1 Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt nooit een stap vooruit Den Haag, april 2011 Caroline Damwijk.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Implementatie ECK Op een nieuwe manier bestellen, betalen en leveren van leermateriaal 1.
Advertisements

Muziek: ‘Time to said goodbye’ (Sarah Brightman y Andrea Bocelli)
Moderne Media Marketing, verkoop, distributie Sessie 7.
Welkom. Verwachtingen Hoe groeien WELKOM ! VANDAAG >De beste distributeurs uit 50 landen zijn samen om een nieuw hoofdstuk in de Welding Industrial Distribution.
Goudsmidatelier Jaasma De strategie – deel 1. Wat hebben we vorige week besproken?  De vraag en uitdaging  Hoe ziet u zichzelf als goudsmid?  Waarom.
1 T-Mobile introduceert overal in Nederland Pim van der Feltz Marketing Directeur 24 mei 2005.
6e Nationaal Platform E-Health Chaos voorbij; structuur begint?
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Communicatief gedrag + / -
De nieuwe professional. Generatieverschillen? Kenmerken van De Nieuwe Professional Nu zo rond de 18 jaar Digital Native Altijd online Leert online Communiceert.
Waarde creatie Van droom naar succesvolle onderneming Bedrijfsfilosofie Overview BV John Baken April 2008 To enrich the world …
Toekomstvisie Melvin Kil, V5a.
Verlof autoriseren als leidinggevende met TSS
Voetbal International1 Nationale uitgeefdag 2011 Dick Holstein directeur/uitgever
Verslag Engage 4 Results Café Data Quality. Welk type data (klantendata / productdata / transactionele data / …) heeft binnen uw bedrijf een kwaliteitsprobleem?
Het leven.
Thema-bijeenkomst 6 september 2012
WONDERVOL LEVEN Muziek: Lara Fabian.
WERKPLAATS KANSRIJK PLATTELAND SAMEN AAN HET WERK VOOR EEN DUURZAAM EN KANSRIJK PLATTELAND.
7 februari 2007Benchmark Publiekszaken 2007, Driebergen1 Het ABC van publieke dienstverlening : Altijd de Burger Centraal (met de BurgerServiceCode) drs.
Muziek: ‘Time to said goodbye’ (Sarah Brightman y Andrea Bocelli)
© Universiteitsbibliotheek Groningen METIS Aanleverloket Metis/Repositories Henk Druiven Henk Ellermann Afdeling Digitale Bibliotheek Vz. Universiteitsbibliotheek/RuG.
Kinderen zijn geen dingen
Levenslessen vriendschap
Boom uitgevers Den Haag. Korte presentatie BJu en de digitale wereld Onze visie op digitaal in het Hoger Onderwijs? En-en: boek plus digitaal (inclusief.
Prachtige Afbeeldingen en ware Gezegdes
Door: Wilbert Leermakers
Visie op de ondergrond Wat heeft Den Haag vandaag in Zwolle te zoeken ?
IT & Corporatie Professionaliseringsbijeenkomst Utrecht, 29 juni 2009.
Stellingen en discussie Mens voor de lens 4 april 2013
Succesvol Partnerschap bij Duurzame Bouwprojecten
Oud worden in deze tijd..
Uitdagingen in de 21-ste eeuw
© Shopping 2020 TRENDS EN ONTWIKKELINGEN INKOOP EN SUPPLY CHAIN expertgroep Inkoop en Supply Chain Juni 2014.
uit: Wiskunde in beweging – Theo de Haan
Slide 1 Visie op GLB Luc Rogge 24 maart slide 2 Eerste reactie evenwichtige tekst compleet  nood aan 5-tal krachtlijnen om draagvlak te creëren.
“De 10 groene geboden”. Huidige stand in ons gebied Bedreigingen: alles moet overal kunnen mentaliteit Gevolg  nivellering van het typische landschap.
Zodra er een begin is, volgt de rest vanzelf
E-Business, M-Commerce &... Juridische verwonderpunten dr. Bert-Jaap Koops CRBI, KUB, Tilburg.
TraceNet CLIFFORD Electronics Benelux B.V.
Gameplan parkeergarage zelfsturende auto’s. Met wat? 2 Parkeergarages om de 2 gebieden Den Haag en Rotterdam te faciliteren Per parkeergarage zijn er.
Informatievoorziening Zorg en Ondersteuning Denktank 12 februari 2014.
Marketing vastgoed © 2012 | Noordhoff Uitgevers bv.
© Copyright 2015 Nicodem & Company – Flexibiliteit van organisaties blijft achter op de markt- en technologische ontwikkelingen / sheet 1 Flexibiliteit.
Voorlopig plan trends Waar zijn we achter?  Resultaten desk  Mening van experts Wat hebben we bedacht?  Het idee Vragen?
Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.
Scherm van Ede Valleiconferentie Netwerk Geriatrie 3 december 2015
Afscheid.
Digitalisering van kranten en magazines Tjitske de Jong.
Advies en planning Eerst denken, dan doen. Onderhouden van tuinen.
Marketing voor de IPRO: wat brengt de toekomst?. 10 STELLINGEN.
Govroam Presentatie ViAG Themadag, Simon Does (gem Arnhem) 11 december 2015 één keer inloggen overal online.
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
Van AWBZ naar Wlz Betekenis voor wooninitiatieven Themabijeenkomst platform wooninitiatieven 17 oktober 2015 Roland Beukers Directie langdurige zorg.
+ E-Portfolio Laat zien wat je in huis hebt! Docentendag 14 januari 2016 Jeroen Bakker Paragin Roelf Jager Advimaco.
Alles draait om jou ! Startconferentie G32 12 juni 2014 Een sluitende keten van leren, werken en ondernemen.
26 augustus Dialoogmarketing. Kader. Ontwikkelingen. Kansen voor uitgevers. Frans Reichardt Holy Cow! Direct Communications.
Dordrecht Inhoud context van parkeren als beleidsterrein; ontstaan Coöperatie; werkwijze; financiën; huidige leden; toekomst; vragen?
Boek en bibliotheek: de toekomst Bas Savenije, algemeen directeur KB KVB Symposium, 27 april 2011.
Cliënt en mediawijsheid Hoe mediawijs ben jij? MZ blok 4 Les 1.
L a n d s c h a p p e n van W i e r i n g e n Presentatie van tegenstellingen in gebruik van het landschap juli 2012.
Glasvezel in de buitengebieden Buurtvereniging Horst Telgt.
Naar een CO2-arm Groningen in 2035
Zondag 13 maart 2016 “Judica” vijfde zondag van de veertigdagentijd
Implementatie ECK Jorrit Janszen
Advies en planning Eerst denken, dan doen.
3.5 Vergelijkingen oplossen Vergelijkingen met haakjes
#ehealthbeilen. #ehealthbeilen Inleiding Introductie Sterk Midden-Drenthe door Peter de Vries.
ik zie….ik zie…..wat jij niet ziet
Transcript van de presentatie:

