Schelte Meinsma Studie: Bedrijfsinformatica / Communicatie

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Moderne lectuurverspreiding via Daisy en internet Bert Paepen (Pyxima)
Advertisements

Leads voor boekhouders, administratiekantoren en accountants
ManagementStart.nl Het begin van zakelijk succes..
Livy BV Randstad BM Almere Introductie Livy Professional De online oplossing voor professionele woning transacties.
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
SAUNAVOORDEELPAS Jamal Atide
Workshop Zoekmachine optimalisatie workshop internet marketing
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
© 2010 Noordhoff UitgeversMarketingcommunicatiestrategie.
Marketingcommunicatiemix
Branche analyse drogisterijen Onderzoek online marketing activiteiten
INTERNET het communicatie-instrument voorbij Mobiele marketing.
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
ROI Driven Internet Marketing Strategies Joris Toonders.
 Online marketing Affiliatie = filiaal samenwerkingsverband Adverteerder geeft vergoeding aan affiliate (uitgever / publisher) voor elke bezoeker, lead.
Dokter Klik BV Algemene presentatie Dokter Klik We kunnen u heel goed vertellen wie we zijn en wat we u kunnen bieden. Maar liever nog presenteren.
We’re social, now what?. Hoe belangrijk is social media/online?
Wat is een goede internet marketing strategie? Google SEO of SEA?
Welkom bij de cursus Handig met Internet! Handig met Internet -Wat doet u al met internet? -Wat wilt u nog meer met internet doen? -Hoe kunt u beter.
Vrije Universiteit amsterdam Voorlichting minoren Business Analytics 8 mei 2012.
Michel Visser Founder EesySoft
Een dialoog met klanten opbouwen
De nieuwe studiewebsites van Pearson Benelux Vergroot je kennis met behulp van gevarieerd studie- en oefenmateriaal Wat is Pearson.
Informatiebijeenkomst Duurzame Buitenverlichting op Hoendiep Donderdag 24 november 2011 Hanze Plaza Hoendiep.
 Introductie  Hoofdstuk 1 t/m 4 en 7 & 8  The Filter Bubble en online marketing  The Filter Bubble en de toekomst  The Filter Bubble en organisaties.
De trend Duurzame verandering PRINT 2.0 Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TRENDHET CONCEPTHET BOEKPR.
Meer bekendheid via je Website
Rendement uit online.. Link naar nieuwe profibus website, staat nog niet echt live.
Succesvolle websites Van bezoekers naar klanten. Hoe succesvol is uw website?
Webmaster ToolsWebmaster Tools Google Webmaster Tools Gedetailleerde rapporten over uw pagina's in Google. Weet wat google van u vind! Ontdek.
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
BLOG PRESENTATIE 14 OKTOBER 2014RICK SEVERS. A/B TEST Ook voor midden/klein bedrijf Voorbeeld Bol.com: Homepage A en Homepage B.
OutSite en Succesvolle online marketing van A tot Z
Procesmanagement in de praktijk Boekpresentatie Hugo Hendriks.
Online marketing Expert (in een week)
Door: Andrea Piombo 2 CMD-I VIRALE MARKETING. VIRALE MARKETING ? VIRALE MARKETING WAT IS HET ? Lijkt op mond-tot-mondreclame verstrekt door het internet.
1 Bijblijven met het web: attenderingen en spionnen Jeroen Bosman VOGIN, 6 november 2014 Wageningen.
4. Online strategie Internet scorecard
Woensdag 12 november 2014 Google Services. Diensten die door Google worden aangeboden vanuit internet, vrij of gratis na aanmelding met een Google-account:
Minor Internet Marketing
Marketing vastgoed © 2012 | Noordhoff Uitgevers bv.
Training voorbeeld voor
Even voorstellen: Docent Internet Marketing Internetmarketeer
321 media.  Inhoudsopgave Wat heeft 321 media te bieden? 1. Abonnementen en pakketten E-commerce 1.1.2Abonnementen zoekmachinoptimalisatie.
Online marketing tools Google 1.Google tracking pixel installeren 2.Keyword planner gebruiken 3.Trends spotten 4.Remarketing lijst maken in google adwords.
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Office online woensdag 21 oktober Office Online Wat is office online? Via online webservices gebruik maken van kantoor toepassingen Wie bieden deze.
1 Bijblijven met het web: attenderingen en spionnen Jeroen Bosman VOGIN, 19 november 2015 Wageningen.
Minor digital marketing Esmé van der Klei Laura Niessen Hotel-eventmanagent TIO Amsterdam.
Eindpresentatie Digital Marketing
Premasters Communicatie- en Informatiewetenschappen Communicatie en Beïnvloeding International Business Communication Mw. Lucie Botterhuis - studieadviseur.
Introductie Wie ben ik? Waarom ben ik vandaag hier? ICT, wat is dat eigenlijk? Wat kun je worden en hoe?
Marketing voor Starters GRONINGEN, 9 NOVEMBER 2011 Welkom! 1.
Verbeter de vindbaarheid van je verenigingswebsite Samantha van der Werf.
5 praktische tips voor een betere vindbaarheid van uw bakkerij.
We Support Your Success!.
Reality Check! VR and AR Reality Check! VR and AR 2016.
Maak je website beter vindbaar!
Global Entrepreneurship Week
Professionele excellentie en Honours
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Andre Heeres
Bijblijven met het web: attenderingen en spionnen
Opsporing digitaal plagiaat
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Inhoud: Terugkomdag Wie heeft wat gemaakt? Tips?
Open Access Waarde van onderzoek voor het MKB
Roundtable Het nieuwe rekruteren
DE TOEKOMST VAN ONLINE FONDSENWERVING
Transcript van de presentatie:

Schelte Meinsma Studie: Bedrijfsinformatica / Communicatie Werkervaring: Vivens, Arrix Optimus BV, BekenT, DBK Investeerder Slimme Jongens BV Auteur: Fact based marketing Docent: Rijksuniversiteit Groningen, LECTRIC, Google Spreker voor: KVK, Syntens, NOM, Hanze, MKB Nederland Founder en president VRROOM Ultimate VR Experiences Entrepreneur met webwinkels totale omzet van € 30.000.000,-

Trends

Online Internetconsumptie NL is 93,4% Breedbandverbinding NL is 74,8% Gem. besteding €834,20 per internet gebruiker 70,8% van het internet verkeer is vrouw Bronnen: IAB.nl, DDMA.nl en Multiscope.nl Sites: Frankwatching.nl, Marketingfacts.nl, Molblog.nl

Stappenmodel FactBased Meten = Weten Website optimalisatie Online marketing 1 2 3

Stappenmodel FactBased Meten = Weten Website optimalisatie Online marketing 1 2 3

Managing director DBK | Masters in Online Business Bedankt! Schelte Meinsma schelte@dbk.nl @SchelteMeinsma Managing director DBK | Masters in Online Business

Tip Aanmelden Google Partners Google Talent Drive Zelfstudie Google Analytics 1 2 3

Visitekaartje of mailtje is ontvangen boek dbk.nl/fact-based-marketing-boek