DE IDEALE REGIOZENDER IN 2010 Workshop ROOSdagen Vincent Everts Krijn Schuurman.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
In opdracht van … De provinciaalse Sportdienst Brugge Regio West-Vlaanderen.
Advertisements

Experts/Blogs & Social Media Reed Business 29 augustus 2011 Alex Beishuizen.
Workshop Zoekmachine optimalisatie workshop internet marketing
Internet een link met uw doelpubliek Website als centrale toegangspoort.
Dutch Bird Alerts Blijf op de hoogte van alle zeldzame vogelwaarnemingen in NL Ontvang waarnemingen op je vaste adres, maar ook op je mobiele .
Presentatie A&O netwerk Arbeid & Organisatie van het NIP Nederlands Instituut van Psychologen darwine.
Karaoke Foto: Miss Shari. Zangkwaliteit verbeteren?
Bibliotheken in Drenthe De G!DS “everything you always wanted to know about ….” versie: regionale en lokale culturele infrastructuur.
Waar letten we op tijdens de het maken van de presentaties?
Goede campagne - De domste student van nederland
Erfgoedinstellingen zoals musea, archiefinstellingen, heemkundige kringen, kerkfabrieken enz. zetten de deuren open en organiseren tal van activiteiten.
D igitale S tad E indhoven DSE. DSE D oelstellingen (Tot nu tot) Burgers en non profit instellingen uit Zuidoost Brabant de gelegenheid geven webpagina's.
3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 factoren die de Ranking bepalen: “ Goede content “ 2. Duur op website + social media knoppen 3.
Wauw!!! Google Panda update WAUW !!!!. Google Panda update Plots geen bezoekers en/of omzet meer? In de US had deze update een impact op bijna 12% van.
Aan de slag met weblogs Pierre Gorissen 14 juni 2005.
Dutch Bird Alerts Blijf op de hoogte van alle zeldzame vogelwaarnemingen in NL Ontvang waarnemingen op je vaste adres, maar ook op je mobiele .
Online Media Plan LOHC Nieuwe media commissie
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
Rendement uit online.. Link naar nieuwe profibus website, staat nog niet echt live.
Weet je wie ik ben ?.
NATIONALE BIJBELZONDAG 2014 Kerkcollecte. Waarom is bijbelwerk in Nederland belangrijk? DE TALE KANAÄNS 2 Collecte voor het Nederlands Bijbelgenootschap...
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
Mijn Ogen.
Online ontwikkelingssamenwerking Utrecht, December 2008.
Uit in Brabant Doel: stimulering cultuurparticipatie Initiatief van: Brabants Bureau voor Toerisme Provinciale Bibliotheekcentrale Omroep Brabant Provincie.
Social media presentatie
Horst 22 maart 2011 Vastgoed(monitor) Limburg (:VL) Van Monitor naar Community 22/3:VL in gesprek met Noord-Limburg.
Online marketing Expert (in een week)
Nieuws, informatie en diensten-platform via Web, ‘gewone’TV, interactieve TV en mobiel 1 CommunityTV.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
6 oktober 2015 Voorlichting publiek- private samenwerking.

Wetenschap voor iedereen Wetenschap toegankelijk maken voor een breed publiek Amito Haarhuis Adjunct-directeur Science Center NEMO 9 december 2015.
Sessie 3: Je bent wat je publiceert 1. Programma De kracht van weblogs Praktijkoefening: Zelf een weblog maken met Blogger Wat kan ik ermee? 2.
Workshop Video Marketing Roadmap naar vrijheid Anton van Schendel.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Experiment 3: Stimulering museumbezoek via social media en games.
Lokale media in de dynamiek van technologie en markt Paul Rutten Universiteit Antwerpen Paul Rutten Onderzoek Presentatie voor Gemeenteraad Dordrecht Dinsdag.
Verbeter de vindbaarheid van je verenigingswebsite Samantha van der Werf.
5 praktische tips voor een betere vindbaarheid van uw bakkerij.
Verkiezingen Beste Strandpaviljoen Doelstelling De strandpaviljoens langs de Nederlandse kust te promoten en het imago te versterken.
Sociale Media als hulpmiddel voor communicatie binnen en buiten de Reuzenfederatie.
Skipr, 29 mei EenVandaag Radio 1 en TV, 1 juni 2015.
SOCIAL MEDIA INZETTEN VOOR HET AANTREKKEN VAN NIEUWE STUDENTEN Het gebruik van de Social Media door 5 en 6 VWOers Marc Zinck Stagno Workshop “Social Media.
Onze ervaring met digitaal lotgenotencontact.
Kees Toering, Zendermanager Radio 2 en Radio 5 Datum: februari Muziek als succesformule.
Workshop website bouwen Les 4. Wat heb je geleerd?
Naam: 1 De provincies van Nederland. Welke provincie is 1? 2 Limburg Zuid-Holland Zeeland.
1. 2 “Ik sprak laatst met een voorzitter van een hockeyclub bij ons in de regio, die een prachtig plan had ontwikkeld voor het werven van vrijwilligers.
Voor bibliotheken. Training AquaBrowser Zoetermeer, 20 mei 2010.
Social bookmarking Evy Mertens Maud Schyns Laurent Mulliez Lien Staelens.
Inbound marketing en bloggen
Internetmarketing in de toeristische sector TORECO
Maak je website beter vindbaar!
Google Analytics Statistieken over je website
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Welkom bij GO MEI 2016.
Sociale media Gemaakt door: latoya van hoogenhuizen Docent:E.louisse
Lokaal Bereiksonderzoek Contact April 2017 – November 2017
Strategy map Online missie Bedrijf: Dans Instuif
Digitale zichtbaarheid dmv Chat, WhatsApp en Facebook Messenger
Blog / Vlog woensdag 26 februari 2018
Competent Content! Workshop gebruikers Sectie WDI
LinkedIn Wat moet ik ermee?.
Redactiekwartier 23 augustus 2018
2.2 Televisie en radio Welke soorten omroepen en zenders zijn er
Transcript van de presentatie:

