De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 OHT 1.1 Geïntegreerde communicatie In dit hoofdstuk.

Verwante presentaties


Presentatie over: "De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 OHT 1.1 Geïntegreerde communicatie In dit hoofdstuk."— Transcript van de presentatie:

1 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 OHT 1.1 Geïntegreerde communicatie In dit hoofdstuk zul je het volgende leren: De plaats van marketingcommunicatie in de marketingmix De instrumenten van de communicatiemix en de speciale context van de business-to-business en internationale marketingcommunicatie Geïntegreerde marketing- en bedrijfscommunicatie, en de implicaties hiervan voor de organisatie De factoren die een rol spelen bij de ontwikkeling van geïntegreerde communicatie De verschillende integratieniveaus De redenen waarom volledig geïntegreerde communicatie niet eenvoudig te realiseren is De belangrijkste stappen in het marketingcommunicatieplan

2 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 OHT 1.2 Instrumenten van de marketingmix

3 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 OHT 1.3 Persoonlijke versus massacommunications

4 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 OHT 1.4

5 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 OHT 1.5

6 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 OHT 1.6

7 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 OHT 1.7

8 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 OHT 1.8

9 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 OHT 1.9

10 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 OHT 1.10 De marketingmix en IMC

11 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 OHT 1.11 Instrumenten en functies van IMC

12 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 OHT 1.12 Klassieke en geïntegreerde communicatie

13 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 OHT 1.13 Integratie van bedrijfscommunicatie Identiteit Imago Strategie

14 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 OHT 1.14 Elementen van cultuur, persoonlijkheid en identiteit

15 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 OHT 1.15 Huisstijlen: InSites

16 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 OHT 1.16 Invloeden op het bedrijfsimago

17 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 OHT 1.17 Het bedrijfsimago beheren

18 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 OHT 1.18 Het bedrijfsimago van een financiële krant en twee concurrenten

19 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 OHT 1.19 Belangrijkste drijfveren voor IMC

20 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 OHT 1.20

21 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 OHT 1.21 Integratieniveaus

22 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 OHT 1.22 Obstakels voor geïntegreerde communicatie

23 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 OHT 1.23 Het geïntegreerde communicatieplan

24 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 OHT 1.24

25 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 OHT 1.25


Download ppt "De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 OHT 1.1 Geïntegreerde communicatie In dit hoofdstuk."

Verwante presentaties


Ads door Google