Tandemproject
Inhoudspogave Kennismaking in Leuven Analyse van reclamespotjes Bespreking van goede en slechte crisiscommunicatie Trends in Vlaanderen en Wallonië
Kennismaking in Leuven Kennismaking met Daphne aan de KUL Rondleiding in Leuven Restaurant
Analyse van reclamespotjes (1)
Analyse van reclamespotjes (2) Talige gelijkenissen Geen verschil Behalve voor slogans Culturele gelijkenissen Geen verschil Doeltreffend? Goed? Grappig? In meeste reclames JA Behalve Basic Fit Discriminerend
Bespreking van goede en slechte crisiscommunicatie (1) Slechte crisiscommunicatie: Volkswagen CEO weinig emoties Volkswagen =/=transparent Geen antwoord op vragen van de consument
Bespreking van goede en slechte crisiscommunicatie (2) Goede communicatiecrisis: BP (2010) Explosie op een boorplatform Persberichten met veel feitelijke informatie Verantwoordelijkheid
Trends in Vlaanderen en Wallonië (1) Vlaanderen K3 zoekt K3 Aanslagen in Brussel en Parijs Vluchtelingencrisis Vlaamse en federale begroting
Trends in Vlaanderen en Wallonië (2) Wallonië The Voice Belgique Aanslagen in Brussel en Parijs Vluchtelingencrisis Ontslag van verschillende politici (Milquet, Galant,...)
Hype Hype= verschijnsel dat overdreven media-aandacht krijgt en daardoor belangrijker lijkt dan het eigenlijk is. Vlaanderen K3 zoekt K3 Wallonië Christina Cordula – Les Reines du Shopping
Bedankt voor uw aandacht