MEER MAGAZINES MEER ROI

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
“Meer doen met minder” 20 januari 2009
Advertisements

REBELS: Race and Ethnicity Based Education; Local Solutions
Seth Godin: If its broken its broken ! Dennis de Vroet Peter van Gerwen Michel Janse.
Feedback lesson Marketing Communicatie Blok 4
Het Landelijk Steunpunt Gastsprekers WO II-Heden is ondergebracht bij het Herinneringscentrum Kamp Westerbork Landelijk Steunpunt Gastsprekers WO II-Heden.
Zlinger Media Interaction !. Zlinger Media Online concepten, creatie en executie Vergroot snel gratis je database Vergroot je omzet en winst Vergroot.
Merkbelevenissen Communicatie of Distributie? De keten of media? me·dia de; mv middelen om informatie over te dragen: radio, tv, pers, internet enz.; Pas.
Department of Marketing Faculty of Economics Het vangen van de ongrijpbare consument: Effectiviteit van multi-media campagnes Prof.dr Tammo H.A. Bijmolt.
Deltion College Engels C1 Schrijven [Edu/002] thema: CV and letter of application can-do : kan complexe zakelijke teksten schrijven © Anne Beeker Alle.
Deltion College Engels En Projectopdracht [Edu/001] thema: research without borders can-do/gesprekken voeren : 1. kan eenvoudige feitelijke informatie.
Deltion College Engels B1 Schrijven [Edu/004]/ subvaardigheid lezen thema: reporting a theft can-do : kan formulieren waarin meer informatie gevraagd wordt,
Kenmerken van een persoonlijke brief
Making the case for magazine media It’s all about the money.
Reflections on life Sound on Reflecties op het leven. Geluid aan.
IA – ORGANISATIE Rogier van der Linde & Davy De Winne, 2014.
English and IPC How to teach content through English.
Deltion College Engels B1 Lezen [no. 001] can-do : 2 products compared.
‘WAIT FOR ME’ Lees met elkaar de songtekst Klik door naar volgende scherm.
Deltion College Engels B1 Gesprekken voeren [Edu/006] thema: Look, it says ‘No smoking’… can-do : kan minder routinematige zaken regelen © Anne Beeker.
Deltion College Engels
Deltion College Engels A2 Lezen [Edu/001] thema: What about smoking in this B&B? can-do : kan specifieke informatie vinden en begrijpen in eenvoudig, alledaags.
Deltion College Engels C1 Spreken [Edu/002] thema: A book that deserves to be read can-do : kan duidelijke, gedetailleerde samenvatting geven van een gelezen.
Deltion College Engels B2 Gesprekken voeren [Edu/005]/subvaardigheid luisteren thema: ‘Pink pop and air-controllers on strike’ can-do : kan in een telefoongesprek.
Wednesday, 01 April 2015 woensdag 1 april 2015 You can walk or you can run You feel sad or you have fun Live today and don’t feel sorrow Don’t think.
Deltion College Engels C1 Schrijven [Edu/007] thema: Mind twister or how to write an essay… can-do : kan heldere, goed gestructureerde uiteenzetting schrijven.
Deltion College Engels C1 Schrijven [Edu/006] thema: Dear editor,
Nothing Is As It Seems Lesson 7 What’s the Story?.
Deltion College Engels B2 Lezen [Edu/003] thema: Topical News Lessons: The Onestop Magazine can-do: kan artikelen en rapporten begrijpen die gaan over.
Deltion College Engels B2 Spreken [Edu/001] thema: What’s in the news? can-do : kan verslag doen van een gebeurtenis en daarbij meningen met argumenten.
U wilt ROI? Echt? MAGAZINE MEDIA UPDATES 02. Definitie ROI De verhouding tussen uw investering en uw resultaat.
Deltion College Engels B1 Spreken [Edu/001] thema: song texts can-do : kan een onderwerp dat mij interesseert op een redelijk vlotte manier beschrijven.
