Historie 1e festival 12 april 2002Boogie Bar1100 bezoekers (uitverkocht) 2e festival 26 april 2003De Muzeval1350 bezoekers (uitverkocht) 3e festival.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wanneer doen we het goed? Evalueren van podia vanuit gemeentelijk perspectief Dr. Quirijn van den Hoogen Rijksuniversiteit Groningen Research Centre Arts.
Advertisements

ZAPPcity Project ZAPPcity • alle evenementen onder één publicitaire paraplu • 28 augustus – 14 september • kunst, cultuur, sport, media • locaties.
Liliane de Voogd CO1K, fontys ACI Mei 2013 QDAY FESTIVAL 2013/KINGSDAY APRIL, AMSTERDAM.
RESULTATEN ENQUETE FANDAG ENQUETE 2007 WELK BEELD HEEFT DE SUPPORTER OVER KV MECHELEN? WELK BEELD HEEFT DE SUPPORTER OVER KV MECHELEN? HOE WORDT.
Verdienmodel Hrieps festival
Gerard Ekdom in poppodium 013, Tilburg
{ The Ziggodome. ● Uitverkochte Ziggodome dus veel bezoekers ● Veel songs van het nieuwe album ● Veel entertainment ● Grote show ● Voorprogramma.
Niek Bessems SUNSET FESTIVAL. Inhoudsopgave presentatie 1.Over het festival 2.Verwacht & Ervaren 3.SWOT analyse.
What? Bezoek een festival van minimaal 5000 bezoekers en minimaal 3 podia. Why? Maak een beknopte SWOT en geef 3 adviezen.
Jodelahihi Het grootste najaarsfeest van het zuiden! Van 12 t/m 17 oktober staat de binnenstad van Sittard voor de achtste keer op zijn kop! Trek dirndl.
BAVARIA ZO. FESTIVAL 22 september Wie? Wat? Waar?  Bavaria presenteert 1 e editie Zo. Festival 2012  Lieshout 22 september 2012  Meer dan 3000.
Enquête-uitslagen PowerPoint Fanfare Sint Caecilia 2011.
Luca Knegtering 3dd. Luca Knegtering 3dd Proefjes: Door de proefjes die we hebben gedaan in crosslab ben ik meer te weten gekomen over hoe je zintuigen.
Digitale samenwerking Hummelo (digitaal dorpsplein) Harold Pelgrom Jan Klein Kranenburg Hummelo, 3 juni 2013.
WELKOM publiek in control, draai de rollen om Anneke van der Vaart Account manager CJP Thijs Sprangers CEO Live on Demand CJP Cultuurkaart.
College 3 Consumentengedrag Nieuwe conservatieven
Algemene Leden Vergadering GV Brinio dd 7 april 2014 Opening.
Nieuw relatiemanagement SCRM Nieuw relatiemanagement SCRM.
ARTIEST 2.0. ATIESTEN Pete Philly Dennie Christian MC Biggah.
Zultse zelfstandigen in de kijker 7 juni Doel De Zultse zelfstandigen in de kijker plaatsen via een gezinsvriendelijke fietstocht, gekoppeld aan.
Brabantse Bromfiets Beurs. Wat stelde het voor Beurs voor sleutelaars Beurs voor verzamelaars Bijeenkomst van vrienden Rommelmarkt Georganiseerd zooitje.
Cultuurforum Herent Donderdag 26/3 Tim Guily Tikke1.
Wat zijn de verwachtingen van de doelgroep vooraf en in hoeverre zijn die uitgekomen?  Welke verwachtingen hadden de bezoekers?  Hoe goed heeft de organisatie.
Project ‘The medium is the message’
Optreden Why We Fight Kijkje achter de schermen, Event.
Iedereen gebruikt social media.
Wat, waar en wanneer? WISH Outdoor Festival Festivalterrein de AA te Beek en Donk Zaterdag 6 juli 2013.
WAT HEB IK AL? -Logo -Mijn eigen website - Daan Wolfs Music - Facebook pagina (zowel privé als zakelijk) - Facebook prive - Facebook zakelijk -LinkedIn.
Hoe bereiken we Stadse Alleseters?. Kenmerken Stadse Alleseter jaar -Vrije tijd : uit eten, winkelen, terras, bioscoop -Zijn oververtegenwoordigd.
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Samenwerkingen festivals & ondernemers >> Inzichten vanuit onderzoek.
Vlees eten innige band vlees van Zijn vlees je bent om op te eten! ik proef Zijn lichaam!
Presentatie voor KHN, Afdeling Heerenveen Alvin Sibbald, programma manager 25 januari 2016.
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
“Podium Cadeaukaart” Podium Cadeaukaart Ralf Moerman (traffic coördinator SPTC) Rikkert Kremer(operationeel directeur SPTC)
Woodlands Festival Nick de Wit
P.1 © Store Support BV Klanttevredenheidsonderzoek Accommodaties Kardinge MANAGEMENTRAPPORTAGE Naam: WSR Gemeente Groningen.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Nieuwkoop, wat heb ik daar te zoeken?!? Jessica Megens Femke van Kampen Jord Klijn Joël Haasnoot Marije Spruit Kees Perquin.
Verkiezingen Beste Strandpaviljoen Doelstelling De strandpaviljoens langs de Nederlandse kust te promoten en het imago te versterken.
Lucie Herraiz Cunningham Delft Business Consultancy Adviseur Expat Project Team Delft April 18, 2013 Delftse Expats en Delftse Culturele Instellingen.
Marketing Noorderzon Performing Arts Festival Groningen Mark Hospers Presentatie 25 maart Assen.
Openbare ruimte als trekker Pitch werkbijeenkomst “Retail in middelgrote Gemeenten” 26 juni 2015.
Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.
Hartelijk welkom Info-avond fietstraining S.T.G. Elburg.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Digitale dienstverlening gemeente Oss Resultaten van het digitaal Burgerpanel September 2012 Team Onderzoek & Statistiek.
Mont Ventoux 2017 Met NAH …..voor NAH.
Presentatie Beleidsplan 14-18
Evenementen informatiekaart (naam evenement) Datum evenement
Van Dordt, voor Dordt.
Burgerhout Bruist Editie 2017.
2017 – Digital Pixel Marketing
Ticketlinks op Podiuminfo: Hoe werkt het en wat levert het op?
Aanbesteding Eten & Drinken
De weg er naar toe Wekelijkse meeting Professioneel ontwerp
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Sociale media Gemaakt door: latoya van hoogenhuizen Docent:E.louisse
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Lichen Planus Vereniging Nederland,
Het organiseren van een Shanty festival
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Reizen voor mensen met een beperking
Mijn Positieve Gezondheid
De waarde van Le Grand Départ Utrecht 2015
Voel ik me Thuis in Gods huis?
Drugs, dat kunnen we hier niet gebruiken
SterrenrestaurantNeuf Mille Gent
Welkom! Kennisbijeenkomst ‘Free publicity en social media’
Transcript van de presentatie:

