4L week 12: ‘Zo stond het in de krant’ © JL

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Doe jij ook mee? de samenleving dat ben jij,
Advertisements

Door Yüksel Bocuk en Guillaume Robinet
Waar is de bal ? Waar is de smurf ? Waar is de muis ?
Burundi. 3FM Serious Request vraagt dit jaar aandacht voor kinderen die sterven door diarree. Kinderen die eenvoudig te redden zijn met schoon water,
De mayonaisepot en de koffie
Klasse indeling Uit een onderzoek zijn de volgend gewichten in grammen
Statistiek Verzamelen Voorstellen Beschrijven Interpreteren
Klasse indeling Uit een onderzoek zijn de volgend gewichten in grammen
Mannen, dit is de truc ! Jan wordt op een morgen wakker met een enorme kater. Hij kan nauwelijks zijn ogen open houden. Het eerste wat hij ziet is een glas.
dus dat was 'n hele onderneming, maar wel erg leuk.
Organisatie structuur studentendesks:  Bestuur : o Voorzitter o Secretaris o Penningmeester o PR-communicatie expert o Algemeen bestuurslid  Commissies.
 Klachten van ouders/verzorgers bij OR van school  Klachten van buurtbewoners bij de schoolleiding  Zorgen bij ouders/verzorgers over verkeersveiligheid.
PANTOFFELS.
Mijn leven Door Ilona Bakker.
Centraal Station ROTTERDAM Het Centraal Station is bijna afgebouwd, er is negen jaar aan gewerkt.
het fotoalbum van rikki
© Ariane Moreels rest - 0 alles weg bijna alles weg rest.
Ik heb een klein huisje in de bergen gekocht
Ikke! Kinderen, wie van jullie kan drie goede zinnen met het werkwoord “vermoeden” maken?
 Bij aankomst  De zaal  Het voorprogramma  Caruso.
Kunst-autobiografie Giles Reijnen.
Hoofdrekenen: kommagetallen vermenigvuldigen
Verkeerssituatie rond onze school
Verkeerssituatie rond onze school Knelpunten volgens ouders en kinderen.
Toepassingen 5L week 4: ‘Mensen rondom ons’
De Oppervlakte van een cilinder
Toepassingen 5L week 11: ‘Reclame’ een breuk of een procent nemen van een getal 5L week 11: ‘Reclame’
Hoe registreren voor de stappenregistratietool?
Leerlingenvervoer. Voorwoord door de wethouder Terugblik bijeenkomst 17 november 1. Uitleg over de nieuwe verordening en het doel om kinderen te stimuleren.
4L week 9: ‘Handel drijven: kopen en verkopen – winst en verlies’ © JL.
4L week 18: ‘‘Boeken kopen, lezen, versturen,lenen...’ © JL.
AMBER, ELISE, FEMKE, FAITH, LIZIE, TAHA VOOR WIE IS DIT PROJECT? Voor Artcadia Lang in de file staan Lang wachten op tram, trein, bus.
Elke trap telt. Beste OKRA-vrienden, gisteren kocht ik een nieuw spelletje (olé, ola) Je weet wel zo'n ding met twee wielen, een zadel en een belletje.
3L week 15: ‘Wij zorgen voor onze huisdieren’ © JL
Meten en meetkunde in het verkeer
Meten en meetkunde in het verkeer
Dordrecht: Een Eiland om trots op te zijn. “Hoofdstad van de Delta”
Een ontroerend verhaal met een sterke boodschap !!!
3L week 14: ‘Tijd voor geschenken – Sparen … en uitgeven’ © JL
Vergroeningsproject De Zandkorrel
Deze les Nabespreken toets
De mayonaisepot en de koffie
Marcus 2: 1-12 Jezus ging naar het dorp Kafarnaüm.
Zoom in.
3L week 27: ‘Wandelen: jong geleerd, oud gedaan.’ © JL
Vrijwilligersvergoeding
Toen de ooievaar die de baby‘s rondbrengt.
Les 6 Combineren van bewerkingen in berekeningen
3L week 16: ‘Wij kijken naar de natuur op tv’ © JL
200 = 5/8 van de aangekochte maandbladen
3L week 17: ‘Kopen … in alle maten en gewichten’ © JL
Hoofdrekenen 1.
Spelling.
Meten en meetkunde les 4: samengestelde grootheden
is heel gezond: zonnebloemolie lijnzaadolie koolzaadolie
dit is een normaale spoor weg over gang
De grafiek van een lineair verband is ALTIJD een rechte lijn.
Les 1 Meten en meetkunde: Schaal
Context- en concurrentieonderzoek
Binaire getallen 1. binair → decimaal 2. decimaal → binair.
Zoom in.
Dit is de vraag Hier komen allerlei antwoorden!!! antwoord 1
Doe ik het goed?.
Onderzoek naar beweging PIZ deelnemers
Tarief berekenen LG41 IBS 1.3 – les 2.
Vergelijkingen van de vorm x + a = b oplossen
Tarief berekenen LG32 IBS 2.3 – les 2.
Hoofdrekenen 1.
Hoofdstuk 21 PROBLEEMOPLOSSEN. Hoofdstuk 21 PROBLEEMOPLOSSEN.
Transcript van de presentatie:

4L week 12: ‘Zo stond het in de krant’ © JL

Wat kunnen we nu berekenen? 4L week 12: ‘Zo stond het in de krant’ © JL Wat kunnen we nu berekenen?

de rest met het openbaar vervoer 4L week 12: ‘Zo stond het in de krant’ © JL 3/10 met de auto bijna 1/4 te voet ruim 1/4 per fiets de rest met het openbaar vervoer

hoofdrekenen hoofdrekenen hoofdrekenen hoofdrekenen 4L week 12: ‘Zo stond het in de krant’ © JL hoofdrekenen hoofdrekenen hoofdrekenen hoofdrekenen

4L week 12: ‘Zo stond het in de krant’ © JL 4B p. 16 en 17

gegevens bewerkingen antwoord kinder-tv plankenkoorts veldrijden 4L week 12: ‘Zo stond het in de krant’ © JL gegevens bewerkingen antwoord kinder-tv plankenkoorts veldrijden Mr Bean Lazytown: 25 smurfen: 25 samson: 25 Dag Sinterklaas: 10 Disney: 25 De 3 vrienden: 10 Go IV: 30 Spring: 15 Karrewiet: 10 W@=D@: 25 Serious Arctic: 25

gegevens bewerkingen antwoord 4L week 12: ‘Zo stond het in de krant’ © JL gegevens bewerkingen antwoord

naar boven afgerond naar beneden afgerond 4L week 12: ‘Zo stond het in de krant’ © JL naar boven afgerond naar beneden afgerond

gegevens bewerkingen bewerkingen antwoord 4L week 12: ‘Zo stond het in de krant’ © JL gegevens bewerkingen bewerkingen antwoord

gegevens bewerkingen bewerkingen antwoord 4L week 12: ‘Zo stond het in de krant’ © JL gegevens bewerkingen bewerkingen antwoord

bewerkingen gegevens bewerkingen antwoord 4L week 12: ‘Zo stond het in de krant’ © JL bewerkingen gegevens bewerkingen antwoord