Deltion College Engels C1 Gesprekken voeren [Edu/001]/ subvaardigheid lezen thema: What a blooper…. can-do : kan taal flexibel en effectief gebruiken voor.
Deltion College Engels B2 Gesprekken voeren [Edu/009] thema: ‘We’d better go to…’ can-do : kan in vertrouwde situaties actief meedoen aan discussies over.
Deltion College Engels B2 Schrijven [Edu/005] thema: Writing a hand-out can-do: kan een begrijpelijke samenvatting schrijven © Anne Beeker Alle rechten.
Deltion College Engels B2 Schrijven [Edu/002] thema: how we celebrate birthdays can-do : kan een samenhangend verhaal schrijven.
Deltion College Engels B1 Lezen [Edu/002] thema: But I ‘ve read it in… can-do : kan hoofdthema en belangrijkste argumenten begrijpen van eenvoudige teksten.
Peer Assisted learning Studiedag PAL 9 mei 2008 Rob Vierendeels Tom Vermeiren Jeroen Van den Broek Bart Van Peer PALKHK-Team.
Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek Semantic Web and Library Applications Workshop Presented by Luit Gazendam.
Deltion College Engels B2 (telefoon)gesprekken voeren[Edu/002] /subvaardigheid lezen/schrijven thema: I am so sorry for you… can-do : kan medeleven betuigen.
Deltion College Engels C1 Lezen [Edu/002]/ subvaardigheid schrijven thema: Hwaet! (Old) English literature can-do: kan snel belangrijke detailinformatie.
Kom, ga met ons mee Come, go with us. ‘Wij vertrekken nu naar het land dat de Heer ons beloofd heeft. Ga met ons mee! Je zult het goed hebben bij ons.
GegevensAnalyse Les 2: Bouwstenen en bouwen. CUSTOMER: The Entity Class and Two Entity Instances.
2 december 2015, Privacy en de Digital Enterprise Vertrouwen in data.
Mavo 4.  Goal(s)  Letter Puzzle  Write a letter  Check the letters  Do assignments 4A, 5A, 6A & 7 in Student Book page 50  Evaluation.
Onze ICT boeit studenten niet! Erik van den Bosch (ICTS) (re)presentatie van Hogeschool van Zeeland, Jacco Jasperse HO-Link conferentie 2014 Copyright.
Center of Entrepreneurship Value050 en Incubator Cube050 Welkom en introductie Cube050 Innovatiebrief Cube050 Ozo Media Water & Energy Solutions Honours.
1 functie Presentation TEEB-stad tool The value of green infrastructure in cities Lian Merkx Platform31.
The Research Process: the first steps to start your reseach project. Graduation Preparation
Association between Advanced Glycation End products
Mylène Böhmer, Promovendus Marlies Valstar, AVG, PhD
Key Process Indicator Sonja de Bruin
Welkom in de Top-2000 kerkdienst
Salt & Light Zout & Licht
Inhoudsopgave Fasering Product Clearing & Settlement
Dictionary Skills!?.
Werkwijze Hoe zullen we als groep docenten te werk gaan?
LIGHT & CHILDREN LICHT & KINDEREN
De taaltaak
ECOLAB; GEDREVEN DOOR ONZE MENSEN
Today: Chapter 2 Discuss SO 2 What to study for your test?
MAKING A BAND.
<Typ titel via Beeld, Koptekst en voettekst, Koptekst>
Crohn’s Disease and medicinal cannabis oil A WORKING PROTOCOL
Utrecht Attractive and Accessible: Focus on the User
Who knows something about scenarioplanning?
Assignment: calling for a meeting about internet use at work
Living in the Promised Land Leven in het Beloofde Land
Matthew 16 “But who do you say that I am?”  Simon Peter replied, “You are the Christ, the Son of the living God.”  And Jesus answered him, “Blessed are.
Waarde van duurzame energiesystemen
Leerlingen zeiden: “Je MOET hem loslaten
Transcript van de presentatie:

