De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

GROEP 6 Aardrijkskunde h6 Help! Natte voeten. Les 1 Polderland, hoe ziet dat er uit? Wat gebeurde er tijdens de watersnoodramp? Wie regelen de hoogte.

Verwante presentaties


Presentatie over: "GROEP 6 Aardrijkskunde h6 Help! Natte voeten. Les 1 Polderland, hoe ziet dat er uit? Wat gebeurde er tijdens de watersnoodramp? Wie regelen de hoogte."— Transcript van de presentatie:

1 GROEP 6 Aardrijkskunde h6 Help! Natte voeten

2 Les 1 Polderland, hoe ziet dat er uit? Wat gebeurde er tijdens de watersnoodramp? Wie regelen de hoogte van het water? Hoe noem je de hoogte van het water? Wat gebeurt er met het Beemster? Wie bedenkt het plan voor Beemster? Hoe heet het nieuw ontstaande land? Wat houdt het plan van Lely in?

3 Les 2 Bij welke provincie hoort het Deltaplan? Welke drie dingen gingen ze doen om het water tegen te houden? Wat was er aan de hand in het jaar 1953? Hoe ontstond het? Waarom werd Zeeland het ergst getroffen? Hoe werkt de Oosterschelde-kering? Hoe werkt de Zeelandbrug?

4 Les 3 Hoe ontstaat de rivier? Hoe beschermen we ons tegen een rivier? Datum toets Leerspullen meegeven

5 Les 4 Herhaal opdrachten maken Opdrachten nakijken Topografie oefenen


Download ppt "GROEP 6 Aardrijkskunde h6 Help! Natte voeten. Les 1 Polderland, hoe ziet dat er uit? Wat gebeurde er tijdens de watersnoodramp? Wie regelen de hoogte."

Verwante presentaties


Ads door Google