Multimediale technieken Banners en Buttons Elize Diepeveen, Annika Timmer en Kim Ellerman.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
BUREAU VOOR i-COMMERCE
Advertisements

Sponsorpakketten PAKKET A Centraal €15.000,-  Eilandstand 4 zijden open standnummers A5, A6, A8, A14, A16, A17  Pakket idem aan pakket A Sponsorpakketten.
Een overvloed aan informatie!
Bouwbeurs Wat is NBD-online? •NBD-online, de meest volledige en actuele kennisbank met product-, leveranciersgegevens en vakinformatie.
MMT.
15/10/2013. De meest voorkomende soorten navigatie zijn:  Tekstlinks  Afbeeldingen  Roll-over images  Flashnavigatie  jQuery-navigatie.
Mobile Communication Digitale Media Paul Koole Rodney de Grave.
1euroCPM.nl CRAZY RICH MEDIA DEAL versie: juli 2009 EUROforische PRIJSKRAKER.
LinkedIn, KennisCafe en Twitter Rens de Graaff. Inhoud LinkedIn  Algemene Info  Demo Video  Print Screen  Voordelen binnen de IC KennisCafe  Algemene.
Inhoud Debriefing Uitleg concepten. Inhoud Debriefing Uitleg concepten.
Relatiegeschenken Maaike Hanoulle 6 OP 11.
 Online marketing Affiliatie = filiaal samenwerkingsverband Adverteerder geeft vergoeding aan affiliate (uitgever / publisher) voor elke bezoeker, lead.
SaMBO ICT Conferentie 19 januari 2012 Vertrouwelijk.
In het leven zijn er constant perioden met zon en wolken.
Bosch Young Talent Show
Filesharing via P2P Andreas Verhoeven Technische Informatica.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing (sms, mms, mobiel internet, bluetooth)
Communicate This Tim Versluijs CDM3. Inhoud Beroepsprofiel Interview Actieplan Toekomstvisie Motivatie Vragen.
Draadloos Internet Lisanne Andeweg Marja de Jong.
01/10/2013. Veel voorkomende soorten:  Big header: een grote, opvallende header, die +/- 1/3 van pagina inneemt  Minimale header: een sobere header,
Wilt u uw kleding laten bedrukken
Wilt u zelf uw textiel bedrukken? Met een mooi plaatje, of logo?
O NLINE M ARKETING E XPERT, IN EEN WEEK. Sanne Koenders & Esmeé van der Aa.
Doelstelling: Naam Ad Dubbelman opdracht 2.1
BLOG PRESENTATIE 14 OKTOBER 2014RICK SEVERS. A/B TEST Ook voor midden/klein bedrijf Voorbeeld Bol.com: Homepage A en Homepage B.
Wij hebben het beste idee van Nederland
Een overzicht van de hedendaagse mogelijkheden voor het bouwen van websites.
Door: Rajen Gadjradj Ivan Straver Floor Vierboom
Presentatie Agrio ‘’Verrijk jezelf & klanten van meer kennis over online”
Opslag Formaten.
4. Online strategie Internet scorecard
Beeldbewerking les 2. 1.fotograferen 2.je fotocollectie beheren.
Planning Usability Week 1: Wat is usability, Homepage H1,2 Week 2: Navigatiestructuur, Zoekdienst, Servicepagina’s H3,4,5 Week 3: Ontwerp en Webschrijven.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 3. Affiliate Marketing.
Minor Internet Marketing
Open Access Wetenschappelijke informatie vrij toegankelijk.
Variant 1 ➢ Draaibrug op huidige locatie ➢ Huidige hoogte (ca. 1 meter) ➢ Draaipunt in midden van de vaarweg ➢ Verbreden vaarweg naar 54 meter Voordelen.
Marketing Hoofdstuk 5 Communicatiemix.
GEMEENTEMUSEUM: WONDERKAMERS Door: Manon, Julia, Iris Klas: 4H2.
BEHAVIORAL TARGETING PROJECTGROEP 7. INHOUDSOPGAVE. - Definitie behavioral targeting - Analyse behavioral targeting & aangrenzende onderwerpen - Advies.
Communicatie is de basis
Adviesrapport Rabobank Affiliate marketing
Data en visualisatie GDN Enkele producten van de Geologische Dienst Nederland Rob van Ede / Roula Dambrink.
BANNERS EN BUTTONS Beppie Jansen, Nathalie Hagen, Angela Voortman.
Agenda Introductiefilm Presentatie Waarom kiezen voor glasvezel? Ons plan in Leudal Hoe ziet zo’n glasvezelnetwerk eruit? Wat zijn de kosten? Vragen.
Don Blaauw Beginsele n illustratie en animatie in Flash.
 Definitie  Toepassing  Aanleiding  Soorten  Voordelen  Nadelen  Conclusie.
 Zoekmachine marketing  Zoekmachine optimalisatie  Affiliate marketing  marketing  Mobile marketing  Display advertising  Real targeting.
BLUE ENERGY Zout water + zoet water = energie! [Namen practicumbegeleiders] Universiteit van Amsterdam, [datum]
Online Marketing Plan OW 3 Display Advertising. Opdracht in duo’s Onderzoek de online advertentiemogelijkheden van: - Groep 1: Facebook - Groep 2: Sanoma.
Gemeentelijk Rioleringsplan (GRP) Randprogramma 19 januari 2009.
CROWDSOURCING DOOR NIELS SANDER ALBERT JAN. INHOUD o Wat is Crowdsourcing o Welke mogelijkheden biedt het o Filmpje ‘wat is Crowdsourcing?’ o Oefening.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Een goed product maken is niet genoeg …
Communicatie (les 1) verbaal (mondeling,praten,luisteren)
3D-Printing Dieter Hotome 1MMPAa.
Ondernemerschap E43.
Marketing Brother oktober 2016
Cinemagraph Door nico bracke – 1MMPA.
Internetmarketing en oefentoets
Infographics 19 november 2015
WEBCAST.rsm.nl Arthur Oink.
Minor Digital Marketing
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
Bodem en bemesting Grond.
Drieluik Juli 2018 Elly Rietvelt
Maak een site en onderscheid
Multimediale Technieken
Het internet als reclamemedium
Transcript van de presentatie:

