De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Retail Round Table 19 Maart 2014 Woerden. Agenda RRT 19 maart 15:00-15:15 Ontvangst. 15:15-16:00 Lopende trajecten & ervaringsuitwisseling. 16:00-16:15.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Retail Round Table 19 Maart 2014 Woerden. Agenda RRT 19 maart 15:00-15:15 Ontvangst. 15:15-16:00 Lopende trajecten & ervaringsuitwisseling. 16:00-16:15."— Transcript van de presentatie:

1 Retail Round Table 19 Maart 2014 Woerden

2 Agenda RRT 19 maart 15:00-15:15 Ontvangst. 15:15-16:00 Lopende trajecten & ervaringsuitwisseling. 16:00-16:15 Pauze 16:15-17:30 Topic: Bent u klaar voor "Generation Mobile" of " the new normal" Inleiding: Ton Baretta Presentation: Marc Michaels specialist indoor location based services 17:30-18:30 Netwerk Borrel 18:30 - Diner Voor diegenen die zich hiervoor opgegeven hebben.

3 Pauze

4 Agenda RRT 19 maart 15:00-15:15 Ontvangst. 15:15-16:00 Lopende trajecten & ervaringsuitwisseling. 16:00-16:15 Pauze 16:15-17:30 Topic: Bent u klaar voor "Generation Mobile" of " the new normal" Inleiding: Ton Baretta Presentation: Marc Michaels specialist indoor location based services 17:30-18:30 Netwerk Borrel 18:30 - Diner Voor diegenen die zich hiervoor opgegeven hebben.

5 Extracting Business Intelligence From Mobility Networks Analytics and Location Engine (ALE), Meridian Overview

6 Stellingen Staat Extracting Business Intelligence From Mobility Networks al op de ICT agenda van 2014? Is Extracting Business Intelligence From Mobility Networks een hype of een blijvende toevoeging aan de toolkit van de Retail marketeer? Neemt de invloed van de ICT manager binnen de organisatie toe door het gebruik van de Mobility data? De Nederlandse consument adopteert nieuwe technieken en marketing uitingen t.o.v. de landen om ons heen relatief snel maar is ook kritisch waar het gaat om zijn/haar privacy. Zie je dat vanuit ICT perspectief als een kleine, middelmatige of grote hindernis om de funding van dit soort complexe infrastructuren rond te krijgen?

7 Trends  Omnichannel retailing (web browsing in de winkel op eigen devices of die van de medewerkers)  Mobiele betalingen  Gepersonaliseerde klant ervaringen (landingspagina's, advertenties) op het gebied van marketing  Een meer boeiende en interactieve winkel lay-out, met tablets, apps en TV schermen  Mobiele POS systemen  Royalty programma's met op maat beloningen op basis van winkelgedrag, klant kenmerken en de mate van gedeelde klant info  Big Data investeringen gericht op "tracking shoppers"

8 Inleiding : Ton Baretta Presentation: Marc Michaels specialist indoor location based services

9

10 Agenda RRT 19 maart 15:00-15:15 Ontvangst. 15:15-16:00 Lopende trajecten & ervaringsuitwisseling. 16:00-16:15 Pauze 16:15-17:30 Topic: Bent u klaar voor "Generation Mobile" of " the new normal" Inleiding: Ton Baretta Presentation: Marc Michaels specialist indoor location based services 17:30-18:30 Netwerk Borrel 18:30 - Diner Voor diegenen die zich hiervoor opgegeven hebben.

11 Data 2014 De voorlopige invulling van agenda  19 maartWoerden  21 meiWerkbezoek  24 september Woerden  26 november Het land in


Download ppt "Retail Round Table 19 Maart 2014 Woerden. Agenda RRT 19 maart 15:00-15:15 Ontvangst. 15:15-16:00 Lopende trajecten & ervaringsuitwisseling. 16:00-16:15."

Verwante presentaties


Ads door Google