Historie 1e festival 12 april 2002Boogie Bar1100 bezoekers (uitverkocht) 2e festival 26 april 2003De Muzeval1350 bezoekers (uitverkocht) 3e festival 12 april 2004De Muzeval1350 bezoekers (uitverkocht) 4e festival 16 april 2005 De Giraf2500 bezoekers (uitverkocht) 5e festival 22 april 2006De Giraf,2500 bezoekers (uitverkocht) 6e festival 21 april 2007De Giraf2500 bezoekers (uitverkocht) 7e festival 7 juni 2008De Grote Rietplas 6000 bezoekers. 8e festival 13 juni 2009De Grote Rietplas8000 bezoekers. 9e festival 12 juni 2010De Grote Rietplas 9000 bezoekers. 10e festival 18 juni 2011De Grote Rietplas bezoekers (Uitverkocht) 11e festival 9 juni 2012De Grote Rietplas bezoekers 12e festival 1 juni 2013De Grote Rietplas bezoekers 13e festival 7 juni 2014De Grote Rietplas bezoekers (uitverkocht) 14e festival 13 juni 2015De Grote Rietplas bezoekers (uitverkocht)

Het huidige Retropopterrein…

Fan Engagement Retropop Wie zijn de fans van Retropop? Bezoekers Sponsoren Vrijwilligers Leveranciers (podia, stroom, water, catering etc.) Overheidsinstanties (Gemeente, Justitie, Brandweer, GHOR)

Bezoekers Wie zijn je bezoekers?

|Datum | Klantonderzoek RetroPop 15 mei 2013

|Datum INLEIDING KENMERKEN BEZOEKERS KLANTTEVREDENHEID CAMPING 9

|Datum INLEIDING KENMERKEN BEZOEKERS KLANTTEVREDENHEID CAMPING 10

|Datum ›Aantal respondenten:

|Datum

|Datum

|Datum Herkomst respondenten 14 Postcodegebied:Frequentie: 7800 – – – – – – – – –

|Datum

|Datum

|Datum

|Datum

|Datum

|Datum

|Datum

|Datum INLEIDING KENMERKEN BEZOEKERS KLANTTEVREDENHEID CAMPING 22

|Datum Bereikbaarheid Parkeer Locatie Festival Wachttijd Heel erg ontevreden Heel erg tevreden Sanitaire voorzieningen Hygiëne Wachttijd Horeca Kwaliteit Eten Aanbod Eten Prijs Wachttijd 23

|Datum Heel erg ontevredenHeel erg tevreden Podium Mainstage Surprisestage Discotent Helemaal oneensHelemaal eens Line Up Vernieuwend Afwisselend Sluit aan bij voorkeur Bekende artiesten Verhouding aanbod prijs 24

|Datum Helemaal oneens Helemaal eens RetroPop: Is verbonden met Emmen Is voor een breed publiek Heeft een positief imago Er heerst een positieve sfeer Ik voel me thuis Geeft een gevoel van saamhorigheid 25

|Datum Op RetroPop voel ik me: Gelukkig Ellendig Knus Opgetogen Agressief Thuis Niet thuis Blij Mezelf Rustig Energiek Boos Gewaardeerd Verbonden Goed Jong Helemaal oneensHelemaal eens 26

|Datum Voor mij is RetroPop: 27

|Datum Ik bezoek RetroPop, omdat: 28

|Datum

|Datum INLEIDING KENMERKEN BEZOEKERS KLANTTEVREDENHEID CAMPING 30

|Datum

Unique Selling Points Retromuziek (inspelen op emoties uit verleden) Damestoiletten Drentse gemoedelijkheid Camping (entertainement) Vrijwilligers Strand, water en groen Geen wachtrijen Overzichtelijk terrein Begaanbaarheid Veiligheid

Social Media Facebook (Enquêtes en discussies, bekendmaking bands) Twitter (wekelijks een gouwe ouwe clip, bekendmaking bands) Website (Foto’s, aftermovie en verdere info) YouTube (video’s opbouw, optredens etc.)