De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Tevredenheids- enquête 2012 P. Grouwels. 24-05-2013 2 Inleiding Mogelijke antwoorden: Zeer goed: 4 sterren ****: volledig tevreden; Goed: 3 sterren ***:

Verwante presentaties


Presentatie over: "Tevredenheids- enquête 2012 P. Grouwels. 24-05-2013 2 Inleiding Mogelijke antwoorden: Zeer goed: 4 sterren ****: volledig tevreden; Goed: 3 sterren ***:"— Transcript van de presentatie:

1 Tevredenheids- enquête 2012 P. Grouwels

2 Inleiding Mogelijke antwoorden: Zeer goed: 4 sterren ****: volledig tevreden; Goed: 3 sterren ***: tevreden of voldoende; Voldoende: 2 sterren **: zou beter kunnen; Onvoldoende: 1 ster *: echt niet tevreden. Wanneer we spreken over “Tevreden”, hebben wij de 2 eerste categorieën “ZG” en “G” opgeteld en wanneer we spreken over “Ontevreden”, gaat het enkel om de laatste categorie “O”.

3 1. Algemene tevredenheid 1) Algemene evaluatie

4 4 2. Toegankelijkheid van de Centrale diensten ZGGVO 2010 Telefonisch33%53%13%1% Per mail35%52%12%1% Ter plaatse23%63%15%0% 2012 Telefonisch24%54%20%2% Per mail22%55%20%2% Ter plaatse16%52%26%5% 2) Detail

5 Toegankelijkheid van de Centrale diensten 2) Globaal cijfer

6 Toegankelijkheid van de regionale diensten ZGGVO 2010 Telefonisch65%32%2%1% Per mail61%31%3%0% Ter plaatse42%48%10%1% 2012 Telefonisch54%35%10%1% Per mail53%36%10%1% Ter plaatse54%27%17%2% 3) Detail

7 Toegankelijkheid van de regionale diensten 3) Globaal cijfer

8 Algemene kwaliteit van het onthaal ZGGVO 2010 Telefonisch47% 5%0% Ter plaatse40%55%4%0% 2012 Telefonisch32%54%14%1% Ter plaatse26%58%13%3% 4) Detail

9 Algemene kwaliteit van het onthaal 4) Globaal cijfer

10 Algemene kwaliteit van de antwoorden ZGGVO 2010 Inhoud41%52%7%0% Snelheid38%46%13%2% 2012 Inhoud29%54%15%1% Termijn gemakkelijke/moeilijke vragen 39%49%12%1% 4) Detail

11 Algemene kwaliteit van de antwoorden op de vragen 5) Globaal cijfer

12 Algemene kwaliteit van de informatie ZGGVO %54%29%5% %51%31%6% 6) Detail 6.1. Omzendbrieven 6.2. Handleidingen ZGGVO %57%27%2% %55%28%2%

13 Algemene kwaliteit van de informatie ZGGVO %62%22%1% %55%24%3% 6.3. Internet 6.4. Focus ZGGVO 2010 (R Ann) 8% 57%32%2% %58%26%4%

14 Algemene kwaliteit van de informatie 6) Globaal cijfer

15 Algemene kwaliteit van de informatie in geval van onderbreking 7) Globaal cijfer

16 Algemene kwaliteit van de producten ZGGVO %60%10%1% %57%13%1% 8 ) Detail 8.1. RR 8.2. Belpic ZGGVO %57%21%3% %52%24%4%

17 Algemene kwaliteit van de producten ZGGVO %64%18%4% %58%21%6% 8.3. FTP 8.4. Elektronische post ZGGVO %55%14%4% %54%17%3%

18 Algemene kwaliteit van de producten ZGGVO %54%26%4% %60%18%2% 8.5. Mijn dossier 8.6. Check Doc ZGGVO %64%16%2%

19 Algemene kwaliteit van de producten ZGGVO %56%27%4% 8.7. Fouten melden 8.8. DCA ZGGVO %52%16%4%

20 Algemene kwaliteit van de producten ZGGVO %63%20%3% %60%20%2% 8.9. Levering e-ID ZGGVO %51%27%8% %54%17%2%

21 Algemene kwaliteit van de producten 8) Globaal cijfer

22 Kwaliteit van de dienstprestaties ZGGVO %61%14%0% %63%12%0% 9. Detail 9.1. Interne controle/centrale diensten 9.2. Hulp van de regionale diensten ZGGVO %43%6%1% %45%6%1%

23 Kwaliteit van de dienstprestaties ZGGVO %50%21%7% %47%23%6% 9.3. Snelheid uitvoering (verbeteringen, annuleringen) 9.4. Hulp van de Helpdesk ZGGVO %55%13%2% %55%24%5%

24 Algemene kwaliteit van de dienstprestaties 9) Globaal cijfer

25 Documenten Zie \\Rrncom2\userfolders\DIP_Docum\Com\Tevredenheidsenquête_2012 En samenvattende tabel op onze site


Download ppt "Tevredenheids- enquête 2012 P. Grouwels. 24-05-2013 2 Inleiding Mogelijke antwoorden: Zeer goed: 4 sterren ****: volledig tevreden; Goed: 3 sterren ***:"

Verwante presentaties


Ads door Google