De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

ZombieNation Sam Vanderstraeten Sibrand Staessens Bernard Spitz

Verwante presentaties


Presentatie over: "ZombieNation Sam Vanderstraeten Sibrand Staessens Bernard Spitz"— Transcript van de presentatie:

1 ZombieNation Sam Vanderstraeten Sibrand Staessens Bernard Spitz
Project AACG Academiejaar ZombieNation Sam Vanderstraeten Sibrand Staessens Bernard Spitz Arno Barzan Jan Anthonissen

2 Inleiding Concept Vereisten Extra’s Demo

3 Concept Inspiratie: Boxhead Third-person shooter (TPS)
Speler(s) vechten tegen zombies Twee spelmodi: Survival Escape

4 Vereisten Autonome objecten -> AI Micropather: A*
Server verzorgt AI Interpolatie van zombies tussen posities

5 Vereisten Animatie Zowel speler als zombies hebben loop-, sterf- en aanvalanimaties Helikopter vliegt door de wereld en dropt packets Wapens op de grond draaien rond Crates “verkleinen”

6 Vereisten Interactie omgeving Nieuwe objecten Schieten op zombies
Crates opnemen, verplaatsen Ontsnappen in de helikopter Nieuwe objecten Helikopter dropt nieuwe crates Spelers kunnen deze vrij plaatsen

7 Vereisten Level of detail Pathfinding
Network packets 1-to-1 ipv broadcast naar alle clients waar mogelijk => beperken netwerk belasting (client&server) Level of detail in de Ogre library => beperken rendering belasting (client)

8 Vereisten Multiplayer RakNet Co-op spel Afspreken in lobby
Mogelijkheid tot chat in lobby en in de wereld

9 Extra’s Geluid OpenAL Achtergrond muziek
Schiet-, loop- en sterfgeluiden

10 Extra’s Level editor Data uit files Server met GUI Qt
Sneller mappen maken Data uit files Server met GUI

11 DEMO


Download ppt "ZombieNation Sam Vanderstraeten Sibrand Staessens Bernard Spitz"

Verwante presentaties


Ads door Google