DE IDEALE REGIOZENDER IN 2010 Workshop ROOSdagen Vincent Everts Krijn Schuurman

ROOS - Regionale TV in Trends als ingrediënten  Internet: nieuw uitzendkanaal

ROOS - Regionale TV in

ROOS - Regionale TV in INTERNET ALS UITZENDKANAAL Moeten de bezoekers naar mijn site komen of moet ik naar de bezoekers toe?

ROOS - Regionale TV in Trends als ingrediënten  Internet: nieuw uitzendkanaal  Het publiek zendt terug

ROOS - Regionale TV in

ROOS - Regionale TV in

ROOS - Regionale TV in HET PUBLIEK ZENDT TERUG Contact maken met het publiek. “Niet wachten met nieuws op een gebeurtenis. Je moet waten wat er leeft en daar op inspelen”

ROOS - Regionale TV in Trends als ingrediënten  Internet: nieuw uitzendkanaal  Het publiek zendt terug  User Generated Content

ROOS - Regionale TV in

ROOS - Regionale TV in

ROOS - Regionale TV in

ROOS - Regionale TV in USER GENERATED CONTENT Geef bezoekers mogelijkheid tot ‘Mijn Bijdrage’?

ROOS - Regionale TV in Trends als ingrediënten  Internet: nieuw uitzendkanaal  Het publiek zendt terug  User Generated Content  De kijkers zijn de gids

ROOS - Regionale TV in

ROOS - Regionale TV in DE KIJKERS ZIJN DE GIDS Hoe kan ik het publiek de gids laten zijn van mijn content?

ROOS - Regionale TV in HOE BEREID IK ME GOED VOOR?

ROOS - Regionale TV in

Ultieme Web 2.0 site  Rating, tagging en reageren  Lijstjes: – Hoogst gewaardeerd – Populairste tags – Favorieten – Meest besproken – Rating van reacties – Top10 meest gelezen – Profielen gebruikers,  Archief geïndexeerd voor google  User generated video - (citizen reporters)  Beschikbaar stellen van branded video player aan iedereen die het wil hebben  Beta site openbaar maken (productie/ontwikkelingssite)  Reclame

“beste regionale website van 2006”  “een overtuigende vertaling van de publieke functie van het nieuws naar burgerjournalistiek op het internet”.  Bewoners van de regio Utrecht kunnen eigen nieuws maken in zowel tekst, video als foto’s.  Unieuws.nl speelt in op nieuwe mogelijkheden om het gemeenschapsgevoel te stimuleren. Burger-bloggers kunnen veel interessante thema’s aanreiken aan de regionale omroep.  Er is vooral gelet op ‘user generated content’, gebruik van weblogs, en samenwerking, bijvoorbeeld bij evenementen van radio, tv en internet.

Meten = weten Brabant Limburg Noord Noord-Holland Drenthe Utrecht West Oost Fryslan unieke bezoekerbezoekerper maandper dag pag. Per unieke bezoekers page viewsOmroep MNDDAGGem. aantal Cijfers 2006 ROOS - Regionale TV in

Meten = weten ROOS - Regionale TV in  Doelstelling!  Meten, goede cijfers  Bijsturen en aanpassen  Ontwikkelstadium nooit af

krijnschuurman.com