Multimediale technieken Banners en Buttons Elize Diepeveen, Annika Timmer en Kim Ellerman

Inhoudsopgave  Wat zijn banners en buttons? Geschiedenis Prijzen  Soorten banners en buttons.  Het gebruik van banners en buttons. Plaats Gratis of toch niet? Ontwikkelingen  Voor-en nadelen  10 tips!  Maak je eigen banner.  Vragen? Multimediale technieken, Minor Het Reclamebureau

Wat zijn Banners en Buttons  Banners  Buttons  Het verschil  Affiliate marketing  Geschiedenis  Prijzen Multimediale technieken, Minor Het Reclamebureau Eerste banner in 1994

 Leaderboard  Full banner  Medium Rectangle  Large Rectangle  Skyscraper  Button Formaten banners Multimediale technieken, Minor Het Reclamebureau

Soorten banners  Expandable  Screen Ad  Corner ad  Layered ads  Radical  Road block Multimediale technieken, Minor Het Reclamebureau

Het gebruik  De plaats  Gratis of niet?  Ontwikkelingen Multimediale technieken, Minor Het Reclamebureau

 Voordelen Goede visualisatie Lage kosten Groot bereik Doelgroepgericht Makkelijke evaluatie  Nadelen Oplopen van kosten ‘Bannermoeheid’ Teveel banners Kwaliteit kost meer Voor- en nadelen Multimediale technieken, Minor Het Reclamebureau

1.Simpele boodschap 2.Zorg voor interessante content 3.Licht is beter 4.Groter is beter 5.Roep op tot actie! 6.De juiste kleuren 7.Animatie 8.Gratis is een toverwoord 9.Maak een ladingspagina 10.Blijf op de hoogte van ontwikkelingen 10 tips Multimediale technieken, Minor Het Reclamebureau

Maak je eigen banner Multimediale technieken, Minor Het Reclamebureau

De toekomst?