De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Sales Tips. Waarom Workspace 365 verkopen? Een browser-based white-label werkplek met een desktop-ervaring die Office 365, Exchange en SharePoint vereenvoudigt.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Sales Tips. Waarom Workspace 365 verkopen? Een browser-based white-label werkplek met een desktop-ervaring die Office 365, Exchange en SharePoint vereenvoudigt."— Transcript van de presentatie:

1 Sales Tips

2 Waarom Workspace 365 verkopen? Een browser-based white-label werkplek met een desktop-ervaring die Office 365, Exchange en SharePoint vereenvoudigt en aanvult. Vergroot de marge op de verkoop van Office 365, Exchange en SharePoint en creëer upsell mogelijkheden met Business Apps.

3 Wie benader je? Al je klanten die nu al Office 365, Exchange of SharePoint gebruiken Klanten die vragen om Office 365, Exchange, SharePoint Klanten die meer in de cloud / online willen werken

4 SharePoint & Office 365 zijn ingewikkeld Geen overzicht in online apps Medewerkers die geen/weinig IT gebruiken Te veel losse Excel sheets & Software Tools Wanneer bied je Workspace 365 aan?

5 Stap 1 Startpagina bij Office 365 vs Workspace 365 Stap 2 Hoe ga je naar je documenten? Stap 3 Waar sla je het document op? Stap 4 Naam aanpassen in SharePoint vs Workspace 365 SharePoint & Office 365 zijn ingewikkeld

6 Stap 1: Startpagina Office 365 vs Workspace 365 Workspace 365 geeft je een desktop ervaring, al je apps direct binnen het bereik van één klik!

7 Stap 2: Hoe ga je naar je documenten? Workspace 365 geeft je in één klik toegang tot al je documenten, vanaf elk device!

8 Stap 3: Waar sla je het document op? Office 365 Wanneer je een document aanmaakt opent hij direct. Er wordt geen bestandsnaam gevraagd en je kunt geen locatie kiezen om het bestand op te slaan. Workspace 365 Wanneer je een document aanmaakt voer je eerst een bestandsnaam in. Ben je niet in een map? Dan moet je ook alvast de locatie kiezen.

9 Stap 4: Een document van naam veranderen Office 365 Naam aanpassen is altijd nodig. Aanpassing verstopt achter 4 klikken. Workspace 365 Document heeft vaak al direct de juiste naam. Aanpassen in 2 klikken en makkelijk te vinden.

10 Bestanden zijn zowel online als offline beschikbaar

11 Eén centraal startpunt voor al je werkzaamheden

12 Creëer overzicht in online apps “Volgens de IT-beheerders bij bedrijven worden er gemiddeld 23 apps gebruikt, echter ligt dit aantal volgens leveranciers op 500 apps” Cloud Security Alliance. Als een medewerker 23 apps gebruikt zullen zij vaak gebruik maken van simpele wachtwoorden, dit is onveilig voor jouw bedrijfsdata. Gebruiken zij wel 23 wachtwoorden? Dan zullen zij vaak hun wachtwoord op moeten vragen, waardoor er veel tijd verloren gaat. Daarom kun je bij Workspace 365 via Single Sign-On inloggen bij web-apps. Medewerkers krijgen door één keer in te loggen direct toegang tot al hun online apps. Hierdoor kunnen zij veiligere (moeilijke) wachtwoorden instellen en zullen zij melden welke apps zij gebruiken.

