De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Lessen 17 / 40 De mensen die recent lessen hebben gevolgd hebben deze beoordeeld op 4 aspecten. In de getoonde grafiek steekt 1 aspect negatief af t.o.v.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Lessen 17 / 40 De mensen die recent lessen hebben gevolgd hebben deze beoordeeld op 4 aspecten. In de getoonde grafiek steekt 1 aspect negatief af t.o.v."— Transcript van de presentatie:

1 Lessen 17 / 40 De mensen die recent lessen hebben gevolgd hebben deze beoordeeld op 4 aspecten. In de getoonde grafiek steekt 1 aspect negatief af t.o.v. de andere 3 aspecten en dat is de beschikbaarheid van de lessen (4,22).

2 Lessen 18 / 40 91% van de respondenten die recent een les hebben gevolgd geeft aan dat de golfpro voldoende tot ruim voldoende inspeelt op de behoeften van de klant.

3 Lessen 19 / 40 Bovenstaande grafiek toont de verdeling van de rapportcijfers voor de lessen. Het gemiddelde rapportcijfer komt uit op 7,49.

4 Lessen 20 / 40 Bij de opmerkingen/suggesties komt wederom duidelijk naar voren dat met name de beschikbaarheid van de lessen het grootste probleem vormt. Ook geeft 19,1% aan dat er meer betrokkenheid/gedrevenheid vanuit de golfpro getoond mag worden.

5 Golfshop 21 / 40 Ruim driekwart van de ondervraagden (75,6%) geeft aan dat alle productgroepen die men verwacht in de golfshop aanwezig zijn.

6 Golfshop 22 / 40 De drie zaken die met name gemist worden zijn: 1) Variatie/diepte in het aanbod (25,8%) 2) Kleding (24,7%) 3) Schoenen (16,1%)

7 Golfshop 23 / 40 De respondenten zijn relatief tevreden over de klantvriendelijkheid waarmee men geholpen wordt (5,7) maar zijn minder tevreden met de openingstijden (4,7), de deskundigheid van het personeel (4,71) en de prijs/kwaliteit- verhouding (4,85).

8 Golfshop 24 / 40 Bovenstaande grafiek toont de verdeling van de rapportcijfers voor de golfshop. Het gemiddelde rapportcijfer komt uit op 6,57.

9 Golfshop 25 / 40 De zwakkere punten komen ook terug bij de opmerkingen/suggesties/ Zo wenst 22% een breder assortiment en 20,7% ruimere openingstijden. Toch geeft 14,6% ook nadrukkelijk aan dat de shop bescheiden maar voldoende is.

10 Secretariaat 26 / 40 De aspecten van het secretariaat worden vergeleken met andere faciliteiten relatief goed beoordeelt. Vooral de vriendelijkheid/responsiviteit wordt goed beoordeeld met een score van 6,3.

11 Secretariaat 27 / 40 Bovenstaande grafiek toont de verdeling van de rapportcijfers voor het secretariaat. Het gemiddelde rapportcijfer komt uit op 7,74.

12 Secretariaat 28 / 40 Van de 48 respondenten die een opmerking/suggestie t.a.v. het secretariaat hebben geplaatst geeft het merendeel nadrukkelijk aan zeer tevreden te zijn (45,8%).


Download ppt "Lessen 17 / 40 De mensen die recent lessen hebben gevolgd hebben deze beoordeeld op 4 aspecten. In de getoonde grafiek steekt 1 aspect negatief af t.o.v."

Verwante presentaties


Ads door Google