaan we proberen 's op een andere manier te doen. Ik.
Bs.1: onderzoek doen Bs.6: een werkplan maken
Sleutels, codes en aanwijzingen
CONCEPT CHECKS & FAST FEEDBACK
Centraal Examen Nederlands
Brainstormen in het ixperium Les over goede onderzoeksvragen.
Filmpje: e.com/watch?v=nEx pvLXap1U.
Les 1 Huiswerk was: HST 9 helemaal af.. HST 10 aan de PC Om meer op eigen tempo te kunnen werken, gaan we HST 10 zelfstandig aan de computer maken. Je.
Het maken van een toets. Inleiding Voordat je aan de toets gaat beginnen doe je er verstandig aan om aan de volgende tips te denken: 1.Goed lezen Goed.
Wiskunde voor Engineering HU / Boswell Bèta 10 augustus.
Optische illusies. Draait het rad naar links of rechts? 
Differentiatie.
RECLAMEFOLDER Wat moet je doen? Materiaal Doe het zo Klaar?
Bs.1: onderzoek doen Bs.6: een werkplan maken
Meest voorkomende vragen bij examenteksten.
Alinea: kernzin + uitwerking
Digitale methode activeren
VWO 6 Wiskunde C – les 1 Meneer Ypma.
Werkwoordspelling Doel: persoonsvormen in de t.t..
Men vraagt zich af waarom …??
KEUZE OPDRACHT Kies een van de afbeeldingen uit en teken ze volgens de opdrachten op het werkblad die je van de docent hebt gekregen.
Onderzoekend leren Hoe zien opdrachten voor onderzoekend leren bij wiskunde er uit? Tool IE-2: Het vergelijken van gestructureerde en ongestructureerde.
Sleutels, codes en aanwijzingen
Thema Zintuigen.
Hoofdstuk 3 Kwadratische problemen
Basis 1 Getallen. Basis 1 Getallen Paragraaf B1.1 Groeperen per 10.
Rekenen met kommagetallen
3 vmbo-KGT Samenvatting Hoofdstuk 10
Hoofdstuk 30 Negatieve getallen. Hoofdstuk 30 Negatieve getallen.
Hoofdstuk 1 Tellen. Hoofdstuk 1 Tellen Paragraaf 1.1 Tellen in groepjes.
Hoofdstuk 3 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening Terugblik
Hoofdstuk 8 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
De treinrails in je lichaam
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 5.
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 4.
BOUWEN LES: ORKAANHUIS.
Hoofdstuk 3 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
Social media Wat deel je wel en niet?.
Niet Schoolse Cognitieve Capaciteiten Test
Niet Schoolse Cognitieve Capaciteiten Test
Voorkennis Wiskunde Les 12 Hoofdstuk 5: §5.5 en §5.8.
HOOFDSTUK 5 Goniometrie Tangens.
Hoe kan ik het rendement van mijn leerprestaties verhogen?
Voorkennis Wiskunde Les 11 Hoofdstuk 5: §5.3 en §5.4.
Soms handig om priemgetallen te gebruiken.
Transcript van de presentatie:

4 HAVO wiskunde A hoofdstuk 4 n.a.v. de proef Handig tellen 4 HAVO wiskunde A hoofdstuk 4 n.a.v. de proef

Wat gaan we doen? We gaan kijken naar een aantal opgaven uit de proef….

Wat gaan we doen? We gaan kijken naar een aantal opgaven uit de proef…. Laten we ‘s kijken naar OPGAVE 14 als voorbeeld…

Wat gaan we doen? We gaan kijken naar een aantal opgaven uit de proef…. Laten we ‘s kijken naar OPGAVE 14 als voorbeeld…

Opdracht Je krijgt dan een cartoon met antwoorden met bijbehorend werkblad

Opdracht Je krijgt dan een cartoon met antwoorden met bijbehorend werkblad

Opdracht Je krijgt dan een cartoon met antwoorden met bijbehorend werkblad

Opdracht De opdracht is om te kijken wat het goede antwoord moet zijn en bij de foute antwoorden proberen de redenering te volgen en uit te leggen waarom die oplossing niet klopt! Vul je antwoorden in op het werkblad!

Opdracht De opdracht is om te kijken wat het goede antwoord moet zijn en bij de foute antwoorden proberen de redenering te volgen en uit te leggen waarom die oplossing niet klopt! Vul je antwoorden in op het werkblad!

Pas op! Soms staat de juiste oplossing er niet bij. Je moet dan de oplossing zelf bedenken! Je docent zal dan wel zeggen of het klopt… GEEF NOOIT OP…

Een betere oplossing…

Opgaven!? We gaan kijken naar deze opgaven: 18 en 19 21 en 22 Houd de tijd in de gaten en lever je werk aan het eind van de les in. Vergeet niet je naam op de werkbladen te zetten!

EINDE willem van ravenstein