1 Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt nooit een stap vooruit Den Haag, april 2011 Caroline Damwijk

Denken als consument

Alles, overal en altijd

6 De consument, de boekhandel, en de waarheid Den Haag, april 2011 het draait om gemak

Een goede toegang is meer dan een brede deur

Internet is een prachtig medium als je kunt vinden wat je zoekt

alles kunnen delen

Digitaal e-boekplatform KBb

Grenzen vervagen en barrières verdwijnen

Vernieuwing en snelheid worden belangrijker

Nieuwe businesmodellen dienen zich aan Nieuwe businessmodellen dienen zich aan

randvoorwaarden 1.Behoefte consument is leidend 2.Kwaliteit is een cruciale voorwaarde voor succes uitgedrukt in o.a: 1.Een valide titelbestand (volgens internationale standaards) 2.Een flexibele toekomstvaste architectuur 3.Snelheid van opereren: De time to market ligt niet meer in de toekomst 4.Daarom lijkt mogelijkheid van gebruik van een combinatie van bestaande (nationale en internationale ) oplossing(en) noodzakelijk 5.De voorkeur gaat uit naar samenwerking met marktpartijen (bijv. CB en uitgevers)

De strategie van de boekhandel in het nieuwe, digitale landschap De strategie van de boekhandel in het digitale landschap

Bestemming ? Cross channel in pure vorm