Conceptuele denker Anne
Groenestijn, M. van (2002). A Gateway to Numeracy. A Study of Numeracy in Adult Basic Education (Doctoral Dissertation). Utrecht: Centrum voor Didactiek van Wiskunde. Hattie, J., & Timperley, H. (2007). The power of feedback. Review of Educational Research, 77, 81–112. Parreren, C. van (1988). Ontwikkelend onderwijs. Leuven: Acco Pol, J. van de (datum onbekend). Scaffolding. Amsterdam: Universiteit President and Fellows of Harvard College (2011). Misconceptions-Oriented Standards- Based Assessment Resources for Teachers. Bezocht op Rice,D.C. (2005). I didn’t know oxygen could boil. What preservice and inservice lementary teachers’ answers to ‘simple’ science quentions reveals about their subject matter knowledge. International Journal of Science Education, 27(9), Sewell, A. (2002). Constructivism and student misconceptions, why every teacher needs to know about them. Australian science teacher’s journal, 48(4), Slooter, M. (2012). Bewust of onbewust bekwaam? Van twaalf tot achttien, 5, Teune P. & Ros, A. (2009). De opbouw van professionele kennis bij leerkrachten PO. In: Teune, P. (red.). De expertise van de leraar. Eindhoven: Fontys Hogescholen. Vansteenkiste, M., Sierens, E., Soenens, B., & Lens, W. (2007). Willen, moeten en structuur in de klas: over het stimuleren van een optimaal leerproces. Begeleid zelfstandig leren, 16(37)