13 Creëer een extra upsell met Business Apps

14 Medewerkers die geen/weinig IT gebruiken Grote groepen medewerkers zoals schoonmakers, bouwvakkers, verpleegsters, etc. hebben weinig toegang tot IT. Dit komt vooral omdat de kosten voor deze groep te hoog zouden zijn, denk aan hosted desktops, licenties voor applicaties zoals Office en training voor al deze ingewikkelde oplossingen. Workspace 365 geeft deze Kiosk Medewerkers, zie volgende slide, een eenvoudig te gebruiken en betaalbare online werkplek. Hosted Desktop Workspace 365

15 2 type medewerkers binnen organisaties Kiosk medewerker  Geen vaste werkplek  Informatie moet altijd beschikbaar zijn  Geen tijd of budget voor dure trainingen in software Office medewerker  Vaste werkplek en maakt gebruik van , Agenda, Office en bijv. CRM  Wil eenvoudig en productief werken  Bedrijfsinformatie moet overal en op elk apparaat toegankelijk zijn Office medewerker (met hosted desktop)  Maakt nog veel gebruik van lokaal draaiende applicaties  Gebruikt vaak een hosted desktop om overal en altijd te werken

16 Zowel bij kleine als grote organisaties is schaduw IT aanwezig. Zo wordt er veel gebruik gemaakt van losse spreadsheets in Excel. Oorzaak hiervan is dat medewerkers de aanwezige software niet begrijpen en het voor de leiding te duur is om deze gebruiksvriendelijk te maken. Producten als Microsoft Dynamics CRM en SAP zijn simpelweg te log en bergen teveel functionaliteiten waarvan medewerkers vaak slechts 20% gebruiken. Voor kleine organisatie hoeft CRM vaak niet zo uitgebreid te zijn als bijvoorbeeld Microsoft Dynamics. Kleine organisaties willen eenvoudig gegevens bijhouden van bedrijven en contactpersonen om daar vervolgens taken, documenten en aan te koppelen. Hier zijn binnen Workspace 365 verschillende Business Apps voor beschikbaar zoals: Projectmanagement, Urenregistratie, Offertes, Facturen, Kilometerregistratie en veel meer. Deze zijn volledig met elkaar geïntegreerd en eenvoudig in gebruik zodat medewerkers slimmer en efficiënter kunnen werken. Verder zijn alle Business Apps volledig geïntegreerd met functionaliteiten van Microsoft waardoor je documenten en s kunt koppelen aan klanten, projecten of activiteiten. Te veel losse Excel sheets en Software Tools

17 Workspace 365 Workspace 365 | Prijzen en opbouw Office 365 Plan: € … € 2,50 p/m € 1,- per business app per gebruiker per maand Workspace 365 Business Apps:  CRM  Uren Registratie  KM Registratie  Offertes  Facturen  Project Management Cloud apps van derdenLokaal draaiende apps

18 Workspace 365 | Voorbeeld klant Uitdagingen  Bedrijfsinformatie staat in diverse losse applicaties  Te hoge IT onderhoudskosten  Alleen op kantoor kan volledig gewerkt worden Medewerkers  9 Kiosk medewerkers  4 Office medewerkers  1 Office medewerker met hosted desktop Nieuwe situatie  Kiosk en Office medewerkers gebruiken puur Workspace 365  Een Office medewerker gebruikt een Hosted desktop i.v.m. lokale software  Workspace 365, Office CRM, Uren en KM Registratie Business Apps

19 Workspace 365 | Omzet voorbeeld klant Omzet eerste jaar  Workspace 365 licentie o.b.v. MSRP is € 840, -  Workspace 365 Business Apps (gemiddeld 3 apps per medewerker) is € 504, -  Overige licenties € … Support  Supportcontract van € 25, - per gebruiker per maand is € 4.200, - Op maat  1 dag configuratie van Workspace 365 is € 956, - Jouw totale omzet per klant (voor 14 werkplekken), per jaar is € 6.500,-

20 Workspace 365 | Verkoopkansen 1. Al je klanten die nu al Office 365 gebruiken upsellen met Workspace Verkopen van Business Apps waarmee je de klant nog beter bedient 3. Het ontwikkelen van Business Apps binnen Workspace 365 voor een verticale markt

21 De complete browser-based werkplek


Download ppt "Sales Tips. Waarom Workspace 365 verkopen? Een browser-based white-label werkplek met een desktop-ervaring die Office 365, Exchange en SharePoint vereenvoudigt."

Verwante presentaties


Ads door Google