MEER MAGAZINES MEER ROI

“You worry about the back covers. I’ll take care of the front covers.”

“The real value is in building on the trusted relationship between the reader and the magazine itself” (Jim Jarrett, Mindshare UK) “In conclusion, if you want to reach influentials and get your brand talked about, there is no better place to start than with magazine brands” (Stephanie Arlett, Carat UK) “It was a great insight for us, on how to optimise the usage of magazines and tv in combination with other sales driving activities. […] With the well established brands that we have it will be cost efficient to use more magazines” (Catarina Tosic, Group Brand Manager, Henkel Sweden) “Our work with Mindshare and Ohal has conclusively shown just how powerful and frequently underestimated, magazines ‘ability are not only to get consumers closer to brands, but to make a substantial contribution to an advertiser’s bottom line when deployed and measured appropriately” (PPA Head of Research, Marius Cloete)

ROI STUDIES

ROI STUDIES

Resultaten van nationale en internationale studies komen overeen. ROI STUDIES Resultaten van nationale en internationale studies komen overeen.

NIELSEN CATALINA SOLUTIONS (USA) Op basis van 11 jaar trackingdata en 1.400 campagnes voor 450 merken Magazines realiseren in vergelijking met andere media de hoogste ‘Return on Advertising Spend’ (ROAS) Gemiddeld leveren magazines 3,94 dollar op voor elke geïnvesteerde reclamedollar Bron: Nielsen Catalina Solutions (NCS) juni 2016

PRINT CAMPAIGN ANALYSIS MILLWARD BROWN (USA) Analyse van 100+ campagne- effectiviteitsonderzoeken Magazines veroorzaken de hoogste stijging op ‘overtuigingsmetrics’ zoals merkvoorkeur en aankoopintentie Juist in combinatie met tv en online zijn print magazines zeer effectief ROI verbetert door zwaardere inzet magazines Bron: The Print Campaign Analysis , Millward Brown USA, oktober 2015

PRINT MAGAZINE SALES GUARANTEE (USA) Branche-breed initiatief met belofte dat adverteerder geld terug krijgt wanneer magazine campagne niet resulteert in stijgende verkopen en een positieve ROI op de magazine- investeringen. Sinds 2011 35+ cases uit diverse productcategorieën Sales uplifts van +2% tot +47% Gemiddeld leveren magazines 7,54 dollar op voor elke geïnvesteerde reclamedollar Bron: Print Magazine Sales Guarantee , MPA USA, 2011- heden

MEASURING THE EFFECTIVENESS OF PRINT MEDIA IN AN INTEGRATED MEDIA PLAN (EU) Analyse van 500+ merkcampagnes uit 13 Europese landen Voor fmcg-producten heeft bioscoop de hoogste ROI, gevolgd door magazines In food en technologie industrie magazines hoogste ROI In alle categorieën behalen magazines topposities Bron: Measuring the effectiveness of print media in an integrated media plan, BrandScience (Omnicom Media Group), mei 2014

MAGONOMICS (UK) 136 fmcg-merken Magazines realiseerden een 22% hogere ROI dan internet en 11% hogere ROI dan tv Gemiddeld bedraagt de ROI van magazines 167 Budgetverdeling liet overbesteding in hoofdmedium zien (afnemende meeropbrengst) 7% van budget ging naar magazines, bij zelfs verdubbeling van dit budget bereiken magazines nog niet het punt van de afnemende meeropbrengst Bron: Magonomics, PPA met Mindshare en Ohal, 2013

GFK META STUDIE CROSS MEDIA CASES (NL) Magazines realiseren hoogste return on investment Magazines genereren een 30% sales uplift Effect magazines hoog door targeting en timing Magazines realiseren zelden hun volledige potentieel Gezien de prestaties verdienen magazines een groter aandeel in de mix Bron: GfK Meta study Cross Media cases NDP Nieuwsmedia, januari 2014

ROI STUDIES - Rapportages - Nielsen Catalina Solutions (USA) Print Campaign Analysis Millward Brown (USA) Print Magazine Sales Guarantee (USA) Measuring the effectiveness of print media in an integrated media plan (EU) Magonomics (UK) GfK Meta study Cross Media cases NDP Nieuwsmedia (NL)

Meer informatie: